Tun Mahathir sedia letak jawatan PM bila-bila masa

CG Sponsors




SMI6

Active Member
Joined
Jan 3, 2016
Messages
2,223
Reaction score
401
Points
46
tak sabor pun bang Non bln 11 je ha.

impian jadi cita-cita nak jadi PM
 
Sponsored Post

lau_kau

Super Active Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
7,495
Reaction score
316
Points
81
Tun akan namakn pengantinya tunggu.....
 

Penbiru

Legendary Member
Joined
Jan 12, 2008
Messages
18,591
Reaction score
1,245
Points
201
br tau ade Majlis Presiden PH... Igt Majlis Penasihat Ekonomi Negara & Majlis Keselamatan Negara jerk...
apa majlis penasihat ekonomi buat ek...hari tu lepas PRU mcm gah sgt..tgk Lim Guan Eng terkial kial je nak urus ekonomi
 

jagajaga

Active Member
Joined
Jul 7, 2009
Messages
1,334
Reaction score
51
Points
30
Dah tentu presiden bersatu tu ahli majlis presiden ph
Kalo meeting die cakap je la x setuju tun turun
Last2 xjadi jgk turun
 

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
40,515
Reaction score
898
Points
161
apa majlis penasihat ekonomi buat ek...hari tu lepas PRU mcm gah sgt..tgk Lim Guan Eng terkial kial je nak urus ekonomi

kekal kan rege minyak ron95 antara tindakan nasihat dr MPE gak ... prof jomo pernah bgtau ekonomi golongan B40 perlu diberi perhatian ... projek keretapi laju dgn china pun dorg gak rasenye yg suh batalkan... sbb golongan pengguna agak masih kecil dan x berbaloi..
 

lau_kau

Super Active Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
7,495
Reaction score
316
Points
81
kekal kan rege minyak ron95 antara tindakan nasihat dr MPE gak ... prof jomo pernah bgtau ekonomi golongan B40 perlu diberi perhatian ... projek keretapi laju dgn china pun dorg gak rasenye yg suh batalkan... sbb golongan pengguna agak masih kecil dan x berbaloi..
Bkn prof jomo pun dh kluaq ka jadi penasihat kerajaan nie......
 
Sponsored Post
Top
Log in Register