To Sell Vigopower | Meningkatkan Libido | Lebih Tahan Lama | Ereksi Mantap | Tambah Saiz

CG Sponsors




benboy

CG Hardcore Club
Joined
Jul 13, 2010
Messages
75,706
Reaction score
20
Points
520
Vigopower | Meningkatkan Libido | Lebih Tahan Lama | Ereksi Mantap | Tambah Saiz


Uploaded with ImageShack.us
VIGOPOWER (Dulu DIEM Kapsul) 100% HERBA

Herba Selamat, TANPA kesan sampingan seperti pening2, badan panas, jantung berdebar2 macam kebanyakan produk lain. Akan rasa normal saja dengan kesan ereksi segera.

Lepas sejam makan sebiji akan rasa ereksi. Ketahanan lebih lama. Menambahkan kekerasan. Lepas ejakulasi pun masih tegang.

4 Jenis Herba POWER Terbukti Meningkatkan Tenaga Seks, Libido dan Tahan Lebih Lama

DIEM CAPSULE adalah rumusan herba yang tulen yang TERBUKTI untuk membantu meningkatkan libido. Sebiji kapsul setiap hari, kesannya dapat dilihat dalam masa sejam.

■ Meningkatkan Naluri Seksual Dan Libido
■ Lebih POWER & Tahan Lebih Lama
■ Meningkatkan Kekerasan Ereksi Dan Lebih Mudah Naik.
■ Meningkatkan Diameter Zakar

DIEM CAPSULE adalah hasil kajian untuk tempoh yang lama dalam botanicals dan herba-herba. DIEM CAPSULE mengandungi ekstrak paling mujarab Eurycoma Longifolia Jack (Tongkat Ali). Diperkayakan lagi dengan ekstrak Horny Goat Weed, Tribulus Fruit, dan Smilax Myosotiflora (Ubi Jaga).

Harga sekotak RM99 (10biji).


Untuk kesan yang lebih cepat, buka kapsul & bancuh serbuk didalamnya dengan air, kemudian minum.

Bahan2 : Ekstrak Eurycoma Longifolia Jack, Ekstrak Horny Goat Weed, Tribulus Fruit, dan Smilax Myosotiflora.

DIEM Produk dah diexport ke USA, Singapura, India, Nepal, Cambodia. Sambutan diluar negara menggalakkan.



Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam



Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit




1. Bankin RM99.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT

Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin


2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :DK
 
Last edited:
Sponsored Post

benboy

CG Hardcore Club
Joined
Jul 13, 2010
Messages
75,706
Reaction score
20
Points
520
Catuaba | Rahsia Kehebatan Di Ranjang Yang Maksimum + Fungsi Lain

"Nak EXTRA POWER?
Luar Biasa & Liar Biasa?
Hebat Di Ranjang?


By justinboboy at 2012-08-30
Kini Telah Ada 100% Ramuan Bahan Asli Yang Memberi Kesan Hebat! Boleh Menjadikan Anda Sihat Tubuh Badan
Dan Terserlah Kelelakian!

Lihat Apa Kata Mereka

"Suami saya sering cepat penat dan letih bila bersama saya. Kadang-kadang saya nak lagi dia dah tak larat. Lepas dia ambil Catuaba, terbalik jadinya! Suami saya sering 'ajak'. Kalau dulu tak sampai 10 minit dah 'game over', tapi sekarang bertambah lama dan dah berapa kali saya nampak 'bintang'. Rasa pun lain macam! Bestnyer!"

NurulHuda
Kuala Lumpur



"Saya sekarang dah mencecah umur 47 tahun. Alahai...rasa macam orang tua jer! Bini saya dok maintain jer lagi. Tak boleh jadi ni. Nasib baik rakan sekerja rekemen Catuaba. Selepas mengambil sachet yang ke-3, saya mula merasa perubahannya. MENAKJUBKAN! Saya rasa macam remaja semula. Yang lagi best...waktu bertarung dengan isteri...Hahaha!!! Dah terpancut pun boleh lagi maintain keras!"

Zainuddin
Sungai Petani, Kedah



"Macam-macam produk saya dah cuba, boleh la tahan. Kalau nak kuat kena beli ubat kuat. Kalau nak keras kena beli ubat keras. Kalau nak tahan lama kena la beli ubat tahan lama. Takut gak ambik macam-macam ubat. Rosak buah pinggang. Bajet pun tinggi. Tapi bila ambil Catuaba, KUAT, KERAS, TAHAN LAMA semua ada dengan hanya beli satu produk. Tak la mahal mana pun! Terima kasih Zack kerana kenalkan kat aku!

Ariffin
Sabak Bernam, Selangor



"Hihihi... malu la jugak nak cerita. Tapi saya nak kongsi pengalaman saya. Saya berusia 27 tahun dan merupakan isteri kedua kepada suami yang berusia 45 tahun. Pada awal perkahwinan saya selalu tak merasa puas dilayan oleh suami saya. Tapi nak buat macam mana...dah itu pilihan saya bersuami lebih tua dan jadi no 2. Tapi setelah diperkenalkan Catuaba oleh teman facebook, suami saya nampak berbeza! Layanannya juga lebih MANTAP! Tak sabar saya menunggu giliran...

Lisa
Ipoh, Perak



"Salam, abang dah lama cari produk macam ni. Nak beli bukan senang...nak juga jaga imej abang yang bergelar "Pak Aji". Setakat kopi kuat ke kopi power ke memang la senang dapat tapi tak ada kesan power pun! Lepas ambil Catuaba, Alhamdulilah semuanya POWER! Tak tau la nak cerita...Isteri-isteri abang je yang tahu...

Haji Ismail
Butterworth, Pulau Pinang

Tak Yakin Lagi Ye....Baca la Lagi...


"Hello! I macam tak percaya ini produk banyak bagus. Sebelum ni I memang takut mahu cuba apa produk pun. Takut sakit maa...Tapi I punya kawan bagi gerenti ini produk tidak ada 'side effect'. Sekarang I sudah nampak ada beza dari dulu. Wife I pun banyak 'happy'. Badan I pun ada 'power' dan susah mahu letih!"

Steven Tan
Kuantan, Pahang


"Hai, saya baru berusia 32 tahun tapi dah ada masalah sakit-sakit badan. Ini menyebabkan hubungan intim saya dengan isteri semakin dingin. Ubat doktor jangan cakaplah, lega sekejap pastu sakit balik. Saya cuba pulak rawatan tradisional, tak berkesan jugak. Jumpa bomoh kot-kot la kena buatan orang. Macam tu jugak! Last-last isteri saya suruh makan Catuaba. Kali pertama makan saya demam dan sakit-sakit sendi, tapi untuk 1 hari saja. Hari kedua saya mula rasa bersemangat walaupun badan masih demam. Alhamdulilah, hari berikutnya saya mula rasa segar dan bertenaga. Saya terus mengambil Catuaba sehingga sekarang. Sakit-sakit badan saya dah tak ada lagi! Badan pun makin POWER! Hubungan dengan isteri bertambah erat. Macam pengantin baru je rasanya. Terima kasih Isteriku!"

