BTC USD 50,374.9 Gold USD 1,822.37
Time now: Jun 1, 12:00 AM

TV Malaysia Penuh Drama Indo

Anda suka TV Malaysia penuh drama indon?


  • Total voters
    0

ApoKalypse

Active+ Member
Joined
Dec 2, 2007
Messages
3,333
Reaction score
40
Points
30
Salam semua warga Malaysia ku...

skrg ni bila bukak tv je smua indon je...xde citer lain, kalau ada citer lain pon x byk...indon jugak yg byk... mana pergi karyawan tanahair? xkan nk biar indon menguasai penonton malaysia?

#:-S
 
Sponsored Post

C_Kenek

Super Active Member
Joined
Feb 23, 2008
Messages
5,123
Reaction score
58
Points
70
kalau dia ulang tayang drama melayu yg lama2 lagi ok dr duk tayang citer indon ni
 

wanzex

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
drama dan sinetron indon lebih berkualiti
drp produk mesia beb!
 

hazwan17

Super Active Member
Joined
Nov 24, 2007
Messages
7,442
Reaction score
3
Points
65
pelakon indon cun2..hehe
 

syabel

Fun Poster
Joined
Jun 21, 2008
Messages
304
Reaction score
1
Points
10
betul tu..dia org pun skrip meman best disebalik cerita ada pengajaran yg diaorang selitkan..meman tak dinafikan..aku bukan nk menyebelahi diaorg tetapi meman ternyata kualiti yg dia org buat meman bagus..!!juka dibanding dgn kita meman banyak jurang...ada tu meman ada tapi tak banyak..!!! sebagai contoh cerita soleha dan bawang merah dan putih berapa juta tengok cerita dia org... kita kena pikir apa yang dia org pikir..!!! mintak maaf siapa yg terasa..!!1
 

ApoKalypse

Active+ Member
Joined
Dec 2, 2007
Messages
3,333
Reaction score
40
Points
30
so apa yg director malaysia bikin? duduk goyang kaki ke? asyik2 citer cinta mengarut2 je malaysia nye film..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register