UMNO timbang tarik diri sokong PN

CG Sponsors




lau_kau

Super Active Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
9,729
Reaction score
1,180
Points
151
kalau zahid kalah, yg dijangka menang ialah tokmat..
tapi tokmat pun sama.. tokmat tak suka Bersatu..
Aku bkn pandang tu, aku pandang bila ang jd ketua, keputusan ang sebulat suara.....xdk yg lain dh pakai yg tu ja....br org ckp kt berkumpulan yg kuat....bkn ada ckp a ckp b ckp c....baik jd individu ja jgn berkumpulan
 
Sponsored Post

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
75,977
Reaction score
12,077
Points
1,906
Beliau berkata demikian dalam siaran langsung Program Minda Profesor Negara – Bicara Negarawan Siri-3 yang disiarkan melalui laman Facebook rasmi Majlis Profesor Negara pada Sabtu.

Dalam pada itu, Anwar tidak menolak khabar angin yang mendakwa beliau menjalinkan kerjasama dengan UMNO.

“Sekarang sampai ke tahap dimana kita mempunyai keupayaan, setelah melihat kepada kelemahan dan ketidaktentuan dasar dan kelompok dalam PN, kita mengumpul kekuatan pembangkang dan beberapa elemen dalam kerajaan termasuk UMNO.

“Mereka berasakan negara ini harus diselamatkan. Kalau hendak fikir permusuhan lama, itu tidak ada kesudahannya. Saya boleh bangkitkan kenyataan, ini tidak menenangkan dan saya lemparkan kenyataan balas.

“Tapi keadaan sekarang menuntut kita membuat sesuatu untuk menyelamatkan negara dengan garis dasar yang jelas,” ujarnya.

 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
75,977
Reaction score
12,077
Points
1,906
betul lah yg pakZahid dan pakJib buat kerjasama dengan DSAI ni
 
  • Wow
Reactions: WnB

lau_kau

Super Active Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
9,729
Reaction score
1,180
Points
151
Xdenya diorang pakai konsep 'enemy of my enemy is my friend,

Musuh diorang sama...Tun M

Berjaya singkirkan geng Tun M diorang gaduh balik...
Ala mcm dl jgk tun, Anwar, lim kit siang, mat sabu tujaun utama jatuhkan najib....tngk lepas najib jatuh apa jadi.....
 

zari83

Active+ Member
Joined
Nov 24, 2011
Messages
2,652
Reaction score
650
Points
81
Ala mcm dl jgk tun, Anwar, lim kit siang, mat sabu tujaun utama jatuhkan najib....tngk lepas najib jatuh apa jadi.....
lepas najib jatuh.. ekonomi jatuh.. ph jatuh..mahathir jatuh... yg naik skrg kes covid..

lps ni kalau kes covid pulak jatuh... ada la nanti org tu pulak jatuh..
 

lau_kau

Super Active Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
9,729
Reaction score
1,180
Points
151
lepas najib jatuh.. ekonomi jatuh.. ph jatuh..mahathir jatuh... yg naik skrg kes covid..

lps ni kalau kes covid pulak jatuh... ada la nanti org tu pulak jatuh..
Itu kitaran bro....biasa la pemimpin nie silih berganti mcm ekonomi ada Naik ada turun
 
Sponsored Post
Top
Log in Register