Usul Undi Tidak Percaya Kepada Perdana Menteri || MP Langkawi Mempunyai Majoriti?

CG Sponsors




samad

Fun Poster
Joined
Dec 26, 2005
Messages
924
Reaction score
108
Points
23
Bincangkan. Ada dua surat, satu dari MP Semporna, satu dari Langkawi. Surat MP Semporna telah dijawab speaker, surat Langkawi belum.
 

Attachments

Last edited:
Sponsored Post

kiddd2

CG Top Poster Club
Joined
Jun 7, 2011
Messages
23,591
Reaction score
2,975
Points
201
Agung dah bagi peluang dulu..

skang dah xvalid..
 

kopirait

CG Top Poster Club
Joined
Apr 18, 2010
Messages
35,312
Reaction score
2,158
Points
206
Kalau langkawi ada majoriti pun port dickson yang nak jadi PM.
 

MrDisc

Active Member
Joined
Dec 22, 2016
Messages
2,230
Reaction score
215
Points
38
Adoii port dickson port dickson...ari2 tepuk dahi ini yg susah... 🙏

kasik ejas dulu laa port dickson destinasi baru penyu bertelur pon ok per...😁

Kalau langkawi ada majoriti pun port dickson yang nak jadi PM.
 

Maestro

Active+ Member
Joined
Nov 11, 2009
Messages
3,130
Reaction score
445
Points
51
Kalau ada usul pn TSMY goyang ....

Kalau sebelum ni pn majoriti PN dalam parlimen tipis...

Tambah perkembangan terkini dah makin goyang

1)Ramai MP UMNO x puas hati komposisi cabinet...

2)Bersatu terbelah 2 ...ramai yg tgh x puas ati...terkini kes kat Johor

So kalau ada Undi x percaya confirm ada geng UMNO + Bersatu yg sokong..

Senang2 PN boleh tumbang...

Covid 19 yang sedang selamatkan Kerajaan PN ni..

Dah x nampak jalan lain dah kecuali PRU..cuma semua orang kalau boleh nak elakkan PRU musim covid 19..tu je
 

MrDisc

Active Member
Joined
Dec 22, 2016
Messages
2,230
Reaction score
215
Points
38
Belanja duit kita yang hangus bukan kasor lagi...dah sampai tahap boleh miskin punya...

Kamon laa kijer laa kuat2 sket...kita cuma mau ada kerja...ada makan...hepy2 aje...

u mau table terbalik ker....takkan sampai mau terbalik negara dengan PRU... 🙏

Kalau ada usul pn TSMY goyang ....

Kalau sebelum ni pn majoriti PN dalam parlimen tipis...

Tambah perkembangan terkini dah makin goyang

1)Ramai MP UMNO x puas hati komposisi cabinet...

2)Bersatu terbelah 2 ...ramai yg tgh x puas ati...terkini kes kat Johor

So kalau ada Undi x percaya confirm ada geng UMNO + Bersatu yg sokong..

Senang2 PN boleh tumbang...

Covid 19 yang sedang selamatkan Kerajaan PN ni..

Dah x nampak jalan lain dah kecuali PRU..cuma semua orang kalau boleh nak elakkan PRU musim covid 19..tu je
 

kiddd2

CG Top Poster Club
Joined
Jun 7, 2011
Messages
23,591
Reaction score
2,975
Points
201
28/2 lagi bersatu nak keluar ph..

nak usul apa lagi laa, membazir layan politaik ph skang ni..

nampak kecewa sebab xboleh pencen menteri je..
 

puyol

CG Top Poster Club
Joined
Jun 28, 2011
Messages
22,126
Reaction score
2,082
Points
201
Risau jugak muhyiddin jadi PM kejap je.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register