Video : Pendedahan! Dap akan hancurkan melayu dan islam…pendedahan berani!

CG Sponsors




chulax12

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Jun 17, 2012
Messages
5,404
Reaction score
636
Points
151
Sponsored Post

MrHighLander

Super Active Member
Joined
Oct 29, 2008
Messages
7,638
Reaction score
5
Points
65
Brapa byk isu ni nk dimainkan.. Kasi booooo ajelah.. Haiyaa
 

fordLASER

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2007
Messages
10,806
Reaction score
54
Points
120
bukankah najib & umnoi be end akan buat apa saja utk mengekalkan kuasa , tapi sbaliknya ramai penyokong dap dan bukan islam sudah ,mula faham & menerima islam sbgai Ad Deen cara hidup , umnoi wlaupun islam tapi masih x boleh ikut perjuangan yg Baginda Rasullullah perjuangkan sampai skarang.,...
 

nazrirazra

Legendary Member
Joined
Jul 17, 2009
Messages
11,925
Reaction score
213
Points
128
Pelik la krnapa Melayu tak nampak objektif org kafir ni. Tak kira la DAP, MCA, semuanya nak menjatuhkan Islam dan Melayu.
 

carlos_vinyard

Active+ Member
Joined
Jan 12, 2008
Messages
2,791
Reaction score
23
Points
25
mamak. jugak...... aku langsung xpercaya n xkan percaya mamak.....
 

moore426559

Super Active Member
Joined
May 11, 2012
Messages
9,095
Reaction score
892
Points
111
umno yang hapuskan dasar MRSm hanya utk bumiputera beb...
 

fordLASER

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2007
Messages
10,806
Reaction score
54
Points
120
tun razak pun yg rasmi kilang arak crlsberg... anak madey pun tokey kilang arak san miguel...
 

hafis_81

Super Active Member
Joined
Feb 15, 2008
Messages
6,386
Reaction score
32
Points
70
Aku x setuju klu org ckp PAS jd kuda tunggangan DAP...Cuba bg bukti bagaimana DAP bole kuasai Putrajaya klu PR menang,klu ikut di antara 3 Parti tu DAP plg sket bilangan kerusi..katakan klu PR memerintah suara majoriti masih lg dikuasai Melayu drpd PAS n PKR...satu fenomena yg kita buat2 x nmpk adalah mkn ramai org2 Cina hadir ke ceramah PAS dan menghormati TGNA..sdgkan dulu PAS ni plg ditakuti oleh kaum2 Cina..LGE prnh ditanya oleh wartawan akhbar Cina kenapa dia bg sumbangan RM500 kt tahfiz2 di Penang?jwpn dia sbb org yg hafal Quran ni xkan mkn rasuah...agak2 sape yg bole influence dia smpai bg jwpn camtu?fikir2 kan...
 

Awie

Active+ Member
Joined
Nov 8, 2007
Messages
3,462
Reaction score
10
Points
25
mari kita jatuhkan umno bn dulu, sebab depa ni tolak islam dan gadai hak2 tanah org melayu.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register