BTC USD 37,698.0 Gold USD 1,770.83
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Tukang kasut ke tali gantung

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
299,337
Reaction score
12,851
Points
2,376
SHAH ALAM: Mahkamah Tinggi di sini, semalam menjatuhkan hukuman mati terhadap seorang tukang kasut dan seorang pembuat bingkai cermin selepas didapati bersalah mengedar 28.6 gram dadah jenis monoacetylmorphines, lima tahun lalu.

Pesuruhjaya Kehakiman Siti Khadijah S Hassan Badjenid memutuskan demikian terhadap Chen Chee Sin, 38, dan Liew Kah Poh, 28, selepas mendapati pembelaan gagal menimbulkan keraguan munasabah.

Mengikut pertuduhan, kedua-dua tertuduh didakwa melakukan kesalahan itu di tepi Jalan Changkat Permata, Taman Permata, Hulu Klang, jam 10 malam pada 13 Disember 2005. Bagi kesalahan itu mereka didakwa mengikut Seksyen 39B (1)(c) Akta Dadah Berbahaya 1992 yang membawa hukuman mati. Pendakwaan dijalankan Timbalan Pendakwa Raya Isa Hasim manakala kedua-dua tertuduh masing-masing diwakili peguam S Vikneswaran dan KA Ramu. Sebanyak 18 saksi dikemukakan sepanjang prosiding berjalan.

myMetro
 
Sponsored Post

haudli

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,314
Reaction score
442
Points
136
macam nama kimia bg plastik je ade mono ni..
 

moxmeng

Active+ Member
Joined
Jul 23, 2010
Messages
2,976
Reaction score
8
Points
25
mcm mighty morphin power rangers je
 

haudli

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,314
Reaction score
442
Points
136
mcm mighty morphin power rangers je

:eek::eek::eek:

aduh,,kadang2 komen ko mesti wat aku gelak..

tapi 28.6 gram pun da ke tali gantung ye,kalau sekilo,camne la..mmg xde rayuan bole buat rasenye..
 

janggut_X

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
sia sia je hidup kan.akhirnya tepaksa relo untuk mati.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register