BTC USD 43,012.3 Gold USD 1,750.06
Time now: Jun 1, 12:00 AM

UMNO timbang tarik diri sokong PN

Jedi

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Feb 15, 2009
Messages
44,405
Reaction score
2,334
Points
201
Saya rasa dia saja ja tu letak jawatan nak bagi kerajaan PH tumbang.

Saya rasala, dia memang nak turunkan Najib.

Pastu nak naikkan Muhyiddin jadi PM.

Sama seperti dia naikkan KP SPRM syukri, KPN Hamid Bador.

Semua tu individu-individu yang disingkirkan zaman Najib.

So, dia cuma perlu point untuk tumbangkan kerajaan sendiri dan naikkan Muhyiddin.

Orang tua-tua kan akai lebih, dah letak jawatan, pastu tak masuk ofis.....melilau orang cari dia pagi tu, padahal dok sembunyi di rumah buat-buat teruk....hehehehe

Kan?

Menteri2 yang dia lantik dalam kabinet dia sume jenis bodoh2 jer :ROFLMAO:

Dia tahu menteri2 tu semua mesti buat 💩 punya :ROFLMAO:

(Cuma sedih bila seorang bomba kita meninggal dunia dek kerana sorang menteri bodoh yang sokong riot kat kuil tu.)

Senang sikit PH nak tumbang.

Dia takkan biarkan Nuar jadi PM.

PH tak buat apa2 pun masa Covid mula hadir kat Malaysia.

Dia tahu wabak ni bukan benda main2.

Dia amik peluang jumpa agong dan kunun nak kasi kuasa kat Nuar.

Kesudahannya semua dah tahu.


Atok memang pro gamer 🎮 :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Sponsored Post

aim02Aug

Super Active Member
Joined
Sep 5, 2011
Messages
8,285
Reaction score
1,272
Points
151

silasroon

Active+ Member
Joined
Oct 10, 2016
Messages
4,285
Reaction score
1,686
Points
111

rokiahronggeng

Active Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
1,003
Reaction score
227
Points
33
Hihihihihihihihi
Screenshot_20210715-165800_Facebook.jpg
 

BRAVOZULU

Active Member
Joined
Jul 22, 2013
Messages
1,607
Reaction score
183
Points
33
nak main politik kena ada pengaruh dulu, bila dah ada pengaruh senang nak beli jiwa org. zaman ni siapa yg nampak pandai berhujah dan bijak memimpin akan disokong, zaman bagi sekampit beras, setin milo sardin gula kain pelikat dah berlalu.
 

silasroon

Active+ Member
Joined
Oct 10, 2016
Messages
4,285
Reaction score
1,686
Points
111
ada ke?

rasanya xde - 1 man show je rasanya

kesian kt family

Betul......kesian kat family.

Sepatutnya, masa dia dah kena buang dari MT UMNO tu, dia pergi himpit Zahid Hamidi mintak maaf semula.

Ini tidak, Zahid Hamidi dah hilang taring, baru dia pergi jumpa Zahid Hamidi.....too late.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register