BTC USD 65,041.3 Gold USD 1,784.84
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Santai Umno ke Keadilan, Lepasni ke mana kah geranganya?

eein80

Active Member
Joined
Aug 15, 2010
Messages
2,189
Reaction score
19
Points
25
Zaid tarik diri, umum letak semua jawatan dalam PKR
08/11/2010 11:41am


KUALA LUMPUR 8 Nov. - Datuk Zaid Ibrahim menarik diri daripada bertanding jawatan Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) kerana kecewa dengan aktiviti penipuan dalam pemilihan yang sedang berlangsung.

Beliau yang merupakan pencabar terkuat Azmin Ali bagi jawatan nombor dua tersebut turut meletak semua jawatannya dalam PKR.- Utusan
 
Sponsored Post

Scorpions10

Legendary Member
Joined
Jan 29, 2010
Messages
16,345
Reaction score
56
Points
120
harapan pas laa..xkan umno plk.tu dh kira jilat ludah sendiri laa.
 

DaiKe CitRun

Fun Poster
Joined
Oct 27, 2010
Messages
296
Reaction score
0
Points
10
kenapa dia letak jawatan?? nie tindakan org merajuk n kecewa..mesti ader hidden agenda nie..
 

mattop

Legendary Member
Paid Membership
Joined
Mar 20, 2007
Messages
12,396
Reaction score
10
Points
115
letak jawatan plak.... :(
 

mokhaini

Active+ Member
Joined
Sep 24, 2009
Messages
3,094
Reaction score
13
Points
25
harapan pas laa..xkan umno plk.tu dh kira jilat ludah sendiri laa.

kalau aku org kuat PAS .. aku tak amik org mcm ni .. sebab org mcm ni nak pangkat je ... bukan nak sokong parti ..... kalau betul dia nak sokong parti .. pasti dia tak kisah diri tak tercalon ....
 

kaYaIlmu

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2010
Messages
7,918
Reaction score
29
Points
70
ape lah ..xtercalon trus kuar parti ..mane semangat parti ??..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register