Firdaus
Alor Gajah, Melaka


"Sebut aje ubat kuat, abang orang pertama beli! Mana taknya, nak maintain POWER. Setakat badan berketul-ketul tapi tak POWER nak buat apa! Lepas ambil Catuaba abang yakin pada diri sendiri. Isteri abang pun heran ngan 'performance' abang ...lain macam je katanya. Lebih POWER dan lebih LIAR!

Abang Aman
Taiping, Perak


"First time ambil Catuaba esoknya terus demam, tapi tak teruklah. Cuma badan rasa panas dan lenguh-lenguh. Selepas 2 hari saya rasa bersemangat dan bertenaga. Bangun tidur pun senang walaupun tidur hanya 4 jam. Badan terasa ringan! Saya pasti ini kesan dari Catuaba!"

Rezuwan Hamzah
Pasir Gudang, Johor


"Sebagai seorang pekerja binaan, saya perlu memastikan saya sentiasa sihat dan bertenaga. Saya dah mencuba banyak produk baik dari tonik kuat ke, kopi kuat ke, makjun kuat ke...semua saya dah cuba...Hampeh!!! Bila saya mencuba Catuaba ni....WOW! Macam tak percaya! Saya mampu melayan kedua-dua isteri saya tanpa letih...betul2 POWER!"

Rahman Ismail
Sungai Dua, Pulau Pinang

By justinboboy at 2012-08-30

CATUABA NOURISHING ESSENCE

Satu Asimiliasi Daripada Ilmu Purba Dan Moden Dilengkapi Dengan Penyelidikan Saintifik Yang Terbukti!

Catuaba Nourishing Essence Adalah Ubat Herba Asli Yang Pekat Dan Mujarab Yang Dapat Membantu Golongan Lelaki Dewasa Yang Berdepan Dengan Pelbagai Jenis Masalah Kesihatan Dalaman Dan Luaran Dengan Memberikan Tahap Kesihatan dan Tenaga Yang Optimum Sekaligus Mengembalikan Tenaga Kelelakian Yang LUARBIASA & LIARBIASA!

Tidak Seperti UBAT POWER Yang Lain, Catuaba Nourishing Essence Mempunyai Kandungan 100% Ramuan Bahan Asli, HALAL, Mudah Dan Selamat Digunakan Serta Sesuai Untuk Penghidap Kencing Manis, Jantung Dan Darah Tinggi. Dengan EXTRA POWERNYA, Catuaba Nourishing Essence dapat merawat keletihan dan kelemahan umum serta kebimbangan dan daya ingatan yang lemah!

Apakah kelebihan dan manfaat Catuaba Nourishing Essence ini?

Fungsi Penyegaran Fisiologi Yang Semulajadi

Catuaba boleh menyegarkan dan membaiki fungsi fisiologi lelaki dalam lingkungan umur pertengahan. Ia juga boleh mencegah pelbagai penyakit kemerosotan fungsi yang mudah berlaku semasa menopause lelaki selain memulihkan kecergasan kepada tempoh muda.

Menggalakkan Penyembuhan

Kulit pokok Catuaba boleh mencegah individu-individu daripada rasa gelisah dan membantu mengatasi kealpaan dan demensia. Orang yang mengambil herba ini telah mengatakan bahawa mereka berasa lebih tenang dan bertenaga. Catuaba juga bertindak sebagai perangsang sistem saraf dan membantu ke atas kemurungan. Herba ini dapat melegakan kesakitan saraf serta membantu ke atas insomnia.

Ciri-Ciri Tidak Toksik

Faedah-faedah yang lain ialah sifat kulit pokok Catuaba yang tidak toksik seperti minyak aromatik, tanin dan alkaloid. Catuaba tidak membawa kesan sampingan kerana unsur-unsurnya yang bukan toksik.

Sebatian Anti-Bakteria

Para penyelidik di Jepun mendapati bahawa kulit pokok Catuaba mengandungi sebatian anti-bakteria. Dalam kajian mereka, tikus telah disuntik dos E.Coli yang tinggi sekali dengan Catuaba. Catuaba dibuktikan telah melindungi tikus dari jangkitan bakteria.

Sebatian Antiviral

Para penyelidik di Jepun juga telah mendapati bahawa Catuaba mengandungi sebatian antiviral. Kajian telah menunjukkan bahawa herba ini boleh melawan virus HIV. Penyelidik telah memberi tikus dengan Catuaba dan menyuntik mereka dengan virus HIV. Keputusan menunjukkan bahawa Catuaba telah melindungi sel-sel darah putih tikus daripada menyerap virus HIV.

Walau bagaimanapun, banyak lagi kajian-kajian lain yang sedang giat dijalankan bagi mencari jawapan sama ada Catuaba adalah satu rawatan yang berkesan untuk virus HIV.


Apa Benda Catuaba ni?

Catuaba adalah sejenis pokok kecil yang tumbuh di utara Brazil. Semasa musim berbunga, ia kembang dengan bunga berwarna kuning dan oren.

Dalam catatan sejarah silam untuk perubatan herba, kulit pokok Catuaba lazim digunakan sebagai sumber untuk kekuatan dan kesihatan badan.

Puak India Tupi Amazon mempunyai tabiat mengunyah kulit pokok Catuaba semasa memburu bagi meringankan keletihan mental dan fizikal malah mencegah mengantuk.

Catuaba juga boleh merawat keletihan dan kelemahan umum serta kebimbangan dan daya ingatan yang lemah.

Catuaba Nourishing Essence juga padat dengan bahan-bahan asli seperti berikut:-

Saw Palmetto adalah herba luar biasa bagi kaum lelaki. Ia digunakan oleh pengamal perubatan semulajadi untuk merawat pelbagai jenis penyakit seperti keradangan buah zakar, radang saluran kencing, batuk dan kesesakan nafas.

Ia juga digunakan untuk mengukuhkan kelenjar tiroid, menseimbangkan metabolisme, merangsang selera makan dan membantu penghadaman.

Herba yang hebat ini menjadi terkenal kerana penggunaannya dalam penumbuhan rambut, kesihatan prostat, meninggikan tenaga seksual dan dianggap sebagai tonik berkhasiat.

Biji Saw Palmetto juga boleh menyegarkan uretra dan juga digunakan untk mempertahankan fungsi sihat kelenjar tiroid dan sistem urinari.

