UMNO = Parti Samseng Melayu, Parti Rosak Akhlak Melayu..

CG Sponsors




Adakah anda bersetuju bahawa UMNO ialah parti samseng? (berdasarkan rekod sekarang)


  • Total voters
    0

kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
sejak akhir-akhir ini, banyak sangat yang kita dengar daripada beberapa mesyuarat perwakilan UMNO benda-benda yang tidak sedap didengar...

kita dengar ada DEMONSTRASI...ini bukan budaya kita..
kita dengar ada kes wanita gaduh sampai tarik rambut...
kita dengar ada rusuhan sampai FRU pun datang...
kita dengar siap gaduh baling kerusi lagi...
kita dengar ada rasuah, tipu undi perwakilan...ini semua UMNO juga yang akui.
yang pelik sekali, "perwakilan hantu" pun ada! ingatkan pengundi hantu jer ada...

dan, untuk pengetahuan korang semua...kebanyakan daripada cerita-cerita gaduh gini hanya dari UMNO sahaja...kita tak dengar daripada MCA ke, MIC ke, PAS ke, PKR ke, DAP ke..yang lain semuanya aman belaka...tapi kenapa UMNO?

secara jelasnya, UMNO kini sudah tidak relevan lagi. pucuk pimpinan yang rosak akhlak, menjadikan orang bawahannya juga rosak akhlak. orang-orang UMNO sibuk mengatakan orang parti lain adalah taksub, jumud, fanatik, gila kuasa..tapi yang lebih terbukti taksub, gila kuasa ialah siapa agaknya? siap baling kerusi lagi untuk berebut jawatan? siap rasuah lagi untuk berebut jawatan?

sayangnya, ahli-ahli UMNO yang biasa ni tidak melihat kepincangan ini. mereka menyayangi UMNO kerana terikat dengan jasa UMNO yang memerdekakan negara kita ini..mereka melihat UMNO sebagai pembela Melayu dan Islam (kononnya) walaupun sabah hari semakin meningkat permohonan untuk murtad di JPN yang kebanyakkannya diisi oleh Melayu Islam...syabas UMNO kerana menjadikan ramai Melayu keluar murtad dari Islam..

apa-apa pun, kini jelas UMNO sudah sampai ke zaman kehancurannya...sudah tiba masanya untuk orang Islam terutamanya orang Melayu untuk berubah menjadi lebih cerdik...jangan sokong UMNO lagi demi Melayu dan terutamanya demi Islam keseluruhannya..

jika anda mahu generasi anda rosak akhlak? sokonglah UMNO dan Barisan Nasional...bukti sudah jelas sekarang..UMNO memang sebuah Parti Samseng..
 
Sponsored Post

eidod

Active Member
Joined
Apr 4, 2007
Messages
1,364
Reaction score
5
Points
25
huhu..
samseng t**k kucing...

:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 

kawecool

Active Member
Joined
Nov 8, 2007
Messages
2,482
Reaction score
3
Points
25
UMNO skrg sudah rosak semua peringkat..dari peringkat atasan sampai ke akar umbi..mintak kipas susah mati UMNO sedar dan mula inginkan perubahan TOTAL!!

lu xleh UBAH, tukar parti ke parti PAS!!! :D
 

SOUL86F

Legendary Member
Joined
Jan 22, 2008
Messages
10,969
Reaction score
115
Points
123
cukup meyakinkan bila aku nak vote atas sekali tu...:D:D
 

achok

Legendary Member
Joined
Jul 8, 2008
Messages
14,716
Reaction score
297
Points
141
bak kata wings dari lagi hukum karma= semua gila nama/kuasa/harta

taiwan yg baling2 kerusi tu pon lagi maju dari kita :(
 

lau_kau

Super Active Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
9,522
Reaction score
1,098
Points
151
sejak akhir-akhir ini, banyak sangat yang kita dengar daripada beberapa mesyuarat perwakilan UMNO benda-benda yang tidak sedap didengar...

kita dengar ada DEMONSTRASI...ini bukan budaya kita..
kita dengar ada kes wanita gaduh sampai tarik rambut...
kita dengar ada rusuhan sampai FRU pun datang...
kita dengar siap gaduh baling kerusi lagi...
kita dengar ada rasuah, tipu undi perwakilan...ini semua UMNO juga yang akui.
yang pelik sekali, "perwakilan hantu" pun ada! ingatkan pengundi hantu jer ada...

dan, untuk pengetahuan korang semua...kebanyakan daripada cerita-cerita gaduh gini hanya dari UMNO sahaja...kita tak dengar daripada MCA ke, MIC ke, PAS ke, PKR ke, DAP ke..yang lain semuanya aman belaka...tapi kenapa UMNO?

secara jelasnya, UMNO kini sudah tidak relevan lagi. pucuk pimpinan yang rosak akhlak, menjadikan orang bawahannya juga rosak akhlak. orang-orang UMNO sibuk mengatakan orang parti lain adalah taksub, jumud, fanatik, gila kuasa..tapi yang lebih terbukti taksub, gila kuasa ialah siapa agaknya? siap baling kerusi lagi untuk berebut jawatan? siap rasuah lagi untuk berebut jawatan?

