To Sell Vakoou-Seluar Kesihatan Lelaki

CG Sponsors




neworld

Freshie
Joined
Mar 5, 2008
Messages
33
Reaction score
0
Points
6
Teknologi Terbaru dari Amerika ini penyelesaian terbaru permasalahan lelaki moden. Produk pakaian lelaki untuk meningkatkan tenaga, melancarkan peredaran darah, menegangkan otot, menambah daya seks, menguatkan dan membesarkan alat kelamin.

30 hari menjadi lelaki sihat, lelaki sejati!

Setelah memakai Vakoou, keadaan kawasan kelamin selesa dan kering, tidak rasa terikat, gatal, kepanasan dll.

Selepas 1minggu

Kekerapan membuang air kecil berkurangan, jarang bangun malam, tanda-tanda sakit belakang kian berkurangan, peredaran darah dalam badan bertambah lancar, zakar bertambah aktif dan mudah terangsang terhadap pasangan, sungguh bertenaga dan tidak mudah letih.

Selepas 15hari

Simptom-simptom seperti kerap buang air kecil, sengal-sengal di bahagian pinggang, mengantuk, kerap bermimpi, mudah letih lesu akan hilang terus; saiz zakar membesar dengan cepat, kehidupan keranjang bertambah baik, bertenaga dan stamina seluruh tubuh badan!

Selepas 1bulan

Tidak akan ada lagi gejala kegagalan ereksi & pancutan awal. Jauh lebih bertenaga dan tahan lama, memiliki stamina tubuh yang luar biasa!

Amat Sesuai Untuk :

Berfungsi sebagai agen anti-bakteria dan membunuh bakteria, meningkatkan peredaran darah, menjaga dan memelihara kesihatan buah zakar, menyah bakteria dan bau busuk di kawasan peranakan lelaki, 24jam mengeluarkan kuasa magnetik di lingkugan kawasan zakar untuk mengaktifkan sel-sel, menguatkan fungsi buah pinggang, menyuburkan sperma, mencegah kegagalan ereksi dan pancutan awal, mengatasi air mani di mana langsung tidak mengandungi sperma (Azoospermia), meningkatkan stamina seks dan kualiti di ranjang, menyihatkan tubuh dan imunisasi badan.

Amat disyorkan Kepada :

Mereka yang menghidapi penyakit kelamin yang disebarkan oleh hubungan seks di antara pasangan yang telah dijangkiti kuman, seperti kencing tidak lawas, sakit, bengkak, keluar lendir dari salur kencing dan bengkak salur epididymis (salur dari buah zakar ke batang zakar), gatal (Pubic Lice) di bahagian kulit kemaluan, kudis buta (Sacabies) boleh berlaku di mana-mana bahagian badan dan juga kawasan lipatan badan. Gejala-gejala termasuk gatal (lebih lagi waktu malam), ruam dan bintik-bintik hitam, chlamydia, sifilis, dan gonorrhoea

Boleh dibasuh sehingga 2000 kali

Harga: RM250.00

Cara Urusniaga: Pos/ COD

Sms/ Call: 0142391938 (Johan)
 
Sponsored Post

polong

Active+ Member
Joined
May 22, 2008
Messages
3,818
Reaction score
17
Points
25
nie lar seluar ion tue kan?
pernah dgr psal seluar nie..
 

bumi

Fun Poster
Joined
Oct 22, 2009
Messages
657
Reaction score
9
Points
15
aku tanya pakcik google dia bg jawapan ni :

 

shide

Active+ Member
Joined
May 29, 2009
Messages
3,154
Reaction score
29
Points
30
hoho.. bkesan ke produk ni..
pakai2 jadi len plak..
mahalplak..
 

soulsix

Super Active Member
Joined
Mar 31, 2009
Messages
5,867
Reaction score
8
Points
65
fuuuh ni dah mcm seluar ajaib ni. hehe
 

tauke_830

Fun Poster
Joined
Feb 20, 2007
Messages
558
Reaction score
5
Points
15
kot2 berkesan untuk mat saleh jer...orang asia tak compatible
 

janggut_X

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
dulu penah dgr citer pasal suar ni...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register