Herba luar biasa ini tidak mempunyai sebarang kesan sampingan atau interaksi ubat.

Cordyceps adalah kulat perubatan yang juga dikenali sebagai kulat caterpillar atau Chongcao. Kulat ini mempunyai banyak ciri-ciri perubatan tetapi salah satu cirinya masih belum dimanfaatkan ialah kesan positifnya terhadap hati. Kepada mereka yang menghidapi penyakit hati, perubatan alternatif kini ditawarkan untuk membaiki hati yang rosak.

Kajian yang dijalankan ke atas pesakit hepatitis menunjukkan bahawa keadaan mereka bertambah baik selepas mengambil cordyceps terutamanya di bahagian hati. Kajian yang sama menunjukkan bahawa cordyceps juga mencetuskan kesan terbalik liver fibrosis hati.

Cordyceps juga sejenis antioksidan, ia adalah alternatif yang sesuai bagi makanan tambahan untuk kesihatan hati, buah pinggang serta paru-paru.

Ekstrak Biji Labu terdapat banyak manfaat yang ketara terhadap badan manusia yang telah ditemui sejak zaman purba oleh puak-puak Amerika Utara. Dan ia mengandungi pelbagai jenis vitamin, zat galian, serat, lemak dan protein yang penting dalam meningkatkan kesihatan badan.

Fungsi-fungsi utama biji labu termasuk boleh merendahkan tekanan darah, lipid, antioksidan, mengurangkan keadaan asma, mencegah artritis, penyakit prostat dan lain-lain lagi.


HARGA PEK PERCUBAAN

3 SACHET RM75.

Lebih Jimat Dengan Pembelian Sekotak!. Sekotak ada 8 sachet.

1 kotak (8 sachet) : RM150 (Jimat RM10)

Cara Guna : Tuang 1 sachet terus dibawah lidah, kemam 30 saat dan terus telan dan minum air.



BERMINAT UNTUK MENJADI AGEN? SILA SMS KE 0173468224 UNTUK KETERANGAN LANJUT (YANG BENAR-BENAR BERMINAT SAHAJA )

CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan

(Cash On Delivery Bergantung pada kuantiti barang dan jenis barang dan kesesuaian masa dan nilai barang-Sekirangnya nilai barang agak tinggi atau dengan kuantiti yang banyak deposit di perlukan.Buat temujanji untuk COD jumaat malam,sabtu dan ahad.Confirmkan pada hari khamis sebelum jam 2 petang untuk kita simpankan barang anda )


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam

[/b]

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
http://cari.gold/images/maybank2u.gif

http://cari.gold/images/bsn%20logo%20kecil.jpeg

1. Bankin RM150.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN

Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :CTB


[/CENTER][/FONT][/COLOR]
 

benboy

CG Hardcore Club
Joined
Jul 13, 2010
Messages
75,706
Reaction score
20
Points
520
Alat Pembesaran Zakar | Miracle Hybrid Extender | Lebih Selesa | Murah | Besar Dan Panjang

Apa Kelebihan Hybrid ?
Hari ini, terdapat dua jenis kaedah daya tarikan yang berfungsi dalam produk tambah saiz zakar iaitu jenis pengikat tiub silikon dan jenis belt silikon.Miracle Hybrid Penis Extender datang dengan 2-dalam-1 Sokongan sistem Hibrid yang menggabungkan kedua-dua teknologi untuk lebih keselesaan dan cenkaman pada zakar supaya tidak mudah tertangal . Dengan cara ini pesakit boleh memilih kaedah yang terbaik untuk mereka.
http://cari.gold/images/myracle%20hybrid.jpg
Sistem hibrid extender juga membolehkan pengguna untuk bergilir mengggunakan antara dua atau menggunakan kedua-dua sekali gus.Alat tambah saiz zakar yang ada di pasaran sekarang ini kebanyakan menggunakan tiub silikon sebagai satu kaedah pengancing zakar.

Kaedah ini kadang-kadang menyakitkan dan tidak selesa pada zakarAlat regangan zakar jenis moden menggunakan silikon lebar 1 inci untuk memegang zakar. Kaedah ini menyediakan pesakit dengan tahap meningkat keselesaan dan peredaran darah yang lebih baik, dua faktor utama kepada pembesaran zakar yang sihat.

Hybrid Extender mengaplikasikan teknik regangan zakar yang merupakan kaedah pemanjangan zakar terbaik yang terdapat sekarang.
Kaedah ini di sokong secara klinikal dan terbukti berkesan berulang-kali.


Uploaded with ImageShack.us

Keputusan secepat 3-4 minggu dan kesannya bersifat kekal! Senaman secara kerap ke atas sel darah dan corpora carvenosa akan meningkatkan tumbesaran dari segi panjang dan ketebalan. Ia juga kaedah termurah dalam membesarkan zakar yang boleh anda perolehi. Hybrid Extender menyasarkan kebolehan semulajadi badan dalam menyesuaikan diri di bawah tekanan untuk menghasilkan penambahan saiz zakar.

Kombinasi teknik yang telah terbukti ini direka untuk memberi sasaran ke kawasan yang terbukti dapat memberikan kesan yang maksima, hasil dari usaha anda dan memberi penambahan yang paling besar dengan secepat yang boleh.Tatkala anda mencapai saiz yang diidamkan, anda boleh berhenti daripada menggunakannya dan penambahan tersebut akan kekal, meninggalkan anda zakar yang lebih panjang, besar dan kuat, dan dengan peningkatan keyakinan dan harga diri.

MEMBESARKAN ALAT SULIT MELALUI PROSES PENEGANGAN ADALAH SELAMAT, SEMULAJADI DAN BERKEKALAN

Hybrid Extender akan memanjang dan menambah ukur lilit zakar anda menggunakan kuasa regangan untuk menolong anggota badan manusia berubah dan bertukar bila dikenakan tekanan. Bila zakar anda terdedah pada daya tarikan yang berterusan, sel-sel pada zakar akan berpecah dan bertambah, ini menyebabkan penambahan tisu zakar. Pembesaran ini akan mengakibatkan panjang dan ukur lilit zakar bertambah.

Hybrid Extender mempunyai 2 batang rod yang berisi spring. Apabila rod ini dipasang mengikut panjang yang disyorkan (iaitu saiz zakar sewaktu menegang), satu bentuk daya atau tarikan akan dikenakan pada zakar. Anggota badan kita secara semulajadi akan bertindak terhadap tarikan tersebut (tarikan yang disebabkan oleh spring pada dua batang rod Hybrid Extender). Regangan ini akan menghasilkan pencambahan tisu-tisu baru dan seterusnya mengakibatkan zakar membesar dan memanjang.

