BTC USD 49,557.5 Gold USD 1,843.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell Voltan Stabilizer (Buatan tempatan)

bedal

Fun Poster
Joined
Sep 14, 2006
Messages
312
Reaction score
2
Points
15
Dapat mengurangkan bebanan kerja ALTERNATOR serta
memanjangkan jangkahayat BATERI kereta anda.

1. Menstabilkan Voltan kereta anda.
2. Tambah pickup kereta.
3. Lampu kereta semakin terang.
4. Mudah masuk gear.
5. Mengurangkan gegaran enjin masa buka aircond.
6. Sistem audio lebih kuat.

Untuk kereta 1.0 cc ke bawah (ada 3 unit saja)
Harga RM140

Untuk kereta 2.0 cc ke bawah (ada 3 unit saja)
Harga RM240

Kepada yang berminat, sila PM saya untuk butiran lanjut.
Kos pengeposan adalah PERCUMA
 
Last edited:
Sponsored Post

bedal

Fun Poster
Joined
Sep 14, 2006
Messages
312
Reaction score
2
Points
15
Gambar belum ambil lg... nanti kalau dah ada saya uploadkan...
 

misi

Banned
Joined
Jul 16, 2008
Messages
460
Reaction score
0
Points
10
nak pasang kt ner nihh..
 

bedal

Fun Poster
Joined
Sep 14, 2006
Messages
312
Reaction score
2
Points
15
Cucuk je kat tempat...cucuh rokok tu...
 

otaida00taj

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2007
Messages
10,569
Reaction score
75
Points
120
kalu kereta toyota tak yah pakai pun tak apa. bnyk produk buat utk pengguna proton je... sebab kereta jenama lain dah ok.
 

pijoe

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
13,377
Reaction score
1,288
Points
231
aku baru beli grounding cable untuk kete aku... beli kat lelong... sekarang aku cari volt stabilizer pulak.... nak cari brand raizin....

memang betul ...product macam ni sesuai untuk kereta proton.... tapi keretak lama 5 tahun ke atas pun ok jugak pakai nih.
 

bedal

Fun Poster
Joined
Sep 14, 2006
Messages
312
Reaction score
2
Points
15
Tawaran Harga untuk warga carigold - Diskaun RM30

Untuk kereta 1.0 cc ke bawah (ada 3 unit saja)
Harga RM140 >> RM 110

Untuk kereta 2.0 cc ke bawah (ada 3 unit saja)
Harga RM240 >> RM 210
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register