BTC USD 52,244.5 Gold USD 1,783.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Covid-19 UPDATE Vaksinasi Kebangsaan untuk rakyat Malaysia

Adakah anda setuju untuk terima suntikan vaksin COVID19

  • Setuju

    Votes: 145 65.6%
  • Tidak Setuju

    Votes: 41 18.6%
  • Neutral

    Votes: 28 12.7%
  • Tidak Setuju, tetapi terpaksa atas faktor memenuhi tuntutan undang-undang

    Votes: 7 3.2%

  • Total voters
    221

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Top Poster #4
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
657
Points
81
Sponsored Post

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Top Poster #4
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
657
Points
81
Maunya tak lama
Asyik 5 angka je
tu la..target 3 angka.. mgkin gov pun dah xupdate dah kes c19 ni tahun depan.. kalau antivial dah ade mmg treat mcm demam je la
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,662
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,662
Reaction score
16,562
Points
2,376
IMUNISASI COVID-19 | JKM Dahulukan Penerima Bantuan Lengkap Vaksin

Golongan miskin dan Orang Kurang Upaya (OKU) di Terengganu yang lengkap vaksin COVID-19 akan diberi keutamaan untuk menerima bantuan Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) serta bantuan agensi kerajaan negeri lain.

Syarat baharu itu merupakan antara perkara yang diperlu dipatuhi sebelum golongan sasar berkenaan memohon sebarang bantuan.

 

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Top Poster #4
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
657
Points
81
Skrg ni 2 negeri je belum smpai 80%.. kelantan dan sabah.. kalau dpt cepatkn kt 2 negeri tu kire dah sukses
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,662
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,662
Reaction score
16,562
Points
2,376
Skrg ni 2 negeri je belum smpai 80%.. kelantan dan sabah.. kalau dpt cepatkn kt 2 negeri tu kire dah sukses

Tak lama dah tu rasa nya
Nak capai 99 peratus lengkap 2 dos vaksin
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Top Poster #4
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
657
Points
81
Tak lama dah tu rasa nya
Nak capai 99 peratus lengkap 2 dos vaksin
Kalau ikut stat mcm xbole 99..tp xde yg mustahil.. lg 1 peratus tinggi sbb campur dgn warga asing.. tu yg kl bole lebih 100%
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,662
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,662
Reaction score
16,562
Points
2,376
Kalau ikut stat mcm xbole 99..tp xde yg mustahil.. lg 1 peratus tinggi sbb campur dgn warga asing.. tu yg kl bole lebih 100%

99 peratus mungkin dapat
100 tu tak yakin
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Top Poster #4
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
657
Points
81
99 peratus mungkin dapat
100 tu tak yakin
100% campur dgn warga asing kot.. 🤭.. kt sabah sarawak pun xsmpai 80% lg.. bnyk nk kejar tu
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Messages
95,271
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
95,271
Reaction score
15,432
Points
1,906
Berikut merupakan data vaksinasi populasi Malaysia setakat 19 Oktober 2021.

1634696552638.png
 
Sponsored Post
Top
Log in Register