Hanya selepas beberapa sesi penggunaan, anda akan berasa bangga dengan saiz zakar yang anda perolehi..iaitu lebih besar…dan lebih panjang. Anda tidak perlu lagi berasa malu ketika berada di bilik persalinan dan anda akan berupaya memuaskan isteri anda lebih dari apa yang anda mampu lakukan sebelum ini.



Prinsip Hybrid Extender

Prinsip di sebalik teknik ini agak mudah iaitu secara mekanikalnya, ia mengembangkan corpus cavernosa (bahagian seperti span pada zakar) melalui kemasukan darah ke dalam sel tersebut, dan melalui proses yang berulang-ulang, dinding sel membesar dengan lebih kuat dan ini bukan sahaja menambah kepanjangan zakar, tetapi juga menambah saiz pembesaran zakar membuatkan ereksi zakar bertambah kuat.

Maka terhasillah produk yang berkesan, tidak sakit (bertentangan dengan kaedah pemberat, manik atau gantung) dan menjimatkan masa.

Hybrid Extender berfungsi dalam beberapa cara antaranya:

- Memanjangkan zakar anda
- Meregangkan zakar anda
- Meningkat daya tahan zakar
- Menguatkan otot zakar
- Meluruskan zakar yang bengkok

Apabila anda pakai saja alat Hubrid Extender ini, ia akan meregang zakar anda pada tahap maksimum. Maka zakar anda akan jadi lebih panjang supaya anda dapat menikam MAKAM NIKMAT wanita dengan lebih JAUH kedalam! Ia seperti meregang dan memanjangkan serta menarik keluar zakar anda agar lebih ketara panjangnya.

Setelah alat dipasangkan pada ZAKAR anda, maka TIDAK SEORANG PUN YANG TAHU bahawa zakar anda sedang bersenam! Anda tidak perlu risau sesiapapun tahu mengenai hal ini dan ZAKAR anda bertambah panjang setiap hari & waktu.

Hybrid Extender boleh dipakai di dalam seluar!

Anda mungkin pernah melihat bagaimana lubang telinga kita dibesarkan dengan regangan, seperti kaum-kaum yang mengamalkannya di Sabah & Sarawak. Juga bagaimana kaum asli yang tinggal di pendalaman Amazon menggunakan tanduk haiwan untuk memanjangkan zakar mereka dengan teknik regangan ini. Doktor juga mengesahkan bahawa teknik dan cara paling cepat & berkesan untuk memanjangkan zakar adalah dengan teknik regangan!

Miracle Hybrid Penis Extender

Tujuan rawatan ini ialah untuk merangsang pembesaran tisu batang zakar. Ia diterjemahkan melalui:

* Saiz zakar: Pertambahan panjang sebanyak 4-5cm dan membesar sebanyak 1 cm.

* Ejakulasi: semakin besar dan intensiti/kenikmatan ejakulasi yang lebih.

* Ereksi: lebih penuh dan ereksi yang lebih keras

* Keyakinan: Yakin dalam perhubungan malah memperbaiki hubungan.


CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan

(Cash On Delivery Bergantung pada kuantiti barang,jenis barang ,kesesuaian masa,stok dan nilai barang-Sekirangnya nilai barang agak tinggi atau dengan kuantiti yang banyak deposit di perlukan.Buat temujanji untuk COD bila-bila masa sahaja.Confirmkan pada hari khamis sebelum jam 2 petang sekiranya ada temujanji cod pada hari tertentu )


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam

[/B]

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
http://cari.gold/images/maybank2u.gif

http://cari.gold/images/bsn%20logo%20kecil.jpeg

1. Bankin RM199.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN

Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak
Bankin melaui-Online atau ATM Mesin Atau Mesin Deposit Atau Terus Kekaunter
2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :MHYEX
[/CENTER][/FONT][/COLOR]
 

benboy

CG Hardcore Club
Joined
Jul 13, 2010
Messages
75,706
Reaction score
20
Points
520
Diem Wash Membersih | Menghilangkan Bau | Sekitar Alat Sulit Lelaki

DIEM Wash – Membersihkan Dan Menghilangkan Kotoran & Bau Sekitar Tempat Sulit Serta Untuk Kesan Ereksi SEGERA
Mendapat Kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia. NOT090701221K
http://cari.gold/produk-penjagaan-zakar/images/diem-wash-50ml.jpg
DIEM WASH bebas dari sabun, dijamin untuk membersih dan membuang kotoran yang tidak dikehendaki, minyak atau bau. Penggunaan harian dapat menghilangkan bau dan kotoran disekitar tempat sulit untuk mengelakkan masalah zakar berbau.

DIEM WASH juga sesuai bagi yang mengalami masalah jangkitan kulit, kegatalan, dan ruam disekitar kemaluan. Ia juga berkesan untuk membersihkan dan membuang sisa sisa akibat penggunaan kondom dan bahan pelincir.

DIEM WASH Untuk Lelaki adalah rumusan “UNIK” yang berkesan untuk memastikan kebersihan sekitar alat sulit.
DIEM WASH adalah kombinasi herba-herba dan botanicals sesuai sebagai pembersih zakar setiap hari. Herba-herba unik dan botanicals dirumuskan sebagai ejen antiseptik untuk menghalang bakteria dan membersihkannya.
Gabungan herba-herba dan botanicals mengurangkan risiko jangkitan dan menghapuskan bau yang tidak dikehendaki.

DIEM WASH untuk Lelaki mengandungi semua bahan-bahan aktif semulajadi. Sepanjang 60 herba berlainan jenis dan botanicals secara tradisi dicampurkan dan dirumuskan untuk membersih, menyegarkan dan meremajakan kulit anda, khasnya ditempat sulit.

Herba-herba seksual yang berkesan termasuk Tongkat Ali (Eurycoma Longifolia), Tribulus Terristeris dan Smilax Myosotiflora berfungsi untuk merangsang, meluaskan saluran darah dan melancarkan peredaran darah dalam dan di sekeliling saluran zakar & buah zakar.

-menghilangkan bau yang tidak dikehendaki dan mencegah bau & kotoron di tempat sulit.
- memperbaiki kebersihan peribadi sentiasa berbau segar
-memperbaiki kehidupan seks anda – tarikan seks segera
-tindakbalas yang segera, selamat dan berkesan
- produk berdaftar dengan Kementerian Kesihatan, Malaysia
-tiada preskripsi dperlukan, diluluskan di kaunter jualan.


MEMBERSIHKAN, MELINDUNGI dan MENYEGARKAN

DIEM WASH sangat disyorkan untuk digunakan oleh lelaki yang aktif dalam seks dan lelaki yang mahu menambah menjaga kawasan tempat sulit.

KESELAMATAN adalah paling utama!

