Tun Mahathir luah kesunyian, ramai sahabat sudah meninggal

CG Sponsors




rsat

Active Member
Joined
Aug 4, 2011
Messages
1,037
Reaction score
115
Points
43
Kita doakan yang baik2 pada Tun.
Semoga penghujung nanti semuanya di redhai oleh Allah.
Kita semua buat silap dan kita semua masih ada peluang untuk berubah.
Siapa tahu tiba ada Vvip dari DAP yang dapat hidayah pada penghujunh nyawa,kan?
Kita amin kan saja..bio dia muhasabah diri..bukan selamanya dia boleh menongkat langit.
 
Sponsored Post

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
9,784
Reaction score
2,300
Points
151
lupekan pasal politik....

aku anggap Tun M ni mcm atok lah.....

aku kesian bila orang tua mcm ni kesunyian...
kita bila tua dan jadi atok pun, makin berkurang kawan2 kita, anak2 pun dah ada kehidupan sendiri, aku yakin waktu tu kita pun akan kesunyian sampai menitis air mata.... tak ada lagi yg dapat menemani kesunyian kita melainkan hanya ALLAH....

aku doa semoga Tun M diberikan kebahagiaan... dan diberikan kesihatan yg baik...
 

Izham87

Fun Poster
Joined
Jul 14, 2016
Messages
532
Reaction score
181
Points
33
Harap anak2 tun dapat spend time more dengan tun untuk kurangkan kesunyian tu..
 

Xploit Machine

CG Top Poster Club
Top Poster #3
Joined
Nov 23, 2012
Messages
25,798
Reaction score
3,791
Points
236
Samy Vellu ada lagi, boleh lepak minum2 petang sikit :D :p
 

theblur

Super Active Member
Joined
Apr 15, 2012
Messages
6,867
Reaction score
685
Points
121
kalau dia masih tak dpt hint dari Allah kenapa umur dia dipanjangkan, tak tau la hahahaha.

udah2 la tu Tun, tobat la. tinggalkan je la dunia politik ni, kejarlah Akhirat selagi masih sempat.
 

jaws_am

Legendary Member
Joined
May 29, 2008
Messages
11,757
Reaction score
2,465
Points
201
Tun tun tun..
Hati kau keras..
 

AlYamani

Legendary Member
Joined
Jan 23, 2011
Messages
12,146
Reaction score
585
Points
161
Anak kena main peranan temankan abah dia.Cerita nostalgia utk dia,zaman jepun,cerita tempat asal masa dia kecil...mesti dia seronok,sambil cerita bab agama,terutama bab syariat,tafsir,hadith,sunnah dan seumpama.,masa PKP ni lah seswai cerita.
 

dloanman

CG Top Poster Club
Joined
Apr 15, 2012
Messages
23,289
Reaction score
1,792
Points
206
kalau dia masih tak dpt hint dari Allah kenapa umur dia dipanjangkan, tak tau la hahahaha.

udah2 la tu Tun, tobat la. tinggalkan je la dunia politik ni, kejarlah Akhirat selagi masih sempat.
ado kawan amik upah ajar ngaji family Tun M. Kato dio Tun rajin ngaji Quran hari2 baco tak miss
 
Sponsored Post
Top
Log in Register