Viagra untuk bos militan Afghanistan

CG Sponsors




underscore

Legendary Member
Joined
Sep 20, 2008
Messages
11,478
Reaction score
4,238
Points
196
Penyiasat Amerika, CIA, menemukan cara yang mudah untuk mendapatkan informasi dari para panglima militan di Afghanistan, iaitu dengan memberikan imbalan berupa pil Viagra, demikian menurut satu laporan media.



Harian Washington Post menulis, pil perangsang seks itu adalah salah satu imbalan yang sering digunakan.

Dalam satu kes, seorang komandan militan berusia 60 tahun yang memiliki empat isteri, diberi imbalan empat pil dan empat hari kemudian dia menjelaskan perincian mengenai gerakan Taliban untuk mendapatkan lagi pil Viagra dari CIA.

"Apa cara pun akan dilakukan untuk mencari teman dan mempengaruhi orang," tulis Washington Post seorang agen CIA.


Surat khabar itu mengatakan penggunaan Viagra harus ditangani dengan hati-hati karena ubat perangsang itu belum tentu dikenal di kawasan pendalaman.

Dalam kes komandan militan berusia 60 tahun itu, bertaraf sebagai kepala suku di bagian selatan Afghanistan yang tidak selama ini tidak mau bekerja sama, para agen melihat dia memiliki empat isteri yang masih muda.

Kemudian pil itu disyorkan kepadanya untuk dicuba. Empat hari kemudian dia datang kembali.

"Dia datang kepada kami dengan wajah senang," tulis Post . "Dia mengatakan, ' barang ini hebat sekali.'

"Dan setelah itu kami dapat melakukan apa saja yang kami ingin di kawasan yang dikuasainya."

Pil itu dapat mengembalikan kejantanan para kepala suku dan komandan itu, kata agen lainnya.

Menurutnya, CIA memiliki banyak cara untuk mengintip bos militan yang terkenal bengis, termasuk menyediakan rawatan gigi, memberikan visa, boneka dan ubat-ubatan.


bahaya juga kalau dah kena pil viagra, macam-macam boleh jadi.. :eek::eek::eek:
 
Sponsored Post

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Isteri muda sampai 4? Tak heranlah sampai sanggup jadi talibarut....
 

silondeh

Active+ Member
Joined
Oct 4, 2006
Messages
2,866
Reaction score
14
Points
25
mcm tu saje? mmg bahye tol senjata sex ni...
 

maslinkcc

Fun Poster
Joined
Mar 29, 2008
Messages
707
Reaction score
13
Points
15
next punya perancangan mungkin cia ni bagi 4 bini mat saleh putih2 gebu slim2.macam ni osama pon bleh kene tangkap sbb panglima dia pon leh cair.
 

blindclownx

Active Member
Joined
May 18, 2008
Messages
1,169
Reaction score
2
Points
35
hhahahahah...mende mcm nie pon terjadi...
kt tmpt kite ader ker....????
haahahahahha
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
next punya perancangan mungkin cia ni bagi 4 bini mat saleh putih2 gebu slim2.macam ni osama pon bleh kene tangkap sbb panglima dia pon leh cair.
kalau macam tu aku pun nak jadi taliban...:))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register