UMNO timbang tarik diri sokong PN

CG Sponsors




cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Jun 3, 2013
Messages
71,267
Reaction score
11,137
Points
1,906

'PM Jangan Bimbang Dan Ragu, Kita Akan Sokong Belanjawan'

Mesyuarat ahli parlimen Barisan Nasional yang diadakan di PWTC adalah untuk membincangkan sokongan ahli parlimen itu kepada Belanjawan 2021 yang akan dibentangkan Perdana Menteri, Muhyiddin Yassin pada Jumaat ini.
Ahli Parlimen Pasir Salak,Tajuddin Abdul Rahman ketika ditemui mengesahkan ,ahli parlimen gabungan itu sebulat suara akan menyokong dan memastikan pembentangan belanjawan tersebut berjalan dengan lancar.
 
Sponsored Post

The Maut

Active+ Member
Joined
Jul 19, 2019
Messages
4,758
Reaction score
103
Points
43

'PM Jangan Bimbang Dan Ragu, Kita Akan Sokong Belanjawan'

Mesyuarat ahli parlimen Barisan Nasional yang diadakan di PWTC adalah untuk membincangkan sokongan ahli parlimen itu kepada Belanjawan 2021 yang akan dibentangkan Perdana Menteri, Muhyiddin Yassin pada Jumaat ini.
Ahli Parlimen Pasir Salak,Tajuddin Abdul Rahman ketika ditemui mengesahkan ,ahli parlimen gabungan itu sebulat suara akan menyokong dan memastikan pembentangan belanjawan tersebut berjalan dengan lancar.
Terbaik mp semua mcm ni.
 

aim02Aug

Super Active Member
Joined
Sep 5, 2011
Messages
6,792
Reaction score
756
Points
121

'PM Jangan Bimbang Dan Ragu, Kita Akan Sokong Belanjawan'

Mesyuarat ahli parlimen Barisan Nasional yang diadakan di PWTC adalah untuk membincangkan sokongan ahli parlimen itu kepada Belanjawan 2021 yang akan dibentangkan Perdana Menteri, Muhyiddin Yassin pada Jumaat ini.
Ahli Parlimen Pasir Salak,Tajuddin Abdul Rahman ketika ditemui mengesahkan ,ahli parlimen gabungan itu sebulat suara akan menyokong dan memastikan pembentangan belanjawan tersebut berjalan dengan lancar.
ok mcm ni bleh pangkah hamno next pru

dari pangkah komunis pru lepas- langsung menyusahkan peribumi, ummat & negara

atleast jib & hid dh kena bicara
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Jun 3, 2013
Messages
71,267
Reaction score
11,137
Points
1,906
1605580641627.png


Ku Li: Elok Umno kaji semula kerjasama dengan Bersatu, PAS - Laporan
Diterbitkan Hari ini 10:28 am


Pengerusi Lembaga Penasihat Umno Tengku Razaleigh Hamzah berpendapat parti itu wajarmengkaji semula kerjasama antara parti itu dengan Bersatu dan PAS dalam pilihan raya umum akan datang kerana tidak merasakan ia akan membawa sebarang manfaat.

“Apa untung kita (Umno) dengan parti Bersatu? Apa untung kita berpakat dengan PAS? Matlamat mereka seakan sama, akhirnya kita bergaduh pula.

“Konflik yang bakal berlaku tak baik untuk rakyat dan negara. Baiklah kita fikir masak-masak.
“Saya rasa elok kita kaji semula,” katanya seperti dipetik di portal The Malaysian Insight.

Pemimpin veteran Umno yang turut dikenali sebagai Ku Li berkata dari segi pengagihan kerusi, parti itu perlu bertegas untuk mempertahankan kerusi yang dimenanginya dalam PRU14 tanpa bertolak ansur dengan Bersatu.

“Mana kerusi kita dulu kita kekal, tidak ada nak runding-runding lagi. Apa nak runding, kerusi kita,” katanya.

