BTC USD 29,824.5 Gold USD 1,855.00
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Update dan Perkembangan Kempen Buy Muslim First (BMF)

BandarSriSendayan

Active Member
Messages
1,334
Joined
Mar 14, 2021
Messages
1,334
Reaction score
430
Points
41
sardin adabi memang payah jumpa, lagi pun rasa dia ada kurang sikit berbanding jenama botan.

biskut memang saya tak tau yang mana satu bmf nye produk, boleh listkan?

Biskut Baba Amin
Biskut Goodkiss
Biskut Agromas.

Ni memang biskut keluaran muslim. Beli online je la.
 
Sponsored Post

reezn

Active+ Member
Messages
3,785
Top Poster #1
Joined
May 1, 2022
Messages
3,785
Reaction score
327
Points
41
selagi mana boleh bmf, teruskan bmf korang.

list bmf aku setiap kali beli barang dekat mydin.

1. susu pekat saji
2. minyak masak saji.
3. sardin adabi
4. sos cili & tomato life
5. garam dan ajinamoto adabi atau halagel
6. ubat gigi mukmin
7. proses food ramly
8. beras faiza
9. bihun faiza
10. tepung gandum faiza
11. kicap adabi, kipas udang atau jalen.
12. sos tiram adabi (penutup merah) selain penutup warna merah bukan bmf.
13. gula kasar csr (yang ni aku tak pasti sangat)

yang lain tu aku terpaksa la campur2 beli yang bukan muslim. dulu ada sabun mandi zaitun, boleh gak support, tapi sekarang dah lama tak de.

dan dalam list tu kalau ada yang bukan bmf produk, boleh bagi tau aku, mungkin aku dapat dari info yang salah, aku boleh betulkan.

alhamdulillah hampir 5 tahun dah aku bmf, mungkin lagi lama. paling lama aku guna produk bmf, ubat gigi mukmin. sampai sekarang tetap pakai jenama mukmin, tukar colgate rasa nak terbakar lidah.

terima kasih boss
 

notepad

Legendary Member
gem
Messages
10,218
Joined
Sep 17, 2011
Messages
10,218
Reaction score
975
Points
176

Baja organik Milagro semakin popular, bantu kesuburan tanaman. Keluaran BMF​

WhatsApp-Image-2022-05-11-at-8.24.01-PM.jpeg

Jualan baja organik jenama Milagro pada tahun 2021 mencecah RM14 juta.

WhatsApp-Image-2022-05-11-at-8.23.59-PM.jpeg

Mat Jantan mengusahakan baja organik sejak 2017.
 

mrvx

Legendary Member
gem
Messages
12,160
Joined
Feb 20, 2009
Messages
12,160
Reaction score
918
Points
171
siapa yg duduk kg atau rumah semi d tu.. boleh lah mula tanam sayur dan pelihara ayam kg.. dlm reban
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register