BTC USD 51,578.3 Gold USD 1,783.09
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Covid-19 Vaksinasi Kebangsaan: Remaja Berumur 12-17 Tahun

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
660
Points
81
Janji divaksinkan
Cuma kena sabar sikit
Tp ok la skit dari kite yg dewasa ni.. menunggu mcm tunggu buah gugur.. memula frontliner.. lpas tu golongan tua.. lpas tu baru kite.. xmcm remaja..
 
Sponsored Post

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
325,199
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
325,199
Reaction score
16,634
Points
2,376
Tp ok la skit dari kite yg dewasa ni.. menunggu mcm tunggu buah gugur.. memula frontliner.. lpas tu golongan tua.. lpas tu baru kite.. xmcm remaja..

Terpaksa la kita berkorban tunggu lama
Mereka pulak tak ramai macam dewasa kan
Tu tak perlu tunggu lama
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
660
Points
81
Terpaksa la kita berkorban tunggu lama
Mereka pulak tak ramai macam dewasa kan
Tu tak perlu tunggu lama
Ha'a.. kadar peratus keseluruhan rakyat Malaysia vaksin naik mendadak sbb remaja dah start vaksin
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
325,199
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
325,199
Reaction score
16,634
Points
2,376
IMUNISASI COVID-19 | 14.4% Remaja 12-17 Tahun Lengkap Dua Dos Vaksin

453,906 atau 14.4 peratus kanak-kanak dan remaja berusia 12 hingga 17 tahun telah lengkap dua dos vaksin COVID-19 setakat semalam.

Manakala 75.9 peratus atau lebih dua juta individu menerima sekurang-kurangnya satu dos vaksin menerusi Program Imunisasi COVID-19 Kebangsaan (PICK) Remaja sejak 8 September lalu.

#vivoX70Pro #vivoXZeiss #PhotographyRedefined

 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
325,199
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
325,199
Reaction score
16,634
Points
2,376
Ha'a.. kadar peratus keseluruhan rakyat Malaysia vaksin naik mendadak sbb remaja dah start vaksin

Tinggal remaja la kan untuk capai status herd immunity
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
660
Points
81
Tinggal remaja la kan untuk capai status herd immunity
Kejap je ni..nanti dah dpt bwh kelulusan bwh 12..diaorg kejar yg tu plak
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
325,199
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
325,199
Reaction score
16,634
Points
2,376
Kejap je ni..nanti dah dpt bwh kelulusan bwh 12..diaorg kejar yg tu plak

Yang kanak² tengah tunggu kelulusan je
Nanti bincang kat bilik sebelah 😁
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
325,199
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
325,199
Reaction score
16,634
Points
2,376
VAKSINASI | Ibu Bapa Sambut Baik Usaha Vaksinasi, Yakin Anak Ke Sekolah

Usaha vaksinasi COVID-19 kepada pelajar sekolah di Labuan hampir selesai apabila lebih 68 peratus daripada jumlah pelajar tersenarai lengkap dua dos.

Proses vaksinasi pelajar berusia 16 dan 17 tahun selesai minggu lalu dan baki lebih 30 peratus lagi yang berumur 12 hingga 15 tahun pula masih belum lengkap.

 

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
660
Points
81
VAKSINASI | Ibu Bapa Sambut Baik Usaha Vaksinasi, Yakin Anak Ke Sekolah

Usaha vaksinasi COVID-19 kepada pelajar sekolah di Labuan hampir selesai apabila lebih 68 peratus daripada jumlah pelajar tersenarai lengkap dua dos.

Proses vaksinasi pelajar berusia 16 dan 17 tahun selesai minggu lalu dan baki lebih 30 peratus lagi yang berumur 12 hingga 15 tahun pula masih belum lengkap.

Cepat btul ye yg pelajar pnye.. kejap je adh 68%.. rase mcm kejap je sampai tu
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register