BTC USD 33,977.6 Gold USD 1,802.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Usul Undi Tidak Percaya Kepada Perdana Menteri || MP Langkawi Mempunyai Majoriti?

samad

Fun Poster
Joined
Dec 26, 2005
Messages
926
Reaction score
109
Points
23
Bincangkan. Ada dua surat, satu dari MP Semporna, satu dari Langkawi. Surat MP Semporna telah dijawab speaker, surat Langkawi belum.
 

Attachments

  • WhatsApp Image 2020-05-07 at 3.53.17 PM (1).jpeg
    WhatsApp Image 2020-05-07 at 3.53.17 PM (1).jpeg
    95.5 KB · Views: 13
  • WhatsApp Image 2020-05-07 at 3.53.17 PM (2).jpeg
    WhatsApp Image 2020-05-07 at 3.53.17 PM (2).jpeg
    63.1 KB · Views: 13
  • WhatsApp Image 2020-05-07 at 3.53.17 PM.jpeg
    WhatsApp Image 2020-05-07 at 3.53.17 PM.jpeg
    87.3 KB · Views: 20
  • Screenshot 2020-05-07 at 4.29.03 PM.png
    Screenshot 2020-05-07 at 4.29.03 PM.png
    450.3 KB · Views: 11
Last edited:
Sponsored Post

kiddd2

CG Top Poster Club
Joined
Jun 7, 2011
Messages
23,591
Reaction score
2,976
Points
201
Agung dah bagi peluang dulu..

skang dah xvalid..
 

kopirait

CG Top Poster Club
Joined
Apr 18, 2010
Messages
38,554
Reaction score
2,863
Points
206
Kalau langkawi ada majoriti pun port dickson yang nak jadi PM.
 

MrDisc

Active Member
Joined
Dec 22, 2016
Messages
2,442
Reaction score
249
Points
38
Adoii port dickson port dickson...ari2 tepuk dahi ini yg susah... 🙏

kasik ejas dulu laa port dickson destinasi baru penyu bertelur pon ok per...😁

Kalau langkawi ada majoriti pun port dickson yang nak jadi PM.
 

Maestro

Active+ Member
Joined
Nov 11, 2009
Messages
3,406
Reaction score
609
Points
81
Kalau ada usul pn TSMY goyang ....

Kalau sebelum ni pn majoriti PN dalam parlimen tipis...

Tambah perkembangan terkini dah makin goyang

1)Ramai MP UMNO x puas hati komposisi cabinet...

2)Bersatu terbelah 2 ...ramai yg tgh x puas ati...terkini kes kat Johor

So kalau ada Undi x percaya confirm ada geng UMNO + Bersatu yg sokong..

Senang2 PN boleh tumbang...

Covid 19 yang sedang selamatkan Kerajaan PN ni..

Dah x nampak jalan lain dah kecuali PRU..cuma semua orang kalau boleh nak elakkan PRU musim covid 19..tu je
 

MrDisc

Active Member
Joined
Dec 22, 2016
Messages
2,442
Reaction score
249
Points
38
Belanja duit kita yang hangus bukan kasor lagi...dah sampai tahap boleh miskin punya...

Kamon laa kijer laa kuat2 sket...kita cuma mau ada kerja...ada makan...hepy2 aje...

u mau table terbalik ker....takkan sampai mau terbalik negara dengan PRU... 🙏

Kalau ada usul pn TSMY goyang ....

Kalau sebelum ni pn majoriti PN dalam parlimen tipis...

Tambah perkembangan terkini dah makin goyang

1)Ramai MP UMNO x puas hati komposisi cabinet...

2)Bersatu terbelah 2 ...ramai yg tgh x puas ati...terkini kes kat Johor

So kalau ada Undi x percaya confirm ada geng UMNO + Bersatu yg sokong..

Senang2 PN boleh tumbang...

Covid 19 yang sedang selamatkan Kerajaan PN ni..

Dah x nampak jalan lain dah kecuali PRU..cuma semua orang kalau boleh nak elakkan PRU musim covid 19..tu je
 

kiddd2

CG Top Poster Club
Joined
Jun 7, 2011
Messages
23,591
Reaction score
2,976
Points
201
28/2 lagi bersatu nak keluar ph..

nak usul apa lagi laa, membazir layan politaik ph skang ni..

nampak kecewa sebab xboleh pencen menteri je..
 

samesame

Active+ Member
Joined
Sep 8, 2011
Messages
3,206
Reaction score
690
Points
71
Covid dah slow ni, kalau ada PRU pun ok jugak.
Baru semua puas hati
 

puyol

CG Top Poster Club
Joined
Jun 28, 2011
Messages
24,179
Reaction score
2,531
Points
201
Risau jugak muhyiddin jadi PM kejap je.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register