UPDATE DSAI @ Fan DSAI & isu semasa DSAI

Recommended Brokers


marvelous

Legendary Member
Verified
Joined
Aug 21, 2006
Messages
16,419
Reaction score
2,594
Points
191
Lelaki nafi dakwaan hubungan intim dengan Anwar



PETALING JAYA: Seorang ahli perniagaan kosmestik mengancam tindakan undang-undang terhadap sebarang kenyataan yang mendakwa dia mempunyai hubungan intim dengan Presiden PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Adrielle Iman berkata demikian selepas gambarnya menghadiri majlis semasa pilihan raya kecil Port Dickson dan satu klip video tular di media sosial.

Beliau berkata kehadirannya di majlis tersebut adalah sebagai ketua pegawai eksekutif AV Perfume dan duta Quantum Metal, penaja 5 majlis yang disertai presiden PKR itu ketika berkempen.

“Saya sokong dan memainkan peranan saya sebagai duta sahaja tidak ada apa-apa yang peribadi,” katanya di Instagram.

Adrielle berkata tindakan undang-undang akan diambil terhadap mereka yang menyebarkan berita tidak benar tentang dirinya.

“Cukuplah dengan permainan kotor politik ini, saya tidak layak diperkenakan sebegini, saya hanya rakyat biasa dan penyokong.

“Video saya bogel itu mana ada muka Anwar? Nak editor lagi padu saya boleh cadang videographer saya, dia edit lagi ‘tip top’ setakat video itu tidak lakulah bro,” katanya.

https://www.freemalaysiatoday.com/category/bahasa/2018/12/28/lelaki-nafi-dakwaan-hubungan-intim-dengan-anwar/
 
Sponsored Post

susah2je

Legendary Member
Joined
Aug 19, 2006
Messages
17,588
Reaction score
496
Points
131
Jadi adalah video lbgt ni..
Aku ingat benda ni tak wujud. Harap bro Adrielle Iman yg dikatakan gay cepat2 menafikan.

Heran aku kenapalah DSAI ni tak sudah2 dibabit dengan aktiviti melampau batas.



PETALING JAYA: Seorang ahli perniagaan kosmestik mengancam tindakan undang-undang terhadap sebarang kenyataan yang mendakwa dia mempunyai hubungan intim dengan Presiden PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Adrielle Iman berkata demikian selepas gambarnya menghadiri majlis semasa pilihan raya kecil Port Dickson dan satu klip video tular di media sosial.

Beliau berkata kehadirannya di majlis tersebut adalah sebagai ketua pegawai eksekutif AV Perfume dan duta Quantum Metal, penaja 5 majlis yang disertai presiden PKR itu ketika berkempen.

“Saya sokong dan memainkan peranan saya sebagai duta sahaja tidak ada apa-apa yang peribadi,” katanya di Instagram.

Adrielle berkata tindakan undang-undang akan diambil terhadap mereka yang menyebarkan berita tidak benar tentang dirinya.

“Cukuplah dengan permainan kotor politik ini, saya tidak layak diperkenakan sebegini, saya hanya rakyat biasa dan penyokong.

“Video saya bogel itu mana ada muka Anwar? Nak editor lagi padu saya boleh cadang videographer saya, dia edit lagi ‘tip top’ setakat video itu tidak lakulah bro,” katanya.

https://www.freemalaysiatoday.com/category/bahasa/2018/12/28/lelaki-nafi-dakwaan-hubungan-intim-dengan-anwar/
 

marvelous

Legendary Member
Verified
Joined
Aug 21, 2006
Messages
16,419
Reaction score
2,594
Points
191
Jadi adalah video lbgt ni..
Aku ingat benda ni tak wujud. Harap bro Adrielle Iman yg dikatakan gay cepat2 menafikan.

Heran aku kenapalah DSAI ni tak sudah2 dibabit dengan aktiviti melampau batas.
bro..LGBT tu memang wujud pun d Malaysia ni...

tak ada siapa yang menafi kan...

tapi d sudut undang2 malaysia..tak pernah iktiraf kegiatan LGBT ini...

di sudut syariah...kena tanya pengamal undang2 syariah lah...kenapa kegiatan ini tidak boleh di kenakan tindakan sewajarnya...

