BTC USD 49,214.200 Gold USD 1,701.050
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Trading 24 jam tanpa mengadap laptop

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.19161
USD / JPY
108.354
GBP / USD
1.38353
USD / CHF
0.93071
USD / CAD
1.26541
EUR / JPY
129.116
AUD / USD
0.76865

CG Sponsors




pogee752

Active Member
Joined
Aug 7, 2008
Messages
1,296
Reaction score
25
Points
25
Akaun bermula dengan 100usd telah mencapai 1000usd dalam masa 2minggu. Bayangkan jika anda mempunyai 1000usd apakah nilai akaun anda dalam tempoh sebulan??? Jika anda impikan prestasi akaun yang semakin baik setiap hari. Hubungi saya segera.EA yang akan membantu anda melakukan dagangan matawang tanpa henti dan berkesan 24 jam sehari.EA ini telah diciptakan berasakan FAP turbo EA. Ia lebih baik daripda FAP Turbo yang asal. Jika anda berminat hubungi segera. Harganya? hanya bantu kami untuk terus berkembang dengan rm90 sahaja. Anda akan dapat keuntungan berkali ganda dibandingkan dengan apa yang anda bayar kepada saya.Berminat?hubungi saya

[email protected]
 
Sponsored Post

ezis2u

Super Active Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
9,747
Reaction score
22
Points
75
giler konfiden nih....leh pass satop...
 

haudli

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,313
Reaction score
442
Points
136
kalau dapat bg sorang geng cg(aku ke) test drive pun ok...hehehhe
 

MAIDIN

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Feb 21, 2008
Messages
8,164
Reaction score
446
Points
81
takde SS ke bro TT
 

Azhar

Fun Poster
Joined
Nov 12, 2007
Messages
268
Reaction score
1
Points
15
Akaun bermula dengan 100usd telah mencapai 1000usd dalam masa 2minggu. Bayangkan jika anda mempunyai 1000usd apakah nilai akaun anda dalam tempoh sebulan??? Jika anda impikan prestasi akaun yang semakin baik setiap hari. Hubungi saya segera.EA yang akan membantu anda melakukan dagangan matawang tanpa henti dan berkesan 24 jam sehari.EA ini telah diciptakan berasakan FAP turbo EA. Ia lebih baik daripda FAP Turbo yang asal. Jika anda berminat hubungi segera. Harganya? hanya bantu kami untuk terus berkembang dengan rm90 sahaja. Anda akan dapat keuntungan berkali ganda dibandingkan dengan apa yang anda bayar kepada saya.Berminat?hubungi saya

[email protected]
klau berbayar kompom tt cari makan jual EA :)):)):))
klau EA ni hebat RM90 henggit bukan harga nya :)) :)) :))
 

mrlan09

Legendary Member
Joined
Nov 10, 2009
Messages
10,661
Reaction score
183
Points
923
aku pun nak juga...dah tak larat aku nak ngadap pc ni,...:)) walaupun untung.....kalu ada ea yg bleh trade 24h/5/week tanpa float bagus jugek...
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,041
Points
1,101
kalu nak jual bukan kat sini
 
Sponsored Post
Top
Log in Register