Update : Selangor VS Perak (malam ini 6/1/2009) stadium Shah Alam

CG Sponsors




badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
petikan dari akhbar harian metro..



BAGI memastikan sorakan Selangor bergema di Stadium Darulaman pada perlawanan Piala Sumbangsih menentang Kedah, Sabtu ini, Kelab Penyokong Bolasepak Selangor (SSFC) akan menganjurkan rombongan besar-besaran ke Alor Star.

Presiden Nasir Yunus berkata, pihaknya menyediakan 10 buah bas khas buat penyokong Merah Kuning dengan bayaran RM60 sahaja.

“Bayaran RM60 itu termasuklah tiket perlawanan sekali. Bas akan bertolak jam 11 malam ini.

“Kami sengaja mengaturkan perjalanan awal sehari agar tidak tergesa-gesa di samping memberi peluang kepada penyokong Selangor lebih lama berada di Alor Star,” katanya.


Penyokong yang mahu mengikuti rombongan, perlu berkumpul di pintu hadapan Stadium Shah Alam, sebelum jam 11 malam.


Keterangan lanjut Nasir sendiri (0123209207), Mohd hairi (012-3687576), Mohd Shahiran (019-3406841) dan Azhari (017-3177505).




jom warga selangor...kasi gegar stadium darul aman...

:)paid:)paid:)paid


update ntok harini..

Moh le reramai Fans Selangor kita pakat sokong kat stadium Shah Alam...

Selangor VS Perak malam ni...



:)paid:)paid:)paid
 
Last edited:
Sponsored Post

epbx

Super Active Member
Joined
Jun 9, 2008
Messages
7,015
Reaction score
6
Points
65
dah x ada sambutan ler........
thn2 lps ada bambang ok jg......
leh ler penuh bas dgn geng indon.........
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
dah x ada sambutan ler........
thn2 lps ada bambang ok jg......
leh ler penuh bas dgn geng indon.........
ape ada pada indon..

tak kesah la tak dak sambutan..

janji semangat tu masih ada.

menang kalah belakang citer..janji bercuti2 di kedah..


:)paid:)paid:)paid
 

zampendang

Fun Poster
Joined
Jul 15, 2008
Messages
542
Reaction score
0
Points
10
elokla mai ramai2
bagi penuh stadium
kami warga kedah sambut dengan ceria
dengan penuh semangat kesukanan........
elokla leh cuti sekaliiiii
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
elokla mai ramai2
bagi penuh stadium
kami warga kedah sambut dengan ceria
dengan penuh semangat kesukanan........
elokla leh cuti sekaliiiii
wah...

penyokong kedah datang menyambut..

terima kasih..

kita tetap rakan...bukan musuh..

kita satu malaysia...



:)paid:)paid
 

gengjawa

CG Top Poster Club, XM Official, Introducing Broke
Platinum Member
Joined
Dec 22, 2006
Messages
33,087
Reaction score
200
Points
123
elokla mai ramai2
bagi penuh stadium
kami warga kedah sambut dengan ceria
dengan penuh semangat kesukanan........
elokla leh cuti sekaliiiii
satu pujian buat zam
semangat mcm nie la yg diharap2kan:D
 

gengjawa

CG Top Poster Club, XM Official, Introducing Broke
Platinum Member
Joined
Dec 22, 2006
Messages
33,087
Reaction score
200
Points
123
klu bujang lagi mau wak join sambil makan angin
 

kambing gurun

Active+ Member
Joined
Mar 23, 2008
Messages
3,252
Reaction score
1
Points
25
Teringin nak pegi, tp ada rancangan lain...
Selamat maju jaya.....
 

epbx

Super Active Member
Joined
Jun 9, 2008
Messages
7,015
Reaction score
6
Points
65
ape ada pada indon..

tak kesah la tak dak sambutan..

janji semangat tu masih ada.

menang kalah belakang citer..janji bercuti2 di kedah..


:)paid:)paid:)paid
jgn lupa p pekan rabu......
beli pekasam....
emping pun ada........
jgn lupa pekena air nira nipah....
org kelate panggil tuak...
apapun esok malam mmg gempak ler...
arap2 game jgn berhati2 sgt...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register