Razaleigh juga berkata Umno perlu merampas semula kerusi parlimen Pagoh (Muhyiddin Yassin dan Langkawi (Dr Mahathir Mohamad).

“Itu bukan sesiapa punya. Kerusi itu bukan baru wujud… baru menjelma, tapi kesilapan kempen dulu kita kalah.
“Sekarang ini cubalah… kita nak semua kawasan itu dan kita yakin boleh menang dengan strategi yang betul.
“Kita tak pernah kalah, baik di Langkawi atau Pagoh,” katanya.

Pada masa sama, ahli parlimen Gua Musang turut menyifatkan pemimpin yang memihak kepada Presiden Bersatu itu sebagai pengkhianat yang tidak boleh dimaafkan kesalahannya.

“Ramai yang memihak kepada Muhyiddin adalah mereka yang terdiri daripada pengkhianat… orang yang lari daripada kita, yang ada kes, yang kita rasa tak boleh dimaaf. Mereka berada bersama Muhyiddin.
“Kita rasa tak sepatutnya kita berada dalam perkongsian ini, walaupun untuk berkuasa di negara.

“Kita rasa tak patut langsung bagi sokongan… tapi apakan daya, kita nak tengok keadaan baik, apatah lagi kita (negara) dilanda Covid-19. Itulah yang diputuskan oleh kita,” katanya, merujuk kepada pembentukan Perikatan Nasional.

 

The Maut

Active+ Member
Joined
Jul 19, 2019
Messages
4,758
Reaction score
103
Points
43
View attachment 312849

Ku Li: Elok Umno kaji semula kerjasama dengan Bersatu, PAS - Laporan
Diterbitkan Hari ini 10:28 am


Pengerusi Lembaga Penasihat Umno Tengku Razaleigh Hamzah berpendapat parti itu wajarmengkaji semula kerjasama antara parti itu dengan Bersatu dan PAS dalam pilihan raya umum akan datang kerana tidak merasakan ia akan membawa sebarang manfaat.

“Apa untung kita (Umno) dengan parti Bersatu? Apa untung kita berpakat dengan PAS? Matlamat mereka seakan sama, akhirnya kita bergaduh pula.

“Konflik yang bakal berlaku tak baik untuk rakyat dan negara. Baiklah kita fikir masak-masak.
“Saya rasa elok kita kaji semula,” katanya seperti dipetik di portal The Malaysian Insight.

Pemimpin veteran Umno yang turut dikenali sebagai Ku Li berkata dari segi pengagihan kerusi, parti itu perlu bertegas untuk mempertahankan kerusi yang dimenanginya dalam PRU14 tanpa bertolak ansur dengan Bersatu.

“Mana kerusi kita dulu kita kekal, tidak ada nak runding-runding lagi. Apa nak runding, kerusi kita,” katanya.

Razaleigh juga berkata Umno perlu merampas semula kerusi parlimen Pagoh (Muhyiddin Yassin dan Langkawi (Dr Mahathir Mohamad).

“Itu bukan sesiapa punya. Kerusi itu bukan baru wujud… baru menjelma, tapi kesilapan kempen dulu kita kalah.
“Sekarang ini cubalah… kita nak semua kawasan itu dan kita yakin boleh menang dengan strategi yang betul.
“Kita tak pernah kalah, baik di Langkawi atau Pagoh,” katanya.

Pada masa sama, ahli parlimen Gua Musang turut menyifatkan pemimpin yang memihak kepada Presiden Bersatu itu sebagai pengkhianat yang tidak boleh dimaafkan kesalahannya.

“Ramai yang memihak kepada Muhyiddin adalah mereka yang terdiri daripada pengkhianat… orang yang lari daripada kita, yang ada kes, yang kita rasa tak boleh dimaaf. Mereka berada bersama Muhyiddin.
“Kita rasa tak sepatutnya kita berada dalam perkongsian ini, walaupun untuk berkuasa di negara.

