BTC USD 38,756.5 Gold USD 1,820.00
Time now: Jun 1, 12:00 AM

[UPDATE]Jalan Raya di Sabah Runtuh (Telupid-Ranau)-BULIH LIMPAS SUDA BAH

epol rider

Active+ Member
Joined
Oct 25, 2010
Messages
3,381
Reaction score
36
Points
30
Aku dapat berita dari kawan aku.Dia cakap semalam jalan raya Telupid-Ranau terputus dua dekat Kg Kinaratua. Memula aku ingatkan kes biasa2 je.sebab sebelum nie banyak kejadian tanah runtuh kat kawasan2 sana.tapi tak sangka plak kes kali nie teruk sangat...

gambar nie aku dapat dari Fb member aku.

431337_317259674987988_100001118737927_864747_2065138275_n.jpg


431277_10150637949626940_330360741939_9208166_430614650_n.jpg


Sekarang nie aku bercuti kat kampung halaman,di Papar. Ahad ni aku dah kena balik Kinabatangan,nak kena kerja.Camana nak balik nie.... :(:)((

UPDATE
Jalan Ranau~Talupid/Sandakan

Lokasi : sebelum gerai-gerai tepi jalan di simpang kinaratuan (dari pekan ranau).
kejadian berlaku sekitar jam 2130hrs ~> 2200hrs / 20 feb 2012

Jalan alternatif : jln KB-kota marudu-pitas keluar ke simpang sapi-nangoh kalau mahu ke sandakan-tawau.
@
Ikut jalan Muruk-Marakau, info rasmi boleh didapati melalui balai polis Ranau NO PON : 088-875-222


Update 22 Feb 2012

Jalan raya dalam proses penyelenggaraan dan kalau ikut info hanya satu lorong yang akan dibuka untuk sementara waktu....

ini gambarnya

418484_10150640625071940_330360741939_9215873_1278861220_n.jpg


UPDATE - 23/2/2012

kalau ikut sumber daripada member aku,kereta dah bleh lalu dah..ini gambarnya

421502_10150813151112729_744942728_12551557_267807159_n.jpg
 
Last edited:
Sponsored Post

anuarul

CG Top Poster Club
Joined
Jan 9, 2009
Messages
26,151
Reaction score
104
Points
133
hilang terusssssssssssssss
 

malayneums

Active+ Member
Joined
Feb 29, 2008
Messages
4,853
Reaction score
4
Points
25
mungkin lps ni diaorg repair jln ni jd hiway plak jln ni... mana tau...
 

MalayanTiger

Banned
Joined
Jun 25, 2011
Messages
3,402
Reaction score
61
Points
30
area ni berbukit2...wuuu..memang banyak cerun dekat sana...hehe
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,141
Reaction score
79
Points
1,020
gile dalam nyer ,,,
 

Atie Yolanda

Active Member
Joined
Aug 6, 2010
Messages
1,760
Reaction score
18
Points
30
Aku dapat berita dari kawan aku.Dia cakap semalam jalan raya Telupid-Ranau terputus dua dekat Kg Kinaratua. Memula aku ingatkan kes biasa2 je.sebab sebelum nie banyak kejadian tanah runtuh kat kawasan2 sana.tapi tak sangka plak kes kali nie teruk sangat...

gambar nie aku dapat dari Fb member aku.

431337_317259674987988_100001118737927_864747_2065138275_n.jpg


Sekarang nie aku bercuti kat kampung halaman,di Papar. Ahad ni aku dah kena balik Kinabatangan,nak kena kerja.Camana nak balik nie.... :(:)((

ui pol.. bukan disana selalu kah kejadian tanah runtuh kan.. ko naik kapal saja bah pg sandakan..
 

epol rider

Active+ Member
Joined
Oct 25, 2010
Messages
3,381
Reaction score
36
Points
30
ui pol.. bukan disana selalu kah kejadian tanah runtuh kan.. ko naik kapal saja bah pg sandakan..

itu la bha, selalu juga runtuh kalau jalan sana.tapi nda pernah plak teruk macam ni.....
nek kapal,tapi kereta aku??? :(:)(( nda sanggup ku tinggalkan kereta ku d papar :((
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register