Video | Budak 9 tahun lawan perogol ibu, mati ditetak dgn sabit

CG Sponsors




mazri_2008

CG Top Poster Club
Joined
Nov 9, 2008
Messages
49,606
Reaction score
4,320
Points
201
Pelaku Pembunuhan dan Pemerkosa di Aceh Tewas di Sel Tahanan

 
Sponsored Post

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
20,887
Reaction score
2,114
Points
201
kena belasah ngan penghuni penjara kot..
antara kes yg dibenci dlm penjara , ialah kes rogol..mmg kena raging la..tambahan lak bunuh budak ..
btw, pesalah diorg ikat guna cable tie je ek ..tak guna gari ..
senang je..masa masuk ke dalam...warden bilik kat taiko dalam tu..kes apa....kalau kes mcm ni memang para penjenayah sgt marah......dan dah mati tak dapat nak tuduh siapa....padan muka lah mati begitu....
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Jun 3, 2013
Messages
71,363
Reaction score
11,144
Points
1,906
awak kacau budak, bunuh budak, mmg habis lah saat masuk dlm penjara
diorang tu banduan banduan jugak, tapi diorang tak suka mana mana yg kacau, bunuh budak
 
Sponsored Post
Top
Log in Register