BTC USD 57,175.0 Gold USD 1,779.73
Time now: Jun 1, 12:00 AM

[Urgent] Mencari rumah sewa area Pengkalan Chepa, Panji, Kota Bharu, or area terdekat

kuhik

CG Top Poster Club
Messages
39,519
Paid Membership
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
as salamualaykum.

harap yang mana ada informasi/maklumat dapat membantu saya..

saya dahului dengan ucapan terima kasih :D
 
Sponsored Post

kuhik

CG Top Poster Club
Messages
39,519
Paid Membership
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
errr..tiada siapa yang sudi sewakan rumah ke? atau tiada pemberi maklumat setakat ini?
 

habibyana

Fun Poster
Messages
463
Joined
Apr 6, 2007
Messages
463
Reaction score
0
Points
10
salam:::
allo bro...nk cari umah sewa ekk?...student lagi ke? cuba cari kat area taman perumahan sebelah kuarters polis di jalan padang tembak... kat situ byk umah,mayb ade rezeki ko...dulu aku sewa situ je,dulu aku sewa rm250...
 

yusry2007

Super Active Member
Messages
5,816
Joined
Oct 19, 2007
Messages
5,816
Reaction score
35
Points
70
nak rumah mcm maner.. bagi la details skit.. InsyaAllah, saya tolong carikan.. kitakan satu komunity.. membantu antara satu samer lain...
 

kuhik

CG Top Poster Club
Messages
39,519
Paid Membership
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
nak rumah mcm maner.. bagi la details skit.. InsyaAllah, saya tolong carikan.. kitakan satu komunity.. membantu antara satu samer lain...

ekceli saya cari rumah sewa untuk orang tua saya.

kalau boleh saya nak rumah banglo satu tingkat, bukan rumah teres atau semi D.

kalau boleh tempat tidak terlalu sibuk dengan lalu lintas sebab banyak kereta nak parking.

harap dapat membantu :)
 

kuhik

CG Top Poster Club
Messages
39,519
Paid Membership
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
salam:::
allo bro...nk cari umah sewa ekk?...student lagi ke? cuba cari kat area taman perumahan sebelah kuarters polis di jalan padang tembak... kat situ byk umah,mayb ade rezeki ko...dulu aku sewa situ je,dulu aku sewa rm250...

saya cari rumah untuk orang tua saya je.
thanks for the infos :) esok boleh jalan-jalan tengok camner :D
 

buntalamus2

Super Active Member
Messages
6,715
Joined
Jun 2, 2008
Messages
6,715
Reaction score
3
Points
65
aku pun nak jugak...sbb da berumahtangga....so sapa yang ada bleh cntact aku jugak....


p/s maaf kuhik...malas nak bukak thread baru...hehehehehehe
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register