BTC USD 32,597.3 Gold USD 1,785.38
Time now: Jun 1, 12:00 AM

(VIDEO) Penjelasan MB kedah - Isu Banjir yg tak terdapat di Media BN

Sponsored Post

zaiii

Fun Poster
Joined
Feb 17, 2010
Messages
114
Reaction score
1
Points
15
kesian kat MB aku..media UMNO dok hentam dia ..pemutaq belit penipu besaq..tak ada hati perut..masalah kemanusiaan pon putaq lg utk kepentingan politik sempit..apa nk jd tak tau bangsa UMNGOK mcm nih..


ALOR SETAR - Menteri Be:sar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak hilang sabar apabila Kerajaan Negeri terus didakwa bersikap lepas tangan dalam menangani isu banjir selain beliau sendiri dituduh tidak turun padang melawat mangsa.

Selepas mesyuarat Exco berakhir semalam, Azizan menafikan kenyataan berhubung tuduhan itu dengan nada agak keras.

“Orang cakap lain, lain ditulis. Buat kerja ikutlah cara halal, tulis bohong sana sini, itu kerja haram,” katanya, dituju kepada wartawan tertentu disifatkan berat sebelah dalam menulis.

Wakil media elektronik yang menjadi sasaran Azizan mempertahan kenyataan disiarkan.

Azizan dengan nada tinggi berkata, apa dilaporkan berhubung isu banjir itu adalah pembohongan.

“Hari pertama di Padang Terap, saya redah banjir. Setiap hari balik lewat malam menje-ngah mangsa, cuma wartawan tidak ikut,” katanya.

Wartawan lain pula bertanya mengenai peruntukan Kerajaan Negeri kepada mangsa.

Dengan lantang Azizan menjelaskan, Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin sudah pun memberi bantuan wang tunai kepada mangsa banjir di Kedah.

"Kena tanya Timbalan Pengerusi UMNO Kedah, Datuk Ahmad Bashah Md Hanipah," katanya.

Azizan juga meminta wartawan merujuk Majlis Keselamatan Negara (MKN) Negeri Kedah mengenai diskaun bil air.

Azizan enggan melayan sebarang pertanyaan mengenai banjir di Kedah dan minta soalan lain dikemukakan.

“Saya tak nak campur tangan hal orang lain dan saya tidak suka orang lain campur tangan di Kedah atau dalam urusan saya,” katanya.

Apabila wartawan terus menerus bertanyakan isu banjir, Azizan dengan wajah serius dan marah enggan melayan sebarang pertanyaan.

Ketika berjalan menghampiri pintu keluar bilik sidang media, Azizan ditempelak soalan daripada wartawan media elektronik yang enggan mengalah.

Barangkali terasa dirinya diprovokasi, Azizan membalas: “Hangpa pembohong! Kata saya tidak turun padang, buat berita kata ayam busuk sebab tak ada bekalan air. Pertikai peruntukan dan bantuan Kerajaan Negeri, sedangkan kita salurkan menerusi Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) Kedah."

"Lain kali buat kerja ikutlah cara Islam,” katanya sambil berlalu pergi.
 

faridsylar

Active+ Member
Joined
Jan 25, 2008
Messages
3,091
Reaction score
27
Points
30
BN kan BANGSAT NEGARA... MEDIA SEMUA DIORANG DA CONQEUR... INTERNET NI AJE YG DIORANG X DPT NAK CONQEUR
 

papayaomela

Super Active Member
Joined
Jun 17, 2008
Messages
6,255
Reaction score
28
Points
70
APa nak jadi la dgn BN ni. Tak habis2 dgn perangai haprak. Sudah2lah undi BN. Kasi tukar PR la plak memerintah.
 

tikusms

Fun Poster
Joined
Dec 27, 2008
Messages
180
Reaction score
0
Points
10
aku tak tgk berita TV3 .. haprak gilerrr.. kalo yg boleh percaya skit nt7..
 

taufic

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 6, 2008
Messages
14,651
Reaction score
693
Points
161
thread nie musti masuk politik punya la
mcm thread aku aritu
 

taufic

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 6, 2008
Messages
14,651
Reaction score
693
Points
161
aku suke tgk yg ko quote ninjujitsu ckp tu :D

*mamat tu tak paham erti istidraj sebenarnye

thread tu epic
kena delete
tinggal nie saja kenangan yg sempat aku quote :D
 

Ariff81

Active Member
Joined
Feb 3, 2009
Messages
2,268
Reaction score
9
Points
25
kalau ada astro tu, tgk je astro awani.. dua belah pihak dapat liputan..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register