BTC USD 65,009.9 Gold USD 1,786.79
Time now: Jun 1, 12:00 AM

umno gagal tarik minat rakyat selangor demo ker istana...

oldskoolrocka

Legendary Member
Joined
Apr 14, 2008
Messages
18,293
Reaction score
510
Points
161
di masjid shah alam tadi kumpulan yang diujudkan olih umno,
ia itu gaps atau ' gabungan anak pondan selangor' gagal menarik
minat mereka yang solat di masjid shah alam tadi.

tiada seorang pon yang mahu ikuti kumpulan haram ini, jadi
tiada perarakan yang berlaku.

mereka yang dari luar shah alam datang dalam kumpulan
kecil, ada juga yang berarak dari tesco, adalah dalam 50 orang saja.

jadi keseluruhan adalah sekitar 150 saja, tak lebih dari itu,
jauh dari anggaran 2ribu yang dikehendaki..

dari blog umno, diambil dari jarak dekat.

DSC00635.JPG


gambar yang sebenar, dari jarak jauh.

120310145406.jpg


PC030068.jpg


sedang menuju masuk istana dengan bantuan polis, yang begitu
prihatin.

120310145745.jpg
 
Sponsored Post

digimortal

Active Member
Joined
Dec 19, 2009
Messages
2,333
Reaction score
21
Points
25
korang baik tengok betul2.. kan ramai tu..

penuh atas jalan tu.. itu mau 30 ribu ader tu..
abg pulis trafik tu pun dorang kira join jugak tu..

wakakakaka...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register