Utk CikGu2 - Meh bertukar2 Bahan P&P sesama [email protected]

CG Sponsors




insyi©

CG Top Poster Club
Joined
Mar 1, 2008
Messages
28,101
Reaction score
177
Points
123
Salam buat semua...

Saya bukak thread ni khusus utk cikgu2 yg ada kat dlm CG ni utk bertukar2 bahan P&P, atau apa sahaja instrumen P&P yg boleh membantu meningkatkan kualiti kerja kita dlm mendidik anak bangsa...:)

Kita blh bertukar2 maklumat tentang P&P, soalan exam, soalan ujian ke....maklumlah kadang2 kita ni dihambat dgn tugasan yg tak putus2....kadang-kala bila musim exam tu, tak terkejar nak menaip soalan....so, mungkin ada di antara rakan2 guru yg mempunyai koleksi soalan yg boleh kita recycle...:)

Saya sendiri...insyaAllah boleh membantu dlm Matapelajaran Kimia Ting. 4 dan Ting. 5....:)

Semoga kita sama-sama mendapat manfaat dan dapat menyalurkan kembali ilmu yg kita ada kepada anak2 didik tersayang....:)

Kat sini, saya listkan cikgu2 bersama dgn bidang yg blh cikgu2 tersebut bantu @ perlukan bantuan, sebagai memudahkan rakan2 membuat rujukan silang...:D :D :D

1) insyi - kimia F4 & F5
2) NEMO - math & p.akaun
3) happymior - sains (F1-F3), Fizik, BI (F1-F2)
4) tokmat - PAI sek rendah
5) kasmarol - perlu bantuan dlm subjek KH
6) gambate - BI ngan blh tlg upload soalan MRSM
7) audra anifa - BI ngan math sek rendah
8) tecerita - BI sek rendah
9) waktong - ICT
 
Last edited:
Sponsored Post

CrusheD_LameR

Moderator
Joined
Dec 25, 2007
Messages
1,308
Reaction score
72
Points
30
Salam....

aku bukan cikgu...

tapi mungkin ramai yang tak tau lagi....

www.eduwebtv.com

walaupon belom dirasmikan lagi..tapi aplikasi sudah boleh digunakan...
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,041
Points
1,101
cikgu ...nak join.....nak cari cikgu akaun dan math sini....
 

awok!

Active Member
Joined
Dec 7, 2008
Messages
1,498
Reaction score
57
Points
30
saye sbgi murid nk ckp la..
cegu2 skang kebyknnye kdg2 masuk kls lmbt..
jadi cegu kene la baiki disiplin cegu jugak..
jgn tgk anak murid je tau...
nnt anak murid blaja lmbt...
tp..
skang neh..
cegu yg mengajar saye sumenye ok2 la...
so.pade cegu yg salu masuk kls lmbt tu.
sila baiki disiplin ye..
:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 

insyi©

CG Top Poster Club
Joined
Mar 1, 2008
Messages
28,101
Reaction score
177
Points
123
saye sbgi murid nk ckp la..
cegu2 skang kebyknnye kdg2 masuk kls lmbt..
jadi cegu kene la baiki disiplin cegu jugak..
jgn tgk anak murid je tau...
nnt anak murid blaja lmbt...
tp..
skang neh..
cegu yg mengajar saye sumenye ok2 la...
so.pade cegu yg salu masuk kls lmbt tu.
sila baiki disiplin ye..
:)cgrock:)cgrock:)cgrock
dik.....ni thread utk cikgu2 bertukar2 bahan P&P...bukan thread utk anak murid kondem cikgu.....pahamkan tajuk thread yer....TQ!
 

insyi©

CG Top Poster Club
Joined
Mar 1, 2008
Messages
28,101
Reaction score
177
Points
123
Salam....

aku bukan cikgu...

tapi mungkin ramai yang tak tau lagi....

www.eduwebtv.com

walaupon belom dirasmikan lagi..tapi aplikasi sudah boleh digunakan...

tQ!..

pernah gak masuk situ....awk gak yg bg dulu rasanya...:)

dah register....aplikasi yg baik dan menarik!!! :)
 

awok!

Active Member
Joined
Dec 7, 2008
Messages
1,498
Reaction score
57
Points
30
dik.....ni thread utk cikgu2 bertukar2 bahan P&P...bukan thread utk anak murid kondem cikgu.....pahamkan tajuk thread yer....TQ!
baek cegu insyi..
bkn ke cegu insyi jugak yg ckp..
bgimana nk tgktkan kualiti keje??
so slh satunye kenelah mendisiplinkan diri..

ssh x jd cegu????:-?:-?:-?:-?
 

insyi©

CG Top Poster Club
Joined
Mar 1, 2008
Messages
28,101
Reaction score
177
Points
123
aku ngajo se rendah
pnp tak terguna pon weh

pnp tak terguna? erk....

sek rendah lain kot cikgu....

exam besar 1 jer....after 6 tahun...

sek menengah ni...sapa ngajar F3 ke atas mmg sakit la....terkejar2 ngabihkan syllabus...tp, kalau surf kat internet pun, bahan utk sek rendah byk....sek menengah tak byk mana...tatau la knp...
 

akusait

Active+ Member
Joined
May 27, 2008
Messages
3,776
Reaction score
235
Points
33
baek cegu insyi..
bkn ke cegu insyi jugak yg ckp..
bgimana nk tgktkan kualiti keje??
so slh satunye kenelah mendisiplinkan diri..

ssh x jd cegu????:-?:-?:-?:-?
kepada awok..tolong jln buat lawok di sini...awok bpleh buka thread utk komen cikgu pulak ye..tq awok! selamat beramal..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register