BTC USD 41,393.7 Gold USD 1,839.41
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Umur Dah 35 Tahun, Heliza Helmi Tak Tertekan Pun Belum Kahwin

Jedi

CG Top Poster Club
gem
Messages
47,341
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Feb 15, 2009
Messages
47,341
Reaction score
2,788
Points
261
Awards
1
mcm angau dgn Heliza je ni....kih..kih..kih

Mana ada :ROFLMAO:

Cer baca komen2 yang lain.

Tu baru angau :ROFLMAO:

Aku suka share lagu jer.

Bukan nak sembang kari tapi dia dah 35...emmm...

Aku prefer pucuk muda šŸ¤­
 
Sponsored Post

MrDisc

Active+ Member
Messages
3,031
Joined
Dec 22, 2016
Messages
3,031
Reaction score
358
Points
46
seminggu tak keluar mana mana tu.......hahahaha.....kopi jantan bukan sach minum....ni kira kotak terus...hahaha
Tak ngam laa kopi jantan jek...kena ada kacip timah kaw skali bang...

Kopi jantan + Kacip timah = baru ngam ho

 

Jedi

CG Top Poster Club
gem
Messages
47,341
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Feb 15, 2009
Messages
47,341
Reaction score
2,788
Points
261
Awards
1
seminggu tak keluar mana mana tu.......hahahaha.....kopi jantan bukan sach minum....ni kira kotak terus...hahaha

Dengan plastik sach sekali dia telan :ROFLMAO:
 

Penbiru

CG Top Poster Club
gem
Messages
24,542
Joined
Jan 12, 2008
Messages
24,542
Reaction score
4,074
Points
261
Awards
1
Tak ngam laa kopi jantan jek...kena ada kacip timah kaw skali bang...

Kopi jantan + Kacip timah = baru ngam ho

Ini baru betul betul ngam.!!!!!
 

Jedi

CG Top Poster Club
gem
Messages
47,341
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Feb 15, 2009
Messages
47,341
Reaction score
2,788
Points
261
Awards
1
šŸ„°:ROFLMAO:

............................


 

TT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgem
Messages
163,424
Joined
Jan 13, 2009
Messages
163,424
Reaction score
22,255
Points
1,831
Awards
1
Comel adik dia lesung pipit
 

Penbiru

CG Top Poster Club
gem
Messages
24,542
Joined
Jan 12, 2008
Messages
24,542
Reaction score
4,074
Points
261
Awards
1
Mana ada :ROFLMAO:

Cer baca komen2 yang lain.

Tu baru angau :ROFLMAO:

Aku suka share lagu jer.

Bukan nak sembang kari tapi dia dah 35...emmm...

Aku prefer pucuk muda šŸ¤­
rebung nak masak pun lama...keras sikit.....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register