Trailer Filem Kongsi : Sam Shaheizy Sebagai Ahli Kongsi Gelap

CG Sponsors




TIANG GOL

Fun Poster
Joined
Nov 9, 2010
Messages
724
Reaction score
0
Points
10
http://www.youtube.com/watch?v=zC2PL-Rv0gA&feature=player_embedded

Sebuah lagi filem dari Metrowealth yang menarik untuk dikongsi bersama berjudul Kongsi. Filem ini yang dibarisi oleh pelakon popular seperti Sam Shaheizy & Bront akan menembusi pasaran pawagam pada tahun 2011.

“Lu Langsi, Lu Mati”, satu trademark yang pasti menjadi ikutan orang ramai. Beberapa adegan lucu yang dipaparkan dalam trailer Kongsi, kebanyakannya mempertontonkan Sam Shaheizy memainkan watak sebagai ahli kongsi yang terlampau berani, tetapi amat clumsy.

Buat pertama kali juga kami melihat kereta Evo polis menjadi taruhan penting dalam aksi kejar mengejar. Logik juga, takkan’lah nak kejar Nissan GTR (betul ke kereta tu?) ahli kongsi gelap dengan Waja polis. Dan, jarang juga kita melihat kereta polis dihancurkan dalam babak filem, tetapi dalam filem Kongsi, babak hancur menghancur dipaparkan – epik sungguh!
 
Sponsored Post

akecema

CG Top Poster Club
Joined
Jan 26, 2007
Messages
21,226
Reaction score
2,050
Points
206
aku minat sam ni skrg
die belakon mmg mantap
mcm cite KL drift
power siot die blakon jadi gangster, real otai
 

LoneRanger

Active Member
Joined
Jan 30, 2009
Messages
2,028
Reaction score
13
Points
25
tgk trailer pun dah gempak gila...aku pasti kalah filem dr rozmey...100 juta nih...
 

TIANG GOL

Fun Poster
Joined
Nov 9, 2010
Messages
724
Reaction score
0
Points
10
nieh baru berkualiti dari filem 2alam tu..cite nieh xda lak nak mention untung 40 juta bagai...:)):))
 

cbg5111

Active Member
Joined
Jan 19, 2009
Messages
1,172
Reaction score
44
Points
30
pegrh aku minat gile sam berlakon...salute lah
 

butterland

Legendary Member
Joined
Jan 2, 2008
Messages
11,417
Reaction score
208
Points
123
KONGSI kong ke ni,...

taksangka plak ada cerita baru...
ni kategori WAJIB TONTON wayang ke OR WAJIB TONTON dvd pirate?
 

syayzr

Active Member
Joined
Sep 7, 2009
Messages
1,654
Reaction score
79
Points
40
wajib tonton pirate ngn wayang kot...
 

ykenobi

Super Active Member
Joined
Nov 19, 2008
Messages
6,422
Reaction score
14
Points
65
"gangster ape kamu tuh, jerit mcm ponde"...hahahaha
 
Sponsored Post
Top
Log in Register