Upgrade your account - Gold and Platinum Member

Recommended Brokers


Sponsored Post

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,112
Reaction score
71
Points
1,020
jom upgrade kawan2 CG
 

matagas

Super Active Member
Joined
Feb 2, 2007
Messages
8,189
Reaction score
24
Points
95

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,667
Reaction score
8,193
Points
716
rindu carigold yang lama plak huhuhu
cer masta citer skit..
apa yang tak best theme baru hat lani?
ceq dok login selang sari²....skit² dah nampak koi nak syok dah dgn theme lani..
berbaloi lah berhijrah...

tapi tak tau lah pada geng² upgrader² cg sapporter sekelian...
mungkin antum² nakkan yg lebih berbaloi daripada geng² yg non upgrader kan? :D
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster Of Month
Joined
Mar 15, 2010
Messages
258,473
Reaction score
8,699
Points
2,226
cer masta citer skit..
apa yang tak best theme baru hat lani?
ceq dok login selang sari²....skit² dah nampak koi nak syok dah dgn theme lani..
berbaloi lah berhijrah...

tapi tak tau lah pada geng² upgrader² cg sapporter sekelian...
mungkin antum² nakkan yg lebih berbaloi daripada geng² yg non upgrader kan? :D
la ni tunggu pihak CG boleh ejaih utk buh banner ja
ka dh boleh la ni masta @tomie
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,667
Reaction score
8,193
Points
716
la ni tunggu pihak CG boleh ejaih utk buh banner ja
ka dh boleh la ni masta @tomie
la..tu no..
kira kat siggy bawah tu tak bleh nak bubuh banner besaq2 dabak lagi la ek?
patut la siggy pakat2 font² berlink je... :D
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,667
Reaction score
8,193
Points
716
kalo bleh admin mentenkan "saiz avatar para upgrade kasi besaq dabak" ....
yang ahli tak upgrade....kasi cinonet udah ler....
tapi kasi izin bagi boh gambaq gif le..jgn buang untuk non upgrade :D
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,667
Reaction score
8,193
Points
716
element² kat bahagian avatar amat memainkan peranan penting... untuk tarik perhatian..
- avatar kasi besaq ..
- medal pun kasi besaq (kalo bleh bubuh mcm medal sherif tu ..haha)
- nick pun font kasi besaq dan jelas pada yg memandang...


bleh smua tu...huissh...bangga & megah baq hang...haha :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register