BTC USD 41,616.3 Gold USD 1,735.42
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Upgrade your account - Gold and Platinum Member

TXT

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
314,974
Reaction score
15,122
Points
2,376
Ehh.. xpenting senior tu tuan.. hehe 🤭 kwn pun silent reader je..x menyumbang apa2 pun..
Yg penting top poster tu.. penyumbang terbesar kejayaan CG ni ialah org2 mcm tuan.. terima kasih ye..kalau xde org2 aktif mcm tuan ni, CG pun xdpt jd mcm ni..

Kita hormat senior
Takda orang lama yang war² kan CG ni
Takde la orang baru 😁
 
Sponsored Post

yussv

Active Member
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
1,038
Reaction score
199
Points
43
Kita hormat senior
Takda orang lama yang war² kan CG ni
Takde la orang baru 😁
Hehe.. ala xde beza pun tuan.. 😅 cuma dpt kenal dgn CG ni awl sikit je dari tuan.. ni pun baru nk berjinak2 dgn komuniti dlm CG ni.. dok dlm gua lama2 bole pupus.. 😁
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Paid Membership
Joined
Apr 27, 2015
Messages
52,008
Reaction score
1,722
Points
596
Teruskan support carigold
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
314,974
Reaction score
15,122
Points
2,376
Hehe.. ala xde beza pun tuan.. 😅 cuma dpt kenal dgn CG ni awl sikit je dari tuan.. ni pun baru nk berjinak2 dgn komuniti dlm CG ni.. dok dlm gua lama2 bole pupus.. 😁

Elok la tu tuan
Sambil² kongsi info sesama forumer
Mana tau bermanfaat
Boleh jadi 'saham' kat sana nanti 😁

Suka betul tengok badge baru ni
Bergemerlapan
 

adamrao

Active Member
Joined
Mar 1, 2017
Messages
1,602
Reaction score
165
Points
43
kalo masuk ahli alik alik kena permanent banned ngan admin berjiwa wanita.. rugi ja..
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
314,974
Reaction score
15,122
Points
2,376
Terima kasih pengurusan CG bagi kelebihan gini buat yang memiliki akaun berbayar 😁
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
314,974
Reaction score
15,122
Points
2,376
kalo masuk ahli alik alik kena permanent banned ngan admin berjiwa wanita.. rugi ja..

Naya jugak gitu
Jadi sama² lah berforum dengan berhemah kan tuan
 

cariemas100

Fun Poster
Joined
Oct 24, 2020
Messages
946
Reaction score
320
Points
31
minta ramai2 la upgrade membership tu.

baru la tak segan hari2 nak jenguk masuk, kaler pon sedap je org pandang. naik sikit status sebagai ahli keluarga cg

sekadar jadi ahli biasa, nak masuk hari2 pon segan, biasalah menumpang teratak orang.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register