Video anwar ibrahim dalam aksi liwat tersebar di indonesia

CG Sponsors




razif1224

Super Active Member
Joined
Oct 29, 2006
Messages
5,113
Reaction score
38
Points
70
Post: Wednesday, December 17, 2008

Anwar Ibrahim penderhaka yang tersingkir ketika menjadi Timbalan Perdana Menteri telah meneruskan serangan,kecaman dan berbagai tohmahan yang keras terhadap bakal Perdana Menteri Najib Tun Abdulk Razak.

Terakhir suara Keadilan telah menjeritkan kepala berita dakwaan Anwar bahawa Najib lebih zalim berasaskan kepada temu bual dengan Al Jazeera baru baru ini.

Temubual itu penuh dengan berbagai tuduhan terhadap Najib dari rasuah hingga kepada pembunuhan wanita Mongolia dan kegagalan Najib menangani isu kegawatan ekonomi yang dihadapi negara.

Beliau juga tidak yakin Najib sebagai tokoh yang dapat membawa perubahan dalam UMNO dan Najib akan terus mempertahankan undang undang yang keras dan budaya kronisma.

Dia juga mendakwa bahawa Najib berada dalam state of denial.Semua dakwaan dan tuduhan itu mendedahkan Anwar sebagai seorang “gila talak”

Kenapakah Anwar meneruskan kempen jahat dan ganas ini setelah gagal menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional 16 Sepetember lalu dan masih mendakwa bahawa kerajaan tidak prihatin terhadap keadaan ekonomi rakyat sedangkan harga minyak diturunkan hampir setiap minggu dan harga barang mulai terkawal. Mungkin kerana dia sedar janjinya menurunkan harga minyak sudah tidak laku lagi.

Sebenarnya masaalah dirinya yang akan terbongkar di mahkamah tidak lama lagi yang akan menjatuhkan maruah dirinya untuk selama lamanya telah menimbulkan ketakutan dalam dirinya sehingga membutakan hati dan matanya terhadap kecerdikan dan kematangan rakyat yang telah pun sedar dia adalah “Raja Pembohong Negara”.

Sebenarnya Anwar lah yang berada dalam state of denial dan cuba menuding jari kepada orang lain.

Orang ramai sudah cerdik sekarang untuk terus dikelirukan oleh Anwar Ibrahim yang berada dalam keadaan berdebar dan kekecewaan yang menakutkannya seperti seorang banduan yang menunggu hukuman gantung.

Sebab utamanya ialah dia sendiri tahu bahawa kes liwatnya kali ini mempunyai bukti yang cukup kuat di tangan pihak yang berkuasa. Dia tahu kali ini dia terperangkap dengan gambarnya in action yang cukup jelas dan juga lain lain gambar . Ada diantara gambar ini telah pun jatuh ke tangan orang tertentu . Kabarnya lebih hebat dari aksi bekas Menteri Kesihatan dari MCA Chua Soi Lek . Ini tentunya akan menambahkan kehebatan imej Keadilan.

Maka itu Anwar masih berharap akan dapat menubuhkan kerajaan Keadilan bagi membatalkan kesnya . Bahawa Pas dan rakan rakannya tidak menggalakannya untuk terus berkempen tentang tarikh kejatuhan kerajaan BN amat tidak menyenangkannya sekarang ini.

Maka itu dia perlu teruskan kempen menghakiskan keyakinan kepada Ketua Hakim Negara, kepada Peguam Negara dan kepada Ketua Polis Negara dengan menimbulkan berbagai tuduhan,prasangka dan cerita cerita dari sebelah pihak sahaja. Pas yang banyak menerima wang darinya menerusi Kamaruddin Jaafar juga menyertai kempen ini.

Yang paling komited untuk membantu membersihkan imejnya ialah Lim Kit Siang dan DAP kerana bagi orang Cina kecuali Lee Kuan Yew moral adalah soal kedua.Yang utama ialah wang dan kuasa.

Anwar akan meneruskan kerja memfitnah kerajaan BN dengan konsisten dan agresif tanpa takut.Ini oleh kerana samaada dia bertindak dengan cara baik atau buruk sudah tidak akan dapat menyelamatkan masa depannya lagi.