DIEM WASH dijamin mengandungi semua bahan-bahan aktif NATURAL. Ia dirumuskan dari botanicals semulajadi, herba-herba dan tiada dadah atau bahan kimia berbahaya.

DIEM WASH TIDAK MENGANDUNGI triklosan. Triklosan digunakan secara meluas dan kajian baru-baru ini telah membuktikan yang Triclosan berbahaya dan boleh menjejaskan sistem endokrin.

Bagaimana untuk menggunakan DIEM Wash:

Menggunakan DIEM Wash sebagai sebahagian daripada rutin kebersihan diri anda setiap hari. Secara alternatif, menggunakan ia sebahagian daripada rutin anda sebelum mengadakan hubungan seks.

Menggunakan DIEM WASH keatas zakar diantara hubungan seks akan membantu mempercepatkan kesan ereksi semula. DIEM WASH mungkin berdenyut-denyut apabila digunakan ke atas zakar dan kawasan berhampiran. Menggunakan DIEM WASH sebagai pencuci zakar dan menggunakan sebanyak mana setiap hari jika perlu.

Panduan :
1. Basuh kemaluan & sekitarnya dengan air bersih.
2. Titiskan 8 hingga 12 titik DIEM Wash keatas kepala zakar, zakar dan buah zakar.
3. Dengan lembut gosok dan ratakan kemudian biarkan selama 25 ke 45 saat.
4. Bilas dengan air suam bersih. Ulang semula jika perlu.

Nota: Anda disyorkan untuk mengurut zakar dari pangkal ke hujung. Ini akan membantu pelancaran darah ke dalam saluran zakar.


Produk DIEM dirumuskan dari bahan botanicals semulajadi, herba-herba dan tiada dadah, mengandungi keharuman sintetik. Produk DIEM telah diuji untuk keselamatan oleh Internationally Recognized Lab, di Malaysia dan mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia.
Hanya minyak-minyak semula jadi kualiti tertinggi, rempah-rempah dan herba-herba paling bersih serta botanicals digunakan dalam mengeluarkan produk DIEM.


BERMINAT UNTUK MENJADI AGEN? SILA SMS KE 0173468224 UNTUK KETERANGAN LANJUT (YANG BENAR-BENAR BERMINAT SAHAJA )

CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan

(Cash On Delivery Bergantung pada kuantiti barang dan jenis barang dan kesesuaian masa dan nilai barang-Sekirangnya nilai barang agak tinggi atau dengan kuantiti yang banyak deposit di perlukan.Buat temujanji untuk COD jumaat malam,sabtu dan ahad.Confirmkan pada hari khamis sebelum jam 2 petang untuk kita simpankan barang anda )


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam

[/B]

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
http://cari.gold/images/maybank2u.gif

http://cari.gold/images/bsn%20logo%20kecil.jpeg

1. Bankin RM69.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN

Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :DW
[/FONT][/COLOR][/CENTER]
 

benboy

CG Hardcore Club
Joined
Jul 13, 2010
Messages
75,706
Reaction score
20
Points
520
Peloop Rings | Memperbaiki Sel Darah Dalam Zakar+Tambah Saiz Kelamin Lelaki

Magnamax Peloop Ring diperbuat dari silikon, tourmaline, germanium dan magnet tungal. Semua bahan ini telah diketahui selamat dan berkesan.

magnamax peelop ring

Magnamax Peloop Ring berfungsi serta merta disaat anda memakainya. Walaubagaimanapun, itu bergantung pada tahap kesihatan zakar anda. Jika zakar anda berada dalam keadaan kritikal, ia akan mengambil masa untuk memulihkan tahap kesihatan zakar anda dan membesarkan zakar anda.

Magnamax Peloop Ring serupa dengan gelang magnet yang menjadi trend masa kini. Ia mudah digunakan dan anda akan biasa menggunakannya dengan cepat. Anda tentu tidak perasan yang anda sedang memakai Magnamax Peloop Ring dan tiada siapa yang akan tahu anda sedang menggunakannya.

Lebih lama anda memakainya, lebih cepat dia memperbaiki sel darah didalam zakar anda. Anda boleh menggunakannya sepajang masa kecuali sewaktu anda mandi atau ktika melalui alat pengesan logam di lapangan terbang.
Fungsi Magnamax Peloop Ring

Magnamax Peloop Ring akan menghasilkan medan magnet pada pangkal zakar anda dimana salur darah melaluinya. Bila darah melalui medan magnet ini, sel darah berputar dan berpisah antara satu sama lain lalu memberi sel-sel ini lebih ruang untuk membawa lebih oksigen dan lain-lain nutrien ke zakar anda seperti Air Vitamin. Air vitamin berfungsi untuk meneutralkan tahap asid di dalam salur darah zakar anda dan menambah produksi sel didalam zakar anda.


Medan magnet juga akan membantu mengembangkan saluran darah zakar anda lalu membenarkan lebih darah melaluinya. Keputusannya, zakar yang lebih besar, mantap dan sihat.
Apa Itu “Air Vitamin”

“Air Vitamin” biasanya ditemui didalam hutan atau berdekatan dengan laut atau air terjun.

“Air Vitamin” akan meneutralkan tahap asid dalam saluran darah.

“Air Vitamin” tidak berbau, tidak mempunyai rasa dan tidak kelihatan pada mata kasar. Ramai jurulatih telah menggunakan “Air Vitamin” untuk meningkatkan tahap prestasi atlet mereka.

Magnamax Peloop Ring berterusan menyalurkan “Air Vitamin” terus kedalam tisu zakar anda dan membantu meneutralkan tahap asid dalam salur darah.


BERMINAT UNTUK MENJADI AGEN? SILA SMS KE 0173468224 UNTUK KETERANGAN LANJUT (YANG BENAR-BENAR BERMINAT SAHAJA )

CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan

(Cash On Delivery Bergantung pada kuantiti barang dan jenis barang dan kesesuaian masa dan nilai barang-Sekirangnya nilai barang agak tinggi atau dengan kuantiti yang banyak deposit di perlukan.Buat temujanji untuk COD jumaat malam,sabtu dan ahad.Confirmkan pada hari khamis sebelum jam 2 petang untuk kita simpankan barang anda )


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam

[/B]

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
http://cari.gold/images/maybank2u.gif

http://cari.gold/images/bsn%20logo%20kecil.jpeg

1. Bankin RM99.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN

Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak
OFFER FREE EGO RING BERHARGA RM 29
2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :TYPRN
 

benboy

CG Hardcore Club
Joined
Jul 13, 2010
Messages
75,706
Reaction score
20
Points
520
Mr Sure Up | Menghindari Ereksi Pramatang | Tingkatkan Prestasi Seksual

Sure Up Stay Longer Cream diformulasikan dengan 100% minyak pati semulajadi dari herba-herba yang berasaskan tumbuh-tumbuhan. Ia membantu untuk menghilangkan rasa sensitif di kepala alat kelamin. Masalah sensitif ini merupakan punca utama ejakulasi pramatang.

