BTC USD 48,052.6 Gold USD 1,753.50
Time now: Jun 1, 12:00 AM

[video]-Kehebatan Tentera Amerika...

Sponsored Post

maslinkcc

Fun Poster
Joined
Mar 29, 2008
Messages
707
Reaction score
13
Points
15
diorg ni pandai berjenaka dan berpropaganda jek.tentera tak hebat mana.lawan ngan taliban pon lari lintang pukang.menang kat afganistan tu pon pasal ada jet pejuang jek.kalo infantri mmg ***** giler
 

building

Super Active Member
Paid Membership
Joined
Apr 2, 2007
Messages
9,831
Reaction score
57
Points
70
adei ... mmg lawak tp kan gear dorang mmg berat siut
 

apipmeka

Fun Poster
Joined
Oct 16, 2008
Messages
264
Reaction score
2
Points
15
poyo nak mamos..propaganda je ni.. perang kat iraq diorang menang pon sbb ade tentera nato tolong.. kalo sorang2 mamposss..haha :eek:
 

esohor

Active Member
Joined
Jun 12, 2008
Messages
1,524
Reaction score
0
Points
20
ha ha ha ha ....... salah landing....
lawan selut pun tak leh rupa2nya...
 

mohdfitri

Fun Poster
Joined
Sep 16, 2008
Messages
757
Reaction score
0
Points
10
maleh nak bangga2 tentera us..
harap teknologi je lbeh..suh la perang style gerila bandar ke,dalam hutan ke baru tau perit.
 

mrafif

Active+ Member
Joined
Apr 28, 2006
Messages
2,868
Reaction score
12
Points
25
hahaha~lawk btol.. adeh2..
 

my.name.is.nad

Legendary Member
Joined
May 12, 2008
Messages
10,496
Reaction score
6
Points
115
tak salahkan dia org lah. 99% tentera amerika dia org tak nak g berperang ni. tapi terpaksa. kalau saya pun kena paksa jadi tentera, untuk menghilangkan keboringan. banyak2 lah benda gila2 saya buat utk menghilangkan boring. hehehehe...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register