BTC USD 57,409.0 Gold USD 1,786.77
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Covid-19 UPDATE Wabak coronavirus COVID-19 Wuhan, PKP2.0 5-18/2/21, 1407 Mati, 2875 Kes Baru

Sponsored Post

azham

Super Active Member
Joined
Dec 20, 2012
Messages
5,460
Reaction score
1,136
Points
156
betul....ni kalo dh bukak bazar cam biasa... memang tak de la penjarakan sosial ni..
MKN pun takkan le tak tahu sikap rakyat Malaysia.
Rakyat Malaysia ni bukan patuh sangat pun.
Semalam bermula solat sunat Terawikh, Ajk masjid dah buat yang terbaik ikut SOP.
Tapi jemaah selamba je langgar.
Nanti ditegur, bergaduh pulak kat masjid.
Kalau kat masjid pun ada orang degil, inikan pula bazar Ramadhan.
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Mar 15, 2010
Messages
295,568
Reaction score
12,561
Points
2,376
MKN pun takkan le tak tahu sikap rakyat Malaysia.
Rakyat Malaysia ni bukan patuh sangat pun.
Semalam bermula solat sunat Terawikh, Ajk masjid dah buat yang terbaik ikut SOP.
Tapi jemaah selamba je langgar.
Nanti ditegur, bergaduh pulak kat masjid.
Kalau kat masjid pun ada orang degil, inikan pula bazar Ramadhan.

Nak buat caner tuan
Kalau sikap masing² tak berubah
AJK dah cuba buat yang terbaik
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Mar 15, 2010
Messages
295,568
Reaction score
12,561
Points
2,376
RAMADAN | Masyarakat Diseru Ambil Iktibar Penularan COVID-19

Masyarakat diseru agar tidak leka dan mengambil iktibar daripada penyebaran COVID-19 daripada aktiviti sosial yang boleh meningkatkan penularan jangkitan di dalam komuniti.

‘SUBSCRIBE’ saluran YouTube Buletin TV3 https://bit.ly/3oF4onJ untuk lebih banyak klip berita terkini.

 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Mar 15, 2010
Messages
295,568
Reaction score
12,561
Points
2,376

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Mar 15, 2010
Messages
295,568
Reaction score
12,561
Points
2,376
RAMADAN | Polis Pantau Kenderaan Rentas Negeri

Polis tidak menolak kemungkinan jumlah kenderaan rentas negeri melalui Jalan Gua Musang ke Kota Bharu, Kelantan, bertambah berikutan orang ramai yang ingin pulang menyambut Ramadan.

‘SUBSCRIBE’ saluran YouTube Buletin TV3 https://bit.ly/3oF4onJ untuk lebih banyak klip berita terkini.

 

azham

Super Active Member
Joined
Dec 20, 2012
Messages
5,460
Reaction score
1,136
Points
156
RAMADAN | Masyarakat Diseru Ambil Iktibar Penularan COVID-19

Masyarakat diseru agar tidak leka dan mengambil iktibar daripada penyebaran COVID-19 daripada aktiviti sosial yang boleh meningkatkan penularan jangkitan di dalam komuniti.

‘SUBSCRIBE’ saluran YouTube Buletin TV3 https://bit.ly/3oF4onJ untuk lebih banyak klip berita terkini.

Tak perlu diseru le masyrakat Malaysia ni.
KKM dan MKN kena tegas le.
Memang saman tu nampak kejam tapi itu je boleh mendidik rakyat Malaysia.
Malam tadi kat masjid, relax je jemaah bersalam2. Nanti masjid di tutup, kata ulamak pulak salah.
Sambutan CNY di Sarawak pengajaran terbaik untuk kita sebab sebelum ni Sarawak kawasan hijau.
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Mar 15, 2010
Messages
295,568
Reaction score
12,561
Points
2,376
Tak perlu diseru le masyrakat Malaysia ni.
KKM dan MKN kena tegas le.
Memang saman tu nampak kejam tapi itu je boleh mendidik rakyat Malaysia.
Malam tadi kat masjid, relax je jemaah bersalam2. Nanti masjid di tutup, kata ulamak pulak salah.
Sambutan CNY di Sarawak pengajaran terbaik untuk kita sebab sebelum ni Sarawak kawasan hijau.

Tak kena kat diri sendiri memang tak akan kisah bang
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register