BTC USD 56,957.3 Gold USD 1,773.10
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Viral [UPDATE] Mayat bayi perempuan ditemui dalam tong sampah, Remaja 17 tahun ditahan

akudotcom

CG Top Poster Club
Messages
20,383
Joined
Jun 17, 2007
Messages
20,383
Reaction score
2,965
Points
201
Nape main tak pakai kondom
Playsafe first maaa

Tu la akak kondom buat kursus
Ko kata galakkan sex

Skrang ko galakkan bunuh bayi yg tak berdosa. 🀣
 
Sponsored Post

TT

CG Super Hardcore Club
Messages
161,772
Top Poster #5
Joined
Jan 13, 2009
Messages
161,772
Reaction score
22,054
Points
1,671
Aduh budak lagi. Mesti 1st time ni tmuntah awal
 

mrvx

Legendary Member
Messages
11,665
Joined
Feb 20, 2009
Messages
11,665
Reaction score
835
Points
171
Kwn dah agk mesti bdk2 ni..berjimak dah terjak..lpas tu mengandung..xtau nak buat ape dia buang budak tu..adeiiii
jimak tu se,DAP.. nak buat mcm mana... benda dah jadi.. tak caya tanya DAUZ :D
 

pudins70

Super Active Member
Messages
9,185
Joined
Mar 28, 2011
Messages
9,185
Reaction score
975
Points
121
Dah berapa banyak bayi yang dah terlepas ke pusat perlupusan, yang sorang ni kira bernasib baik.
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Messages
23,894
Joined
Jan 12, 2008
Messages
23,894
Reaction score
3,796
Points
201
Sekarang serius benda ni.....jimak bagi mereka mcm main teng teng je.......pendedahan byk sgt....video sex kat hp mcm tgk shopee je.....so dah hari hari tgk nak mencuba.......baik budak lelaki...pompuan sama....bercakap dah terlalu open ..takde tapis tapis dah....yg lelaki blah....mcm biasa....pompuan yg merana......lepas tu dah besar sikit..ketagih lagi...dah pandai pulak pakai komdom ke ubat ke.....takutnya sekarang ni
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,197
Paid Membership
Top Poster #4
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,197
Reaction score
654
Points
81
jimak tu se,DAP.. nak buat mcm mana... benda dah jadi.. tak caya tanya DAUZ :D
Ni dah terpancut dlm la ni.. lpas tu panik.. xyah pkai ubat daus tahan lama pun xpe.. ni jenis tgk pun dah terpancut
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,197
Paid Membership
Top Poster #4
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,197
Reaction score
654
Points
81
Sekarang serius benda ni.....jimak bagi mereka mcm main teng teng je.......pendedahan byk sgt....video sex kat hp mcm tgk shopee je.....so dah hari hari tgk nak mencuba.......baik budak lelaki...pompuan sama....bercakap dah terlalu open ..takde tapis tapis dah....yg lelaki blah....mcm biasa....pompuan yg merana......lepas tu dah besar sikit..ketagih lagi...dah pandai pulak pakai komdom ke ubat ke.....takutnya sekarang ni
Btul dah tu..benda dah jd teruk sgt sbnrnya.. negara kite xmcm barat.. diaorg kalau termengandung xde la buang..kite kt sini kalau belum kawin tp mengandung mmg masak..
 

akudotcom

CG Top Poster Club
Messages
20,383
Joined
Jun 17, 2007
Messages
20,383
Reaction score
2,965
Points
201
Anak2 haram tu bg je kat transgender
Diorg suka jaga budak2 hehe
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register