Covid-19 Wabak coronavirus COVID-19 Wuhan, PKP 18/3/20 - 31/3/21, 594 Mati, 4029 Kes Baru

CG Sponsors




Sponsored Post

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
73,643
Reaction score
11,577
Points
1,906
China punya kes macam dah kurang sekarang
Tak tahu lah kot disembunyikan
aah dah kurang, ada jugak yg dilapor oleh berita
cuma tak banyak dah kot sbb tengok kat berita, org China dah bebas bergerak ke sana kemari dan melakukan aktiviti mcm biasa
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
286,322
Reaction score
11,897
Points
2,376
aah dah kurang, ada jugak yg dilapor oleh berita
cuma tak banyak dah kot sbb tengok kat berita, org China dah bebas bergerak ke sana kemari dan melakukan aktiviti mcm biasa
Kot boleh dijadikan penguat semangat buat para barisan hadapan nanti nak dicucuk vaksin 😁
 
Sponsored Post
Top
Log in Register