BTC USD 38,086.9 Gold USD 1,775.81
Time now: Jun 1, 12:00 AM

(Video) Main ragbi kena tipu macam tu je...

Sponsored Post

Joe1911

Active Member
Joined
Mar 5, 2009
Messages
1,644
Reaction score
8
Points
25
Hahaha ni mesti baju kuning tu ingat ada benda yg tak kena,rupanya dia saja2 buat jalan,sekali trus pecut,hahaha!!!! pasukan kuning malu habis!!!
 

Hamas

Fun Poster
Joined
Mar 11, 2009
Messages
235
Reaction score
3
Points
15
pakai ilmu pukau kot ni...hehe
 

ap3k

Banned
Joined
Nov 16, 2009
Messages
317
Reaction score
1
Points
15
selamba ja jln hahahaha
 

syafsp

Passed Away
Joined
Mar 31, 2009
Messages
2,932
Reaction score
558
Points
71
Hahaha ni mesti baju kuning tu ingat ada benda yg tak kena,rupanya dia saja2 buat jalan,sekali trus pecut,hahaha!!!! pasukan kuning malu habis!!!

hahaha tau xpa..:eek::eek:
pada mulanya mmg baju kuning tu nak ambil bola, tapi baju putih tak da respon apa² pun. diam macam batu je. baju kuning pun buat xtau juga la:eek::eek::eek:
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
154,819
Reaction score
21,196
Points
1,671
menjadi gak eh
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register