viva & saga blm

CG Sponsors




viva or saga blm


  • Total voters
    0

2poi

Fun Poster
Joined
Feb 22, 2008
Messages
743
Reaction score
0
Points
50
aku nak bl kereta so aku ade 2 choice viva & saga blm
so pendapat korang mana ok yerk dari semua aspek?
 
Sponsored Post

angah_ayu

Fun Poster
Joined
Jul 29, 2007
Messages
233
Reaction score
0
Points
15
kwn skrg pki viva...
ok sgt, xde problem lg..
dh msk 2thn pki...
 

MzJb

Active Member
Joined
Mar 9, 2008
Messages
1,004
Reaction score
14
Points
25
saga blm la... lagi murah dari viva...
 

otaida00taj

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2007
Messages
10,469
Reaction score
56
Points
120
bagi aku la, lebih baik ambik saga tu... viva kecil sangat.
bila bawa, alaihai... kalu ambik MyVi tak apa.
 

razif1224

Super Active Member
Joined
Oct 29, 2006
Messages
5,113
Reaction score
38
Points
70
girl kalau viva kut... laki x baper minat viva...
 

KrisSMerah

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 22, 2006
Messages
8,041
Reaction score
18
Points
65
blm la. luas dalam dan luaran
 

ajax932

Super Active Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
7,694
Reaction score
41
Points
75
Go for Saga Baru.

Lebih luas. Boot boleh muat 57 biji durian.

Sekali pandang dari belakang macam Nissan Latio. Dua kali pandang macam Saga la.

Lebih murah dari Viva.

Lebih selesa utk perjalanan dekat dan jauh.
 

wakil

Active Member
Joined
Apr 14, 2008
Messages
1,568
Reaction score
31
Points
30
cmner dr segi perfomance??
minyak??
 

adamma

CG Top Poster Club
Joined
Mar 7, 2007
Messages
23,639
Reaction score
39
Points
120
Go for Saga Baru.

Lebih luas. Boot boleh muat 57 biji durian.

Sekali pandang dari belakang macam Nissan Latio. Dua kali pandang macam Saga la.

Lebih murah dari Viva.

Lebih selesa utk perjalanan dekat dan jauh.
Wah mcm iklan bro kita ni
 
Sponsored Post
Top
Log in Register