Selain dari menggunakan media , dia juga akan menghasut tindakan demonstrasi rakyat semua kaum atas berbagai isu. Diantara yang sedang berjalan sekarang ialah Berbasikal Jaringan Rakyat Tertindas (Jerit) . Dia juga akan meminta bantuan dari media asing termasuk CNN, BBC dan Al Jazeera bagi menghakiskan kredebiliti kerajaan Malaysia dan bagi memprojekan dirinya dirinya sebagai seorang yang bersih yang paling layak untuk memimpin kerajaan boneka Amerika Syarikat.

Dia berharap apabila perbicaraan dijalankan kelak keatasnya( Februari) maka rakyat telah mempunyai persepsi bahawa tuduhan terhadapnya adalah rekaaan belaka. Pihak yang mendakwa dan membicarakannya tidak berkredibliti dan semuanya fitnah belaka, tetapi rakyat sedar juga takkan kerajaan se***** itu untuk membuat tuduhan kali kedua tanpa bukti yang kuat.

Tidak ada jalan lain bagi Anwar Ibrahim untuk menghapuskan tuduhan terhadapnya,membasuh namanya dan melepaskan hukuman sebagai seorang penjenayah yang mengkhianati Islam,yang merosakan imej Islam dan imej kepimpinan ABIM (Singkatan dari Anuar bin Ibrahim) dan juga imejnya sendiri kecuali dengan mengambil kuasa dengan apa cara sekalipun dan menjalankan kuasa ini untuk membasuh dosanya dimata umum.

Orang ramai harus sedar jika pihak polis mempunyai video klip Anwar Ibrahim berpelukan dengan Saiful Bukhari ketika hendak memasuki sebuah aparment , masakan polis ***** untuk melepaskan peluang membuat rakaman didalam.

Agak menghairankan bagaimanakah klip video ini yang terang dan jelas telah lebih dahulu tersebar di Medan dan Jakarta.
SUMBER: maharajablogger.blogspot

Isu ini mungkinkah akan panas kembali...
tak habis-habis lagi ke....
aku tak tahu siapa maharajablogger nie..
adakah dia penegak kebenaran atau tukang fitnah?
sama-sama kita kaji...
 
Sponsored Post

GoldFinger

Active Member
Joined
Jan 27, 2008
Messages
1,814
Reaction score
6
Points
25
alahai mangkuk arcopalnye..apa kebenda jang ko buat masuk cerita sampah ni..kalau ada vid tepek je..kalau takat cerita mcm gini...mencirit aja lebih....apa tujuan ko bukak cerita sbnrnya dol ?
 

StanNero

Super Active Member
Joined
Mar 12, 2006
Messages
7,442
Reaction score
164
Points
73
kalau la benda nie betui...

Apa tindakan korang ? just tanya je.. maybe soalan *****..
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Lebih kurang fitnah jugak nie...
 

tudung87

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
12,870
Reaction score
69
Points
120
mana video nye?
nk tgk gak..
 

DDos

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,110
Reaction score
690
Points
166
kalau la benda nie betui...

Apa tindakan korang ? just tanya je.. maybe soalan *****..
takyah main kalau kalau le

kita kira fakta, nak main kalau memang le banyak cite

kalu le najib tu pondan
kalu le madir tu bapuk
kalu le dolah tu khunsa.......

apa daaa, ada lagi buah kalau dalam pemikiran skrang ni, skrang org berfakta(bukti) bukan dok main makan kalau kalu kalau.... #:-S#:-S#:-S
 

WMComm

CG Top Poster Club
Joined
Jan 10, 2008
Messages
22,845
Reaction score
95
Points
120
mana video nye?jangan lebih sudu dari kuah. :(scam
 

elmyda

Super Active Member
Joined
Jan 5, 2007
Messages
9,552
Reaction score
157
Points
73
bg real prove la.. ckap ja sapa2 pn bole ckap. buang masa ja.
 

MyBroadband

Active Member
Joined
Sep 6, 2008
Messages
1,350
Reaction score
38
Points
30
alahai mangkuk arcopalnye..apa kebenda jang ko buat masuk cerita sampah ni..kalau ada vid tepek je..kalau takat cerita mcm gini...mencirit aja lebih....apa tujuan ko bukak cerita sbnrnya dol ?
tu la.title nak bakar jekk..tapi isi takda..mane video nye..jgn harap aku nak bace karangan budak sekolah indon ne :eek::eek::eek:
 
Sponsored Post
Top
Log in Register