sayangnya, ahli-ahli UMNO yang biasa ni tidak melihat kepincangan ini. mereka menyayangi UMNO kerana terikat dengan jasa UMNO yang memerdekakan negara kita ini..mereka melihat UMNO sebagai pembela Melayu dan Islam (kononnya) walaupun sabah hari semakin meningkat permohonan untuk murtad di JPN yang kebanyakkannya diisi oleh Melayu Islam...syabas UMNO kerana menjadikan ramai Melayu keluar murtad dari Islam..

apa-apa pun, kini jelas UMNO sudah sampai ke zaman kehancurannya...sudah tiba masanya untuk orang Islam terutamanya orang Melayu untuk berubah menjadi lebih cerdik...jangan sokong UMNO lagi demi Melayu dan terutamanya demi Islam keseluruhannya..

jika anda mahu generasi anda rosak akhlak? sokonglah UMNO dan Barisan Nasional...bukti sudah jelas sekarang..UMNO memang sebuah Parti Samseng..
bro nie fakta ka auta
ari 2 pemuda MCA siap baling kerusi lagi
napa xlistkan kat dlm nie.....
klau hati 2 suka cr salah org
benda baik pun ckp salah gak......
 

dino

Super Active Member
Joined
May 9, 2007
Messages
7,610
Reaction score
0
Points
60
Aku tak leh lupa Denan (MB Pahang) tunjuk **ck dulu,masa PRU ke-12 kot,samseng gilerrr.......... :(scam
 

rem.billion

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Sep 26, 2007
Messages
4,107
Reaction score
2
Points
25
sejak akhir-akhir ini, banyak sangat yang kita dengar daripada beberapa mesyuarat perwakilan UMNO benda-benda yang tidak sedap didengar...

kita dengar ada DEMONSTRASI...ini bukan budaya kita..
kita dengar ada kes wanita gaduh sampai tarik rambut...
kita dengar ada rusuhan sampai FRU pun datang...
kita dengar siap gaduh baling kerusi lagi...
kita dengar ada rasuah, tipu undi perwakilan...ini semua UMNO juga yang akui.
yang pelik sekali, "perwakilan hantu" pun ada! ingatkan pengundi hantu jer ada...

dan, untuk pengetahuan korang semua...kebanyakan daripada cerita-cerita gaduh gini hanya dari UMNO sahaja...kita tak dengar daripada MCA ke, MIC ke, PAS ke, PKR ke, DAP ke..yang lain semuanya aman belaka...tapi kenapa UMNO?

secara jelasnya, UMNO kini sudah tidak relevan lagi. pucuk pimpinan yang rosak akhlak, menjadikan orang bawahannya juga rosak akhlak. orang-orang UMNO sibuk mengatakan orang parti lain adalah taksub, jumud, fanatik, gila kuasa..tapi yang lebih terbukti taksub, gila kuasa ialah siapa agaknya? siap baling kerusi lagi untuk berebut jawatan? siap rasuah lagi untuk berebut jawatan?

sayangnya, ahli-ahli UMNO yang biasa ni tidak melihat kepincangan ini. mereka menyayangi UMNO kerana terikat dengan jasa UMNO yang memerdekakan negara kita ini..mereka melihat UMNO sebagai pembela Melayu dan Islam (kononnya) walaupun sabah hari semakin meningkat permohonan untuk murtad di JPN yang kebanyakkannya diisi oleh Melayu Islam...syabas UMNO kerana menjadikan ramai Melayu keluar murtad dari Islam..

apa-apa pun, kini jelas UMNO sudah sampai ke zaman kehancurannya...sudah tiba masanya untuk orang Islam terutamanya orang Melayu untuk berubah menjadi lebih cerdik...jangan sokong UMNO lagi demi Melayu dan terutamanya demi Islam keseluruhannya..

jika anda mahu generasi anda rosak akhlak? sokonglah UMNO dan Barisan Nasional...bukti sudah jelas sekarang..UMNO memang sebuah Parti Samseng..

suka hati ko laa labu....dah abis idea laa tu nak hentam UMNO:(scam:(scam:(scam
 

kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
bro nie fakta ka auta
ari 2 pemuda MCA siap baling kerusi lagi
napa xlistkan kat dlm nie.....
owh...yang masa persidangan pemuda tahunan MCA itu ke? bagus la tu..UMNO dan MCA dua-dua samseng...dua-dua takleh sokong...jangan sokong Barisan Nasional kerana dah jadi Barisan Samseng..

klau hati 2 suka cr salah org
benda baik pun ckp salah gak......
benda baik ke yang disebutkan tadi? baling kerusi? gaduh tarik rambut? buat isyarat lucah?

kalau baik pada pandangan mata saudara..saya tak tau nak cakap ape lah...



p/s : takpe, jika anda tidak bersetuju dengan kenyataan di atas, anda boleh mengundi "Saya Tidak Bersetuju" sebagai tanda protes. ini adalah negara demokrasi dan anda ada hak untuk memilih.. :)
 
Last edited:

SOUL86F

Legendary Member
Joined
Jan 22, 2008
Messages
10,969
Reaction score
115
Points
123
suka hati ko laa labu....dah abis idea laa tu nak hentam UMNO:(scam:(scam:(scam
baik ko kuarkan hujah yg bernas untuk menyangkal n membela umno ko tuh lg bagus...setakat angkat sepanduk sume org boleh :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register