To Sell toyol2 tolong saya dikejar toyol yang ingin bagi duit kepada saya!!!!!!

CG Sponsors




vquad

Banned
Joined
Jan 25, 2010
Messages
2,644
Reaction score
39
Points
30
Jangan bela toyol. Tapi kalau nak cari duit
di Internet,anda mesti dapatkan E-Toyol.
Segala galanya ada pada E-Toyol.

Tak guna saya cerita pun, anda lihat sendiri
E-Toyol tu di sini:
http://www.e-toyol.com/index.php?ref=vquad
saya sendiri pom dah dapatkan seekor.......
 
Sponsored Post

adamma

CG Top Poster Club
Joined
Mar 7, 2007
Messages
23,639
Reaction score
39
Points
120
:eek::eek::eek::eek::eek::)):)):)) nama toyol pun ada ke buat website ni... mcm xde nma lain dh ?
 

vquad

Banned
Joined
Jan 25, 2010
Messages
2,644
Reaction score
39
Points
30
ni pasal menjana kewangan anda... klik di situ untuk keterangan yang lebih lanjut.........
 

johnrozz

Fun Poster
Joined
Jun 25, 2007
Messages
226
Reaction score
2
Points
20
siut jer nama toyol......
klu dpt sekor.... mesti byk duit leh dptkan....
 

MASTER ZEKAMAN

Active+ Member
Joined
Sep 16, 2008
Messages
4,231
Reaction score
51
Points
30
aku rekemen...beli la...aku dah beli dah toyol ni sekor...wakakaka klik siggy...e-toyol
 

zamreda

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Sep 1, 2008
Messages
31,388
Reaction score
51
Points
120
jaga2 warga Cg....toyol2 nie akan merembat duit anda...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register