BTC USD 40,116.7 Gold USD 1,800.15
Time now: Jun 1, 12:00 AM

UPDATE 30 Atlit Negara Di Sukan Olimpik Tokyo 2020

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
306,663
Reaction score
13,923
Points
2,376
Dia lwn bila bang

Screenshot_2021_0722_003159.png


Ikut website Sukan Olimpik
Dia main 2 Ogos nanti
 
Sponsored Post

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
306,663
Reaction score
13,923
Points
2,376
[EKSKLUSIF] Bagi 30 atlet negara yang bakal beraksi pada Olimpik Tokyo, kini tiba masa bagi mereka menampilkan aksi terbaik masing-masing, bagi mengharumkan nama Malaysia di persada sukan dunia.

Setelah lebih empat tahun mengerah keringat, berdepan kepayahan dan melakukan pengorbanan dalam persiapan menghadapi temasya berprestij itu, mereka akan berdepan atlet terbaik dunia dalam acara masing-masing untuk mendapatkan pengiktirafan, dan lebih penting meraih pingat emas sulung Olimpik buat Malaysia.

 

mdnor34

CG Top Poster Club
Joined
Nov 12, 2008
Messages
47,802
Reaction score
217
Points
133
Dia lwn bila bang

4 hb ogos mula acara 200m sprint . Akan lanjut sampai 5 & 6hb final.
lepas tu 7hb mula keirin & final 8hb..

Tgk list peserta Holland senaraikan buchli & levreysen Dlm keirin... bdn2 diorg
Besar2 & ada pecutan tiba2 atau cepat accelerate mcm peluru...

Dua2 pelumba ni Azizul x pernah kalahkan kalau diorg masuk race... tugas berat utk azizul kali Ni Sebab Jason Kenny pun Ada ....
sy baru Dlm Komen Chris hoy, katanya jason Kenny Dlm keadaan Baik utk cabar emas olimpik...

Nampaknya kali ni tugas Azizul Lagi mancabar Drp 2016.. sbb masa tu Ada Jason & buchli je.. tapi kali ni levreysen masuk
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
306,663
Reaction score
13,923
Points
2,376
4 hb ogos mula acara 200m sprint . Akan lanjut sampai 5 & 6hb final.
lepas tu 7hb mula keirin & final 8hb..

Tgk list peserta Holland senaraikan buchli & levreysen Dlm keirin... bdn2 diorg
Besar2 & ada pecutan tiba2 atau cepat accelerate mcm peluru...

Dua2 pelumba ni Azizul x pernah kalahkan kalau diorg masuk race... tugas berat utk azizul kali Ni Sebab Jason Kenny pun Ada ....
sy baru Dlm Komen Chris hoy, katanya jason Kenny Dlm keadaan Baik utk cabar emas olimpik...

Nampaknya kali ni tugas Azizul Lagi mancabar Drp 2016.. sbb masa tu Ada Jason & buchli je.. tapi kali ni levreysen masuk

Ok thanks bang bagi info
Seperti dijangka dari pengulas sukan CG 😋

Jijoe rasa body dah padu sekarang
Tapi faktor umur mungkin membataskan jugak
 

mdnor34

CG Top Poster Club
Joined
Nov 12, 2008
Messages
47,802
Reaction score
217
Points
133
Ok thanks bang bagi info
Seperti dijangka dari pengulas sukan CG 😋

Jijoe rasa body dah padu sekarang
Tapi faktor umur mungkin membataskan jugak

Hehe.. jijoe & basikal dah padu tp kita Xde berita pasal basikal pelumba Holland & GBR.. mesti diorg upgrade kot.. wakimoto pelumba jepun pun prestasi setaraf jijoe dah.. x tau nak kata sengitnya keirin kali ni...
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
306,663
Reaction score
13,923
Points
2,376
Hehe.. jijoe & basikal dah padu tp kita Xde berita pasal basikal pelumba Holland & GBR.. mesti diorg upgrade kot.. wakimoto pelumba jepun pun prestasi setaraf jijoe dah.. x tau nak kata sengitnya keirin kali ni...

pelumba Eropah ada kelebihan dari segi fizikal kan
 

lau_kau

Legendary Member
Top Poster #5
Joined
Aug 2, 2007
Messages
13,380
Reaction score
1,994
Points
201
4 hb ogos mula acara 200m sprint . Akan lanjut sampai 5 & 6hb final.
lepas tu 7hb mula keirin & final 8hb..

Tgk list peserta Holland senaraikan buchli & levreysen Dlm keirin... bdn2 diorg
Besar2 & ada pecutan tiba2 atau cepat accelerate mcm peluru...

Dua2 pelumba ni Azizul x pernah kalahkan kalau diorg masuk race... tugas berat utk azizul kali Ni Sebab Jason Kenny pun Ada ....
sy baru Dlm Komen Chris hoy, katanya jason Kenny Dlm keadaan Baik utk cabar emas olimpik...

Nampaknya kali ni tugas Azizul Lagi mancabar Drp 2016.. sbb masa tu Ada Jason & buchli je.. tapi kali ni levreysen masuk
Kt lwn bang, harap zizul bg yg terbaik kali nie
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
306,663
Reaction score
13,923
Points
2,376
FB_IMG_1626952682274.jpg

📌 Profil ringkas atlet Malaysia ke Sukan Olimpik Tokyo (1)

#OlimpikTokyo
#DemiMalaysia #TeamMAS
#Infografik
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
306,663
Reaction score
13,923
Points
2,376
FB_IMG_1626952813909.jpg

📌 Profil ringkas atlet Malaysia ke Sukan Olimpik Tokyo (2)

#OlimpikTokyo
#DemiMalaysia #TeamMAS
#Infografik
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register