BTC USD 38,262.3 Gold USD 1,833.73
Time now: Jun 1, 12:00 AM

TV Plasma Panasonic 150 inch ............ besar giler

underscore

Legendary Member
gem
Messages
12,097
Joined
Sep 20, 2008
Messages
12,097
Reaction score
4,468
Points
266
Awards
2
Cuba bandingkan TV plasma berukuran 150 inci dengan TV palsma 103 inci, yang dilihat terlalu kecil. Adakah saiz kereta mini akan jadi besar. :eek: :((
01panasonic150inchplasmcz0.jpg

TV plasma 150 inci dijangka akan dijual pada harga 140 ribu dolar.
 
Sponsored Post

samuelkie

Active Member
Messages
1,283
Joined
Sep 18, 2006
Messages
1,283
Reaction score
3
Points
25
daripada beli 140ribu dollar baik beli projector high definition . lagi besar gambar dan terang... semua gambar besar ...segala galanya besar :p hehehe
 

underscore

Legendary Member
gem
Messages
12,097
Joined
Sep 20, 2008
Messages
12,097
Reaction score
4,468
Points
266
Awards
2
daripada beli 140ribu dollar baik beli projector high definition . lagi besar gambar dan terang... semua gambar besar ...segala galanya besar :p hehehe

berapa pulak harga projector high definition.
kalau murah aku nak ! :)paid
 

kalau

CG Top Poster Club
gem
Messages
48,563
Paid Membership
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
lom ada target nak beli plasma tue........
target aku nak amik sony nyer lcd........
amik yg 40-42 in tue pun cukup.........
 

mesir

Active+ Member
Messages
3,939
Joined
Oct 16, 2008
Messages
3,939
Reaction score
55
Points
35
wow hebat tu.. sesuai utk rumah... dpt tgk bola best tu.. :D:D
 

WnB

Super Active Member
Messages
9,375
Joined
Dec 30, 2007
Messages
9,375
Reaction score
488
Points
91
apa semua tengok mesti best.... 140 dollar??? bunglo sebijik tuuu...
 

ezis2u

Super Active Member
Messages
9,747
Joined
Aug 1, 2008
Messages
9,747
Reaction score
22
Points
75
bole buat mini panggung kat umah...USD140k tuh...
 

RyomaKun

Active+ Member
Messages
4,329
Joined
Jun 5, 2008
Messages
4,329
Reaction score
6
Points
25
walaweee..
besar giler tv plasma tuh..harga pun tak hengat..
 

hnnnhh

Fun Poster
Messages
290
Joined
Nov 16, 2008
Messages
290
Reaction score
1
Points
15
USD140 lebih kurang dalam RM500,000..setengah juta tu!! Whoooaaa!!!
 

hakeem

Active+ Member
Messages
3,013
Joined
May 26, 2008
Messages
3,013
Reaction score
10
Points
25
agaknye orang mcm bill gates je kot yang beli tv nih
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register