“Kita rasa tak patut langsung bagi sokongan… tapi apakan daya, kita nak tengok keadaan baik, apatah lagi kita (negara) dilanda Covid-19. Itulah yang diputuskan oleh kita,” katanya, merujuk kepada pembentukan Perikatan Nasional.

Kuli dh start bagi hint.
 

akukuli

Active Member
Joined
Oct 17, 2013
Messages
2,271
Reaction score
79
Points
35
Elok kaji balik next pru kita tendang wakil rakyat orang lama2 ni..

Lama sgt dah pegang kuasa, udoh2 la tu
Bagi calon pelapis pulak
 

silasroon

Active+ Member
Joined
Oct 10, 2016
Messages
3,441
Reaction score
990
Points
81
View attachment 312849

Ku Li: Elok Umno kaji semula kerjasama dengan Bersatu, PAS - Laporan
Diterbitkan Hari ini 10:28 am


Pengerusi Lembaga Penasihat Umno Tengku Razaleigh Hamzah berpendapat parti itu wajarmengkaji semula kerjasama antara parti itu dengan Bersatu dan PAS dalam pilihan raya umum akan datang kerana tidak merasakan ia akan membawa sebarang manfaat.

“Apa untung kita (Umno) dengan parti Bersatu? Apa untung kita berpakat dengan PAS? Matlamat mereka seakan sama, akhirnya kita bergaduh pula.

“Konflik yang bakal berlaku tak baik untuk rakyat dan negara. Baiklah kita fikir masak-masak.
“Saya rasa elok kita kaji semula,” katanya seperti dipetik di portal The Malaysian Insight.

Pemimpin veteran Umno yang turut dikenali sebagai Ku Li berkata dari segi pengagihan kerusi, parti itu perlu bertegas untuk mempertahankan kerusi yang dimenanginya dalam PRU14 tanpa bertolak ansur dengan Bersatu.

“Mana kerusi kita dulu kita kekal, tidak ada nak runding-runding lagi. Apa nak runding, kerusi kita,” katanya.

Razaleigh juga berkata Umno perlu merampas semula kerusi parlimen Pagoh (Muhyiddin Yassin dan Langkawi (Dr Mahathir Mohamad).

“Itu bukan sesiapa punya. Kerusi itu bukan baru wujud… baru menjelma, tapi kesilapan kempen dulu kita kalah.
“Sekarang ini cubalah… kita nak semua kawasan itu dan kita yakin boleh menang dengan strategi yang betul.
“Kita tak pernah kalah, baik di Langkawi atau Pagoh,” katanya.

Pada masa sama, ahli parlimen Gua Musang turut menyifatkan pemimpin yang memihak kepada Presiden Bersatu itu sebagai pengkhianat yang tidak boleh dimaafkan kesalahannya.

“Ramai yang memihak kepada Muhyiddin adalah mereka yang terdiri daripada pengkhianat… orang yang lari daripada kita, yang ada kes, yang kita rasa tak boleh dimaaf. Mereka berada bersama Muhyiddin.
“Kita rasa tak sepatutnya kita berada dalam perkongsian ini, walaupun untuk berkuasa di negara.

“Kita rasa tak patut langsung bagi sokongan… tapi apakan daya, kita nak tengok keadaan baik, apatah lagi kita (negara) dilanda Covid-19. Itulah yang diputuskan oleh kita,” katanya, merujuk kepada pembentukan Perikatan Nasional.

Suara Ku Li pun dah masuk Malaysiakini? Hehehe

Ingatkaj cuma Khaled Nordin, Puad Zakarshi dan Shahrir Samad je......Ku Li pun dah masuk Malaysiakini rupanya.
 

midi2020

Active+ Member
Joined
Feb 7, 2012
Messages
4,568
Reaction score
30
Points
30
najib, zahid, ku nan, azeez, bung tak tarik diri dari sokong pn..
mungkin dorang rasa selamat bawah pimpinan muhyidin..
tengok je la musa aman dengan riza aziz sekarang..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register