BTC USD 49,119.7 Gold USD 1,784.31
Time now: Jun 1, 12:00 AM

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
325,228
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
325,228
Reaction score
16,648
Points
2,376
Hrp rmai yg jaga sop.. walaupun dah bebas.. bkn bole suke2 sgt..

Jaga kesihatan diri tu jadi keutamaan
Masing² jaga
Penyakit pun tak dapat hinggap
 
Sponsored Post

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
660
Points
81
Jaga kesihatan diri tu jadi keutamaan
Masing² jaga
Penyakit pun tak dapat hinggap
Btul dah tu.. stakat ni kwn tgk kt kg2.. rmai pakcik2 lepak tepi simpang ramai2..xpakai mask pun.. bdk2 muda lepak kt burger pun xpakai mask.. xde kes xpe..tp org dah start blik kg tu
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
325,228
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
325,228
Reaction score
16,648
Points
2,376
Btul dah tu.. stakat ni kwn tgk kt kg2.. rmai pakcik2 lepak tepi simpang ramai2..xpakai mask pun.. bdk2 muda lepak kt burger pun xpakai mask.. xde kes xpe..tp org dah start blik kg tu

Lepak² tu mcm duk dalam kedai makan la kan
Tak perlu pakai mask dah
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
660
Points
81
Lepak² tu mcm duk dalam kedai makan la kan
Tak perlu pakai mask dah
Bkn kedai mkn.. dia kt tepi simpang nk masuk lg tu..diaorg naik moto.. berenti kt situ borak2.. smua geng pakcik2 membawang kt situ.. kg style.. ,🤭
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
325,228
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
325,228
Reaction score
16,648
Points
2,376
Bkn kedai mkn.. dia kt tepi simpang nk masuk lg tu..diaorg naik moto.. berenti kt situ borak2.. smua geng pakcik2 membawang kt situ.. kg style.. ,🤭

Maksud saya situasi mcm masa makan kat kedai makan la kan
Tak pakai mask
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
660
Points
81
Maksud saya situasi mcm masa makan kat kedai makan la kan
Tak pakai mask
Ohh..yg tu mmg biase.. kedai mkn xperlu pkai mask.. yg ni kwn citer kt kg mertua..ade org2 tua lepak tepi simpang..nk tegur pun payah dah tua2 xreti jaga sop.. 😅
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
325,228
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
325,228
Reaction score
16,648
Points
2,376
Ohh..yg tu mmg biase.. kedai mkn xperlu pkai mask.. yg ni kwn citer kt kg mertua..ade org2 tua lepak tepi simpang..nk tegur pun payah dah tua2 xreti jaga sop.. 😅

Jadi saya rasa mereka anggap macam mereka lepak dekat kedai makan
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
660
Points
81
Jadi saya rasa mereka anggap macam mereka lepak dekat kedai makan
Mgkin jgk la..walaupun xde kedai mkn kt situ 🤭 mmg biase belah2 kg mcm tu..xde kes pun.. tp ni dah start org luar msuk kg.. kena jaga2 la lpas ni
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
325,228
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
325,228
Reaction score
16,648
Points
2,376
Mgkin jgk la..walaupun xde kedai mkn kt situ 🤭 mmg biase belah2 kg mcm tu..xde kes pun.. tp ni dah start org luar msuk kg.. kena jaga2 la lpas ni

Tempat saya pun ada je yang lepak² macam takde hal
Masa kes tgh naik dulu
Maklum la
Org2 tua ni
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
660
Points
81
Tempat saya pun ada je yang lepak² macam takde hal
Masa kes tgh naik dulu
Maklum la
Org2 tua ni
tu la..mane2 pun ade rasenye.. pandai2 la jaga diri.. kalau ahli keluarga sendiri kite bole nasihat..kalau org luar mcm susah skit.. ni pun dah smpai johor..main air liur lg.. haha
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register