(Video Lama) Bush kene tembak dengan Silencer yg Maha Esa

CG Sponsors




Sponsored Post

acey9

Fun Poster
Joined
Jun 30, 2008
Messages
283
Reaction score
0
Points
10
dh tengok dh klip ni tp ok gak leh tgk lg kan...
 

amaar

Active Member
Joined
Jul 13, 2006
Messages
2,191
Reaction score
25
Points
30
bila Allah kehendaki sesuatu itu berlaku nescaya ia akan berlaku... ingatlah Allah boleh mengangkat kedudukan seseorang dan Allah juga boleh menjatuhkan kedudukan seseorang... bila kita berada di atas jangan lah kita takbur... jika kamu bersyukur nescaya aku akan tambahkan nikmatmu dan sekiranya engkau kufur dgn nikmatku tunggulah azabKu yang pedih.
 

mczoni

Fun Poster
Joined
May 10, 2008
Messages
914
Reaction score
27
Points
20
mcm kena edit je...tu suara sapa tu....???
 

azrine

Legendary Member
Joined
Jul 22, 2008
Messages
14,535
Reaction score
560
Points
166
kah kah kah kah..

tergagap2 cam siamang gagap jer si Bush nie..

baru padan muka dia...

muahahahahahhaaahahhahaaahhhahahaaa...


ps..aku suka tgk video2 lain kat bawah tuh..mata sapa kat langit KL tu??
 

z3t_ex

Active+ Member
Joined
Feb 27, 2008
Messages
3,601
Reaction score
32
Points
30
video mcm di edit n cut..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register