BTC USD 36,117.2 Gold USD 1,797.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Ulat Gonggok

Muhammad_27

Super Active Member
Messages
7,914
Joined
Nov 8, 2007
Messages
7,914
Reaction score
86
Points
70
Ada seorang budak sekolah darjah 5 ,memberi teka - teki kepada cikgu bahasa melayunya.

Pelajar: Cikgu pandai tak?

cikgu : mestilah pandai, kalau tak, tak jadi cikgu..

pelajar: emm kolo cikgu pandai, cikgu jawap teka - teki ni,

Cikgu : ha, ape dia?

Pelajar : ulat gonggok berapa kaki?

Cikgu : emmm Kolo mengikut kajian 100 kaki. betul?

Pelajar : salah

Cikgu : 99

pelajar : salah!

Cikgu : emm da tu berapa kaki,

Pelajar : cikgu kan pandai, kalau tak mcm mana leh jadi cikgu..

pelajar itu mengenakan cikgunya, lalu cikgunya terdiam.. dan akhirnya dia menyerah..

Cikgu : ok kalau semua salah, apa jawapannya.?

Pelajar : jawapannya, tak sampai satu kaki pun, sebab ulat gonggok pendek je.. hehehe

Cikgu tu ketawa sambil keluar dari kelas...dengan muka *****..
 
Last edited:
Sponsored Post

akuorang

Fun Poster
Messages
372
Joined
Dec 8, 2008
Messages
372
Reaction score
20
Points
15
Ada seorang budak sekolah darjah 5 ,memberi teka - teki kepada cikgu bahasa melayunya.

Pelajar: Cikgu pandai tak?

cikgu : mestilah pandai, kalau tak, tak jadi cikgu..

pelajar: emm kolo cikgu pandai, cikgu jawap teka - teki ni,

Cikgu : ha, ape dia?

Pelajar : ulat gonggok berapa kaki?

Cikgu : emmm Kolo mengikut kajian 100 kaki. betul?

Pelajar : salah

Cikgu : 99

pelajar : salah!

Cikgu : emm da tu berapa kaki,

Pelajar : cikgu kan pandai, kalau tak mcm mana leh jadi cikgu..

pelajar itu mengenakan cikgunya, lalu cikgunya terdiam.. dan akhirnya dia menyerah..

Cikgu : ok kalau semua salah, apa jawapannya.?

Pelajar : jawapannya, tak sampai satu kaki pun, sebab ulat gonggok pendek je.. hehehe

Cikgu tu ketawa sambil keluar dari kelas...dengan muka *****..

:eek::eek::eek::eek: aduh sakit jiwaa dpt ank murid mcm ni.. mintak nyawa:)):)):))
 

badrush

Super Active Member
Messages
5,520
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,520
Reaction score
19
Points
65
baca 2 kali baru aku paham...

hahahaha
 

Any1

Fun Poster
Messages
779
Joined
Jul 17, 2008
Messages
779
Reaction score
0
Points
10
soaln ape tu..mnyakitkn ati betul..
hahahahaha
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register