ular sawa mkn org

CG Sponsors




lonelytrader

Fun Poster
Joined
Oct 20, 2008
Messages
233
Reaction score
72
Points
20
korang masih ingat lg x pada tahun 90an kan ade 1 kes ular sawa mkn org ?? dan pagi td aku ade dpt email pasal budak kene telan dgn ular sawa cube tgk ..:(( dr neraga mane aku x tau




 
Sponsored Post

aidil08

Active Member
Joined
Feb 28, 2006
Messages
1,648
Reaction score
5
Points
25
uik besar tu pon bleh dia telan
dan macam belon perut dia
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
korang masih ingat lg x pada tahun 90an kan ade 1 kes ular sawa mkn org ?? dan pagi td aku ade dpt email pasal budak kene telan dgn ular sawa cube tgk ..:(( dr neraga mane aku x tau




ingattttttttt...zaman aku sekolah nie #:-S
 

adil2604

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2008
Messages
7,146
Reaction score
153
Points
73
kenyanh 3 tahun nie...aduh cian budak tu....
 

Putra_Quezee

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Feb 7, 2008
Messages
1,287
Reaction score
19
Points
25
huhu... menyeramkan je tt.... huhu...
 

pesukec

Active Member
Joined
Jun 18, 2007
Messages
1,174
Reaction score
1
Points
25
dh lama gambar nie...layan jer lh
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Dah ada dah gambar ni kat CG.. siaran ulangan...
 

oxygenO2

Legendary Member
Joined
Apr 7, 2008
Messages
12,191
Reaction score
29
Points
120
dh 2 thn blh aku dpt email pic nie,ngatkan dh astrok kt cg...hehehe
 
Sponsored Post
Top
Log in Register