BTC USD 60,689.6 Gold USD 1,793.80
Time now: Jun 1, 12:00 AM

TTS (Teh Tarik Sesion) Balik Keje-RnR Jejantas Sg Buloh

ijan2009

Junior Member
Joined
Jul 14, 2012
Messages
85
Reaction score
0
Points
6
TTS (Teh Tarik Sesion) Balik Keje-RnR Jejantas Sg Buloh

Salam semua...

Saya menjemput rakan2 ninjarian untuk wat TTS lps keje kat RnR Jejantas Sg Buloh bg ninjarian yg blk lalu plus ke utara...
Sape2 yg berdekatan pn ok gak leh join...
Time dlm kul 6 pm ke atas setiap hari Rabu (mengikut kelapangan masing2...)
memandangkan ada yang balik keje pn dlm kul 5 lbh...
leh kenal2....:D

p/s: Pihak Admin, kalau saya tersalah thread boleh maklumkan...:D
 

Attachments

  • Teh Tarik Sesion Sg Buloh_V2.jpg
    Teh Tarik Sesion Sg Buloh_V2.jpg
    475.1 KB · Views: 45
Last edited:
Sponsored Post

Bro_Izantie

Legendary Member
Paid Membership
Joined
Mar 15, 2009
Messages
17,073
Reaction score
928
Points
161
wow...
nak bertumbuk ke ni TT?
Rasanya kat CG sumernyer friendly...tp kalau nak cuba.....
 

ijan2009

Junior Member
Joined
Jul 14, 2012
Messages
85
Reaction score
0
Points
6
cis...
ayat memula 'NINJARIANS'...
pastu TTS...
TTS ni sinonim ngan Tempur Tanpa Senjata..:D:D:D

hehehe... maaf... dah biasa ngan ayat ni... jemput bro... semalae je baru TTS... Insya Allah minggu depan ada... Insya Allah....
 

AMiRU

Fun Poster
Joined
Nov 15, 2011
Messages
471
Reaction score
2
Points
15
tu la.. aku pun dok pikir tempur tanpa senjata td coz kat plkn dulu ada natang tts ni -_-
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register