Topup Klon mencul kembali...AWAS semua

CG Sponsors




Dobit127

Active+ Member
Joined
Oct 29, 2007
Messages
2,875
Reaction score
85
Points
35
salam semua,,

dah lama x post kat CG ni..cuti holiday beb...

dalam holiday ni.aku dpt berita ramai yg terkena kad topup klon ni...celcom ler...

memula beli ok jer..bila start beli agak besar...dalam 1k pcs , just 200pcs jer ori lebih tu klon...tgk packaging ok..xde masalah...

bila aku sembang dgn suppplier aku, dia ade citer tentang kad klon ni..katanya akan berlambak kad klon x lama lagi..kenapa...harga murah dan COD....faham sendiri kot...

So, kepad semua..sebelum beli sila check nom siri kad yg anda beli dahulu dgn celcom sebelum buat payment..
 
Sponsored Post

gastacopz

Legendary Member
Joined
Sep 7, 2008
Messages
11,331
Reaction score
19
Points
120
salam semua,,

dah lama x post kat CG ni..cuti holiday beb...

dalam holiday ni.aku dpt berita ramai yg terkena kad topup klon ni...celcom ler...

memula beli ok jer..bila start beli agak besar...dalam 1k pcs , just 200pcs jer ori lebih tu klon...tgk packaging ok..xde masalah...

bila aku sembang dgn suppplier aku, dia ade citer tentang kad klon ni..katanya akan berlambak kad klon x lama lagi..kenapa...harga murah dan COD....faham sendiri kot...

So, kepad semua..sebelum beli sila check nom siri kad yg anda beli dahulu dgn celcom sebelum buat payment..
ni mesti kerja profesor klon nie.:eek::eek::eek:
 

forexian

Super Active Member
Joined
Sep 28, 2008
Messages
6,034
Reaction score
61
Points
80
huhu, memacam klon2 skang ni....kad kredit klon, topup klon, profesor klon....
 

kamal_kampong

Legendary Member
Joined
Apr 30, 2007
Messages
16,675
Reaction score
839
Points
171
lor..klon plak dah..#:-S

kalo gitu layan autoreload jelah senang sikit..:)
 

podgie

Active+ Member
Joined
Jun 23, 2008
Messages
4,245
Reaction score
1
Points
30
mcm2 halla skang..pantang nk cr untung lbey..ade plak yg amik ksmptan..dunia2
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
kira kalau klon takleh gne ke?:p
 
Sponsored Post
Top
Log in Register