Pemerintah sekarang kena bersungguh lah dalam menentang LGBT ini...

lesbian, gay, biseksual dan transgander memang wujud dan tidak ada siapa yang dapat menafikan...

namun siapa yang bertanggungjawab untuk membanteras aktiviti ini semua?

jawapannya adalah pemerintah...

ulama dan sesiapa yang terlibat dengan amanah di bahu mereka untuk mencegah kegiatan ini akan di soal di akhirat nanti...
 

cek mek molek

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 3, 2013
Messages
45,124
Reaction score
5,523
Points
1,316
Jangan lagakan saya dengan Tun Mahathir, kata Anwar

January 19, 2019 2:39 PM


Presiden PKR Anwar Ibrahim berkata, beliau tidak peduli tentang percubaan media memainkan semula kes liwatnya yang menjadi punca pergeseran hubungan dengan Dr Mahathir.

KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen Port Dickson, Datuk Seri Anwar Ibrahim enggan melayan sebarang percubaan untuk melaga-lagakan dirinya dengan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad.

Katanya, ini berlaku terutamanya apabila terdapat media Barat dan berbahasa Inggeris cuba memainkan semula kes liwatnya yang menjadi punca pergeseran hubungan dengan Mahathir.

“Saya tidak akan peduli apa media Barat dan berbahasa Inggeris cuba memainkan pergaduhan lama. Kami telah pun membuat keputusan untuk bekerjasama dan saya akan mempertahankannya, malah tidak akan diprovokasi.

“Sekarang ini bukannya pasal Anwar melawan Mahathir, sekarang ini kita fokus mengenai ekonomi, rakyat yang menghadapi masalah sara hidup,” katanya pada majlis pelancaran pejabat Ahli Parlimen Lembah Pantai dan pemasyhuran nama Kampung Kerinchi di sini, hari ini.

Dalam pada itu, Anwar menyatakan sokongan terhadap tindakan Malaysia mengharamkan penganjuran temasya sukan yang melibatkan atlet Israel.

“Ini adalah salah satu cara untuk memberikan mesej mengenai pendirian kita yang tidak bersetuju dengan keganasan Israel terhadap Palestin, kerana mereka sendiri tidak mengendahkan sebarang tekanan daripada mana-mana pihak. Ini adalah satu keputusan yang tepat daripada kerajaan,” katanya.

Dalam soal hubungan antara Malaysia dan Singapura, Anwar berharap kepentingan negara dapat terus dikekalkan selepas negara dituduh menceroboh perairan Singapura.

“Kerajaan memang mahukan hubungan yang kukuh dengan Singapura meskipun berdepan beberapa isu yang masih belum dapat diselesaikan.

“Tetapi kita kena ingat, ada beberapa kepentingan negara tidak dilindungi sepenuhnya pada masa lalu dan kerajaan harus pastikan kepentingan itu terus dipertahankan,” katanya.

Mengenai tindakan Putrajaya menyaman kerajaan Kelantan atas dakwaan meminggirkan Orang Asli Temiar, Anwar menganggap kerajaan perlu mengambil tindakan tegas, tetapi bersesuaian dengan keadaan.

“Orang Asli di sana berada dalam keadaan daif dan kerajaan mesti perlu ada perancangan jelas untuk mereka, tetapi saya anggap sebarang program untuk Orang Asli ketika ini tidak harus diumumkan ketika kempen pilihan raya, sebaliknya dibuat sebaik sahaja pilihan raya berakhir,” kata beliau.

Mengenai isu sesetengah pihak dalam PKR yang menghentam kepimpinannya sebagai presiden, Anwar mengambil sikap lebih terbuka.

“PKR ada biro disiplin, tetapi saya mengambil sikap lebih lunak. Kalau nak hentam, hentamlah, walaupun begitu saya sentiasa berharap jawatankuasa disiplin dapat berfungsi lebih baik, tetapi apa yang diperkatakan terhadap saya, saya tidak ambil pusing,” katanya.

https://www.freemalaysiatoday.com/category/bahasa/2019/01/19/jangan-lagakan-saya-dengan-tun-mahathir-kata-anwar/
 

cbergilo

Fun Poster
Joined
Jan 22, 2012
Messages
584
Reaction score
33
Points
20

cbergilo

Fun Poster
Joined
Jan 22, 2012
Messages
584
Reaction score
33
Points
20
blum jadi PM, org dah kecut.

nampak tak aura kezaliman anwar kelak??

sepatutnya TV3 meraikan kemenangan utk kebebasan media jika anwar jadi PM, tapi ini awal2 lagi dah takut.

:eek::eek:
jika kes nallakaruppan boleh diambil sbg contoh, dia bukan sorang yg penuh dgn dendam kesumat :D

Keadilan yg dicari dan bukannya menuntut balas pengkhianatan/ kezaliman yg telah dilakukan.
NO WITCH HUNTING.
https://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2017/04/06/anwar-withdraws-defamation-suit-against-ex-tennis-partner/
 
Last edited:
Sponsored Post
Top
Log in Register