BTC USD 44,336.7 Gold USD 1,869.55
Time now: Jun 1, 12:00 AM

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Mar 15, 2010
Messages
296,331
Reaction score
12,604
Points
2,376
Turun sampai 900 lebih
Lepas tu tak turun² dah
 
Sponsored Post

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Mar 15, 2010
Messages
296,331
Reaction score
12,604
Points
2,376
COVID-19 | 2,148 Kes Baharu & 10 Kematian

Kes baharu COVID-19 hari ini mencatatkan 2,148 kes iaitu angka tertinggi pernah direkodkan sejak 40 hari lalu.

Sarawak mencatatkan kes harian tertinggi iaitu 512 kes, diikuti Selangor 420 kes dan Kelantan 221 kes.

#vivoX60Series #PhotographyRedefined

 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Mar 15, 2010
Messages
296,331
Reaction score
12,604
Points
2,376
COVID-19 | Individu Bawa Penerima Vaksin Boleh Rentas Negeri

Majlis Keselamatan Negara (MKN) bersetuju memberi kebenaran rentas negeri kepada individu yang perlu pulang ke kampung halaman bagi membawa tanggungan mereka hadir janji temu program imunisasi yang bermula 19 April ini.

Individu terlibat hanya perlu menunjukkan janji temu masing-masing kepada polis.

 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Mar 15, 2010
Messages
296,331
Reaction score
12,604
Points
2,376
COVID-19 | PKP Seluruh Negara Tidak Akan Dikuatkuasa

Kerajaan tidak bercadang untuk melaksanakan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) secara menyeluruh seperti sebelum ini.

Bagaimanapun PKP hanya akan dilaksanakan di lokasi tertentu yang mencatatkan peningkatan kes COVID-19 yang mendadak.

 

kopirait

CG Top Poster Club
Joined
Apr 18, 2010
Messages
38,213
Reaction score
2,785
Points
206
time ni la syok jadi ahli parlimen.
makan gaji buta.

swasta dah return to work.
 

Aliff.Iskandar

Fun Poster
Joined
Sep 7, 2020
Messages
216
Reaction score
45
Points
30
Ok punya.. klu x ok.. tutup semua lagi sekali.. pastu lepas sebulan tak ok.. tutup lagi semua.. repeated sampai bila3
Saya pun rasa macam tu. Repeat lah sampai bila bila. Korea dah kena 4th wave. Germany pun kena 4th wave. Kita tunggu masa je.
 

Aliff.Iskandar

Fun Poster
Joined
Sep 7, 2020
Messages
216
Reaction score
45
Points
30
Ok punya.. klu x ok.. tutup semua lagi sekali.. pastu lepas sebulan tak ok.. tutup lagi semua.. repeated sampai bila3
Saya pun rasa macam tu. Repeat lah sampai bila bila. Korea dah kena 4th wave. Germany pun kena 4th wave. Kita tunggu masa je. US pun dah kena 4th wave
 

azham

Super Active Member
Joined
Dec 20, 2012
Messages
5,482
Reaction score
1,145
Points
156
Saya pun rasa macam tu. Repeat lah sampai bila bila. Korea dah kena 4th wave. Germany pun kena 4th wave. Kita tunggu masa je.
Filipina kes sehari 8k..
Harap Malaysia boleh handle 4th wave dengan baik.
Kesian Japan. Olympic tiada penyokong di stadium. Memang rugi besar penganjur.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register