BTC USD 63,978.0 Gold USD 1,775.57
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Santai (Video) Sesi 'Ramah Mesra' oleh Abang2 Macho

mr_x6006

Legendary Member
Joined
Sep 26, 2009
Messages
14,719
Reaction score
282
Points
131
Klu dah ada video ni korg angkat lah sepanduk ok!!! :)cgrock :)cgrock

http://www.youtube.com/watch?v=4CMlbI4lFXQ&feature=related

Cuma nak kepastian dari korg sumer.. Brother2 yg bat soal siasat & belasah suspek tu anggota polis ker??

Mngikut info, warga Myanmar ni ditangkap coz kacau bini orang..

So bila ditangkap, korg paham2 la k...HuHuHu.

Jom Layannnnn...
 
Sponsored Post

beautiful_sunshine

Fun Poster
Joined
Jun 12, 2008
Messages
645
Reaction score
3
Points
15
yang baju putih tu polis ke?macam security ajer..melampau betul..kenapa nak pukul2 sampai macam tu...huh!!
 

snipers

Active Member
Joined
Oct 25, 2007
Messages
1,474
Reaction score
15
Points
25
Tu lah. kalau tak kacau bini orng , tak kan orng nak marah. biar lah kena belasah sikit, kasi ingat sampai balik myanmar.
 

arapaima

Active Member
Joined
Jan 28, 2008
Messages
1,701
Reaction score
22
Points
30
yang baju putih tu polis ke?macam security ajer..melampau betul..kenapa nak pukul2 sampai macam tu...huh!!

klu btl kes kacau bini org mmg patut tibai camtu...biar dia rase skit...x kisah la polis ke security ke org awam ke...ajar ttp kene ajar...besa org yg x kene @ bkn ahli keluarga dia yg kene kacau akan kate x baik pukul camtu...tp bila dah terkena btg idung sendiri xtaula...maybe lg teruk dr video ni kot....cam kes jiran aku kene pecah masuk n rogol....smp skang x dpt lg penjahat tu...klu mangsa tu ahli keluarga korang agak2 korang nak wat ape klu dpt tangkap penjahat tu???? takan serah bulat2 kt polis kot...

*sekadar pengalaman...
 

mr_x6006

Legendary Member
Joined
Sep 26, 2009
Messages
14,719
Reaction score
282
Points
131
klu btl kes kacau bini org mmg patut tibai camtu...biar dia rase skit...x kisah la polis ke security ke org awam ke...ajar ttp kene ajar...besa org yg x kene @ bkn ahli keluarga dia yg kene kacau akan kate x baik pukul camtu...tp bila dah terkena btg idung sendiri xtaula...maybe lg teruk dr video ni kot....cam kes jiran aku kene pecah masuk n rogol....smp skang x dpt lg penjahat tu...klu mangsa tu ahli keluarga korang agak2 korang nak wat ape klu dpt tangkap penjahat tu???? takan serah bulat2 kt polis kot...

*sekadar pengalaman...

Sokong2.. :)cgrock
 

Syedz

CG Top Poster Club
Joined
Dec 23, 2008
Messages
21,979
Reaction score
109
Points
128
dia raba bini org..
chiss, mmg layak kena camnih..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register