Vanida Imran bermesraan dgn Jejaka Perancis

CG Sponsors




sarawak_lineup

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2008
Messages
5,217
Reaction score
107
Points
88








Malam Anugerah Kuala Lumpur International Film Festival 08 di PWTC baru-baru ini. Cuba perhatikan lagak Vanida Imran bersama dengan jantan dari Perancis yang romantis itu.
nasib baik x jadi mcm artis bollywood shilpha shety ngan richard gere ari tu..
Ha Haa:D:D:D:D
 
Sponsored Post

Bizzport786

Active Member
Joined
Oct 20, 2006
Messages
1,544
Reaction score
4
Points
25
Dah adat dan budaya diorang caranya melayan wanita... nak buat macam mana..
Terima je laahh..Perempuan Melayu Terakhir...:)
 

WMComm

CG Top Poster Club
Joined
Jan 10, 2008
Messages
22,845
Reaction score
95
Points
120
yg betina diam tanda gembira.ape da.
 

sarawak_lineup

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2008
Messages
5,217
Reaction score
107
Points
88
den suke tgk muke vanida time ni...
muka cuak takut kena band lak nanti...
dgn peminat satu hal..
dgn rashidi ishak lagi 1 hal...
nasib ko la last malay woman....
 

levitez

Legendary Member
Joined
May 28, 2007
Messages
14,102
Reaction score
15
Points
115
lantak diorang ler...
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,041
Points
1,101
mat saleh ni mmg..suke hati mak bapak dia jer
 

endingman86

Legendary Member
Joined
Jun 5, 2008
Messages
11,492
Reaction score
61
Points
120
budaya perancis kot cium tangan pempuan....tue lum lagi jumpa yang budaya cium pipi ke mulut ke...hehehe
 

hazwan17

Super Active Member
Joined
Nov 24, 2007
Messages
7,442
Reaction score
3
Points
65
hampeh pye mat salleh...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register