Kebanyakan lelaki mengalami ejakulasi lebih awal semasa intimasi sebelum pasangan mereka mencapai orgasma. Dicadangkan untuk anda yang mahukan ketahanan dan prestasi yang berkekalan semasa hubungan suami isteri.
Khasiat Mr Sure Up Imed Lab

* Menghilangkan rasa sensitif di kepala alat kelamin
* Meningkatkan prestasi seksual dan masa intimasi yang lebih lama
* Menghindari ereksi pramatang


Kandungan Mr Sure Up Imed Lab

1. Bahan semulajadi dan herba

Cara Guna Mr Sure Up Imed Lab

* Krim ini berfungsi di sekitar 30 ke 45 minit apabila digunakan.
* Dos : Satu uncang krim untuk sekali guna. Mulakan dengan ½ kandungan dalam uncang.

Kaedah penggunaan termasuk panduan bergambar rajah adalah ada disediakan di dalam setiap kotak krim.

Kandungan:

1. 3 uncang X 0.75GM

Kandungan:NOT111101228K




BERMINAT UNTUK MENJADI AGEN? SILA SMS KE 0173468224 UNTUK KETERANGAN LANJUT (YANG BENAR-BENAR BERMINAT SAHAJA )

CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan

(Cash On Delivery Bergantung pada kuantiti barang dan jenis barang dan kesesuaian masa dan nilai barang-Sekirangnya nilai barang agak tinggi atau dengan kuantiti yang banyak deposit di perlukan.Buat temujanji untuk COD jumaat malam,sabtu dan ahad.Confirmkan pada hari khamis sebelum jam 2 petang untuk kita simpankan barang anda )


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam

[/B]

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
http://cari.gold/images/maybank2u.gif

http://cari.gold/images/bsn%20logo%20kecil.jpeg

1. Bankin RM19.90 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN

Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :MSUP
[/CENTER][/FONT][/COLOR]
 

benboy

CG Hardcore Club
Joined
Jul 13, 2010
Messages
75,706
Reaction score
20
Points
520
Firming Cream Bio-Asli | Menegangkan | Anti Penuaan Payudara

Firming Cream dari Bio-Asli hasil gabungan herba terpilih diadun dalam minyak kelapa dara memberikan harapan yang menakjubkan bagi menambah saiz serta memperbaiki kontur payudara hanya dalam masa 6 minggu, dan adakalanya memperlihatkan perubahan segera pembesaran tisu kulit.
http://cari.gold/images/firming-cream_img.jpg

Khasiat Firming Cream Bio-Asli

* Firming Cream mampu menengangkan Payudara.
* Firming Cream mampu memontokkan Payudara.
* Firming Cream mencerahkan tona warna dan menyegarkan payudara.
* Firming Cream bersifat anti penuaan.
* Firming Cream bersifat anti kedut.
* Firming Cream bersifat menganjalkan


Kandungan Herba Dalam Firming Cream
Commiphora Mukul

Commiphora Mukul

Penggunaan Commiphora Mukul Resin adalah merupakan trend terbaru dalam teknologi kosmetik, terutama bagi tujuan ‘Super plumping effects’. Ekstrak Commiphora Mukul Extract berupaya untuk merangsang lipogenesis (fatty acid synthesis), menyebabkan terbentuknya triglycerides, yang akhirnya terkumpul di sel adipose (fat cells) kulit. Hasilnya sel adipose akan membesar.

Boleh digunakan pada sebarang peringkat usia, ekstrak Commiphora Mukul bertindak terus ke atas adipocytes dengan menambahkan isipadunya, dan tindakbalas ini tidak melibatkan hormon. Penggunaan dalam 30 hari pertama perlu digunakan 2 kali setiap hari, kemudian ia boleh digunakan sekali sehari. Penggunaan yang tidak konsisten akan memberikan kesan ke bentuk asal. Untuk mendapatkan bentuk yang ideal, ia perlu digunakan secara berterusan.

Dr. Patrician Mattos (2009), pengamal perubatan, telah melakukan beberapa testimoni klinikal keatas produk ekstrak Commiphora Mukul. Keputusan menunjukkan satu pergerakan yang unik dan pertambahbaikan dalam analisis. Produk ini tidak menukar saiz payudara secara kekal, tetapi merangsang sel lemak menghasilkan timbunan lemak sebanyak 2cm-4cm lebih daripada saiz biasa. Ia juga menggalakkan sel untuk mempelbagaikan saiz.

Sebagai produk yang berasaskan herba dari ‘alam semulajadi, ia boleh digunakan oleh wanita dari semua peringkat usia, kerana ia tidak bertindak memberi tindak balas hormon kepada kulit, tetapi ia mengumpulkan lemak. Walaubagaimanapun tindak balas adalah berbeza bergantung kepada tindakbalas tubuh badan seseorang.
Pueraria Mirifica

Pueraria Mirifica

Lebih dari 500 tahun, masyarakat di Asia Tenggara menggunakan akar Peuraria Mirifica yang juga dikenali sebagai White Kwao Krua oleh masyarakat Asia Tenggara sebagai bahan anti penuaan. Akar ini dipanggil Pueraria Mirifica Airy Shaw et Suvat dalam nama saintifiknya, serta tergolong dalam kumpulan Papilionaceae (Leguminosae).

Lagenda mengatakan bahawa akar ini adalah “Punca keremajaan” bagi wanita dan lelaki yang sudah berusia. Ia bertindak sebagai agen anti kedutan bagi kulit yang tua dan berkedut, menghitamkan serta melebatkan rambut, mengatasi masalah katarak, menguatkan daya ingatan, meningkatkan tenaga, melancarkan sistem perjalanan darah, meningkatkan selera makan dan mengatasi masalah tidur.

Mirifica bermaksud ‘Miracle’ (ajaib) dalam bahasa Latin. Terdapat lebih dari 13 spesis bagi Pueraria yang mempunyai akar yang sama, ia berbeza dari segi sifat taxonomical daun, bunga, tunas, buah, dan trichomes yang menutup.

Pueraria Mirifica atau dikenali sebagai phytoestrogen (hormon estrogen yang diambil dari tumbuh-tumbuhan) telah ditemui mengandungi banyak jenis estrogen (hormon wanita) adalah herba yang paling bersifat estrogen. Seperti miroestrol, deoxymiroestrol, daidzein, genistein, genistin, dan coumestrol. Bahan-bahan unik ini mempunyai nilai yang sama dengan hormon wanita (estrogen). Peuraria Mirifica mempunyai aktiviti estrogen yang paling tinggi berbanding phytoestrogen yang lain, kerana ia mempunyai persamaan dengan struktur hormon manusia. Miroestrol juga penting untuk melancarkan peredaran darah dan percambahan tisu baru serta memberikan nitrisi yang cukup untuk kulit. Oleh itu, kawasan yang disapu dengan produk ini akan menjadi tegang dan kelihatan lebih muda.

Penggunaan Pueraria Mirifica untuk pembesaran dan menegangkan payudara telah dibuktikan secara klinikal dalam kajian keatas wanita pra-menopaus selama 2 bulan.

Nota : Pengguna disarankan menggunakan produk selama sebulan pada waktu pagi dan malam (sebagai permulaan), dan sekali sehari untuk mengekalkan atau pemeliharaan. Produk ini diformulasikan secara khusus (tidak melekit) agar pengguna tidak perlu menunggu sebelum memakai pakaian.
Testimonial Pengguna Firming Cream

Sebelum pihak Bioasli mengeluarkan Firming Cream dalam kuantiti dan rekaan bekas yang sebenar,satu sesi ujian telah di lakukan di mana beberapa orang telah dipilih untuk mencuba keberkesanan formula ini secara rawak. Setiap yang terpilih di berikan sampel dengan formula yang sama,seberat 5gram dan di berikan tempoh 5 hari untuk melihat hasilnya. Setelah 5 hari, pihak Bioasli telah memanggil semula mereka untuk di nilai keberkesanannya. Keputusannya :-

Sampel 1: Diberikan kepada 4 orang staf Bioasli yang telah berkahwin. Setelah lima hari menggunakan sampel yang di berikan dan dengan cara yang betul,mereka semua mendapati kesan yang memberangsangkan. Setiap seorang mengalami perubahan yang mencapai matlamat utama penciptaan formula ini untuk pembesaran dan menganjalkan payudara kembali seperti zaman remaja. Mereka berpuas hati dan memberikan 100% kepada produk hebat Bioasli ini.

Sampel 2: Diberikan kepada sepasang suami isteri dan si isteri telah mencubanya. Setelah lima hari,pihak Bioasli telah menanyakan keputusan dari penggunaan formula tersebut dan beliau terus tersenyum lebar. Si suami yang turut serta setelah puas tersenyum menceritakan perubahan ketara yang berlaku ke atas isteri kesayangannya. ” saiznya dah berubah jadi lebih menarik dan yang tidak di sangka apabila bahagian puting(nipple) dan sekitarnya berubah menjadi cerah(pink). Masalah jeragat dan rekahan turut hilang setelah menggunakan formula ini” ujar si suami. Setelah produk ini di lancarkan,mereka terus memborong untuk di perkenalkan kepada rakan-rakan dan ahli keluarga.

Testimoni pengguna pertama: Seorang ahli Bioasli yang bekerja di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) telah menghabiskan satu bekas Firming Cream dan mendapatkan hasil yang cukup positif.Memberikan lima bintang ke atas keberkesanan produk ini dan kesan yang berlaku pada payudaranya,saiz yang di idamkan dan gebu.Betul-betul berbeza dari sebelum ini.Beliau yakin bahawa produk ini akan menjadi “hot sales” dan rebutan bukan sahaja wanita tapi juga lelaki. Rakan-rakan beliau yang telah di perkenalkan dengan produk ini turut memberikan komen positif dan mereka telah mendapat apa yang mereka inginkan.
Beli Firming Cream Dengan Yakin

Kilang Bumiputera. Produk Halal

CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan

(Cash On Delivery Bergantung pada kuantiti barang dan jenis barang dan kesesuaian masa dan nilai barang-Sekirangnya nilai barang agak tinggi atau dengan kuantiti yang banyak deposit di perlukan.Buat temujanji untuk COD jumaat malam,sabtu dan ahad.Confirmkan pada hari khamis sebelum jam 2 petang untuk kita simpankan barang anda )


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam

[/B]

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
http://cari.gold/images/maybank2u.gif

http://cari.gold/images/bsn%20logo%20kecil.jpeg

1. Bankin RM59.90 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN

Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :FCRBA
 

benboy

CG Hardcore Club
Joined
Jul 13, 2010
Messages
75,706
Reaction score
20
Points
520
Mistique Swiss | Aroma Pengoda Lelaki | Suami | Memikat | Kuasa Pheromone

Mystique Swiss:
Androstenone Pheromone:
The Science Of Attraction:
Made In Switzerland

MYSTIQUE adalah copulins untuk memikat lelaki.
Sebagaimana yang kita ketahui,
pheromone adalah hormon yang dapat memikat manusia.
Manusia terpikat antara satu sama lain
bergantung kepada faktor pheromone.
Jika anda mempunyai aura aroma hormon yang unik,
anda pasti dapat membuat sesiapa
sahaja jatuh cinta pada anda.
Gunakan kuasa hormon ini untuk memikat
lelaki yang anda cintai.
Semua lelaki akan cair dengan bau anda!

Pheromone adalah sel hormon yang
hanya boleh dikesan oleh organ yang
terdapat di pangkal hidung yang
dinamakan VNO (Vomeronasal).
Apabila organ VNO tersebut mengesan kehadiran
pheromone,ianya seterusnya akan menghantar
respon seksual signal ke otak
seterusnya membuatkan orang yang
berada berdekatan persekitaran anda
menjadi lebih positif dan lebih mesra

Manfaat dari penggunaan Mystique Swiss:

++ Lebih Eye Contact dari senyuman lelaki
++ Lelaki akan terpesona dengan daya memikat anda.
++ Heigten Love Making Prowess
++ Expect More Dates & Better Still - More Sex (yang dah berkahwin je la )
++ Lelaki sentiasa mahu bersembang dengan anda.
++ Meningkatkan "Self Confidence" si pemakai.
++ Mendapat lebih "respect" Dari wanita lain.
++ Lebih success dalam perniagaan dan perhubungan seharian.


Cubalah... Anda pasti teruja!!!


CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan

(Cash On Delivery Bergantung pada kuantiti barang dan jenis barang dan kesesuaian masa dan nilai barang-Sekirangnya nilai barang agak tinggi atau dengan kuantiti yang banyak deposit di perlukan.Buat temujanji untuk COD jumaat malam,sabtu dan ahad.Confirmkan pada hari khamis sebelum jam 2 petang untuk kita simpankan barang anda )


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam

[/B]

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
http://cari.gold/images/maybank2u.gif

http://cari.gold/images/bsn%20logo%20kecil.jpeg

1. Bankin RM50.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN

Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :MSTQ
[/COLOR]​
 

benboy

CG Hardcore Club
Joined
Jul 13, 2010
Messages
75,706
Reaction score
20
Points
520
Bio Rehmannia Plus | Tenaga Dalaman | Tahan Lama | Kesuburan | Lelaki Wanita


Uploaded with ImageShack.us
Sekotak 6 biji RM60



Diluluskan oleh KKM: MAL No:06041529T


Fungsi Utama Bio Rehmannia Plus

Untuk Lelaki
Tingkatkan ketahanan dan lambatkan pancutan air mani
Naikkan hormone testosterone lelaki
Tingkatkan aktiviti pengeluaran sperma
Kuatkan otot badan, menaikkan tenaga dalaman lelaki

Untuk Wanita
Naikkan Libido serta keinginan seksual
Lambatkan proses penuaan
Meningkatkan kesuburan
Kurangkan sindrom putus haid
Merendahkan tekanan darah


Kandungan utama di dalam Bio Rehmannia Plus

4 kandungan utama di dalam Bio Rehmannia Plus

1. Radix Rehmannia Preparata (49.2mg)
2. Radix Acanthopanacis (56.8mg)
3. Lycium Barbarum (217.2mg)
4. Epimedium Brevicornum (29.6mg)


1. Radix Rehmannia Preparata
Terjadi dalam bentuk kepingan, gumpalan yang pecah, pelbagai saiz dan ketebalan. Berwarna hitam, berkilat dan melekit. Herba ini berfungsi untuk menyuburkan yin dan menambahkan kandungan darah, mengukuhkan intipati hidup dan sumsum.

2. Radix Acanthopanacis
Akar Manyprickle Acanthopanax adalah akar yang dikeringkan. Herba ini dikumpul pada musim bunga dan musim luruh, dicuci bersih dan dikeringkan. Fungsi herba ini adalah untuk menggiatkan fungsi limpa dan buah pinggang serta menenangkan saraf.

3. Lycium Barbarum (Guo Qi Zi)
Buah Lycium telah lama digunakan dalam ubatan herba Cina. Ia juga dikenali sebagai ‘Lycium Chinese’ atau Lycium Barbarum. Akarnya mempunyai bahan-bahan penyembuh. Lycium kaya dengan karotin, Vitamin B1, B2 dan Vitamin C. Buahnya juga mengandungi nutrien seperti asid amino, besi, zink, kalsium dan fosforus. Dalam perubatan Cina, ia digunakan sebagai tonik hati untuk mencerah dan memperbaiki penglihatan, pandangan kabur, sensitiviti terhadap cahaya dan lain-lain penyakit mata.

4. Epimedium Brevicornum (Yin Yang Huo)
Epimedium Brevicornum adalah salah satu spesis di dalam kelas Epimedium. Epimedium juga dikenali sebagai ‘horny goat weed’ di U.S. Epimedium secara tradisional digunakan untuk mengubati kelemahan dan mengembalikan kehendak seks, meningkatkan tenaga dan juga meningkatkan kecerdasan badan. Kajian telah menunjukkan bahawa epimedium boleh berfungsi seperti adaptogen (seperti ginseng). Ada juga bukti menunjukkan yang epimedium boleh menaikkan semula aras hormon testeron dan tiroid yang rendah ke aras yang normal di mana ianya memberi kebaikan dalam memperbaiki kehendak seks.

TIADA KESAN SAMPINGAN.
BAHAN2 100% HERBA.


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam


CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan

(Cash On Delivery Bergantung pada kuantiti barang,jenis barang ,kesesuaian masa,stok dan nilai barang-Sekirangnya nilai barang agak tinggi atau dengan kuantiti yang banyak deposit di perlukan.Buat temujanji untuk COD bila-bila masa sahaja.Confirmkan pada hari khamis sebelum jam 2 petang sekiranya ada temujanji cod pada hari tertentu )



Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
http://cari.gold/images/maybank2u.gif

http://cari.gold/images/bsn%20logo%20kecil.jpeg

1. Bankin RM60.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT

Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin


2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :BRP
 

benboy

CG Hardcore Club
Joined
Jul 13, 2010
Messages
75,706
Reaction score
20
Points
520
Sabun Gluta Kojic Kolagen | Hilangkan Jerawat | Parut | Cerahkan Kulit Dan Wajah


Uploaded with ImageShack.us
SABUN GLUTA KOJIC KOLAGEN SUPER WHITENING SOAP

SAIZ BERSAR
1 PCS ----------->RM17.00
1 DOZEN----------->RM180.00 (siap poslaju)
SAIZ KECIL
1PCS ----------->RM12
1DOZEN-------->RM140 (siap poslaju)
HARGA TAK TERMASUK POSTAGE KECUALI 1 DOZEN : )

Diperkaya dengan gabungan 8 bahan utama terbaik produk kecantikan pada hari ini.. Glutathione Milk, Arbutin, Kojic, Licorice, Kolagen, Rosehips, Vitamin C & E dan Virgin Coconut Oil.

FUNGSI:
mencerahkan kulit anda dengan membuang sel-sel kulit mati pada lapisan paling luar secara berperingkat. Hasilnya kulit lebih tampak cerah, muda & tegang.
Membantu mengecutkan, mengurangkan, menghilangkan jerawat & kulit berminyak. Perubahan boleh dilihat seawal 3 hari sahaja
Menyamaratakan ton warna kulit yang tidak sekata
Membuang sel-sel kulit mati pada lapisan pertama kulit sahaja.
Menyelesaikan masalah whitehead/blackhead.
Mengatasi masalah melasma .
Memudarkan parut jerawat di muka & badan
Mencerahkan kulit muka & badan
Allergy Tested
Hypoallergenic
Memudarkan dan menghilangkan kesan-kesan hitam di celah-celah lipatan seperti di ketiak dan celah peha.
Menegangkan kulit.
Menyelesaikan masalah pigmentasi dan jeragat
Anti-ageing
Kelebihan VCO yang terdapat dalam sabun ini mampu melembapkan kulit dengan serapan yang cepat.
Mengurangkan masalah kekeringan kulit kerana diperkayakan dengan tambahan Vitamin C & E.
Bagi wanita yang sudah bersalin,boleh gunakan pada badan untuk memudarkan dan menghilangkan parut 'stretch marks'

CARA GUNA:
1. cuci muka anda dengan sabun ini dan tinggalkan selama 3-5 minit di kulit muka @ badan anda sebelum bilas dengan air bersih. Untuk kulit sensitif cukp sekadar 30-60 saat.
p/s : Untuk kulit yang terlalu sensitif sila dapatkan nasihat dari pakar terlebih dahulu


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam



Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
http://cari.gold/images/maybank2u.gif

http://cari.gold/images/bsn%20logo%20kecil.jpeg

1. Bankin RM.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT

Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin


2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :SGKC
 
Sponsored Post